אופטימיות קוסמית

עידן זיירמן| חפירות הוספת תגובה

בחודש פברואר הודיעו ויגיימס בגילוי דרמטי למדי: ה- X360 תגיע לארץ! חלפו להם שלושה וחצי חודשים, והחבר'ה במיקרוסופט עדיין לא מוכנים להתחייב לתאריך כלשהו. בניסיון להעיר את "מיקרוסופט ישראל" משנת החורף הארוכה שנפלה עליהם, Vgames עורכים סקר קטן, ואת התוצאות שלו הם מתכוונים להעביר לענף המקומי של ענקית התוכנה.

לפני שמישהו מויגיימס יקפוץ עלי: אין בי אף מיליגרם של ביקורת או ציניות כלפי ההתייחסות של ויגיימס לנושא. כלומר, יש לי, קצת, כי ההכרזה המקורית של מיקרוסופט כל כך הלהיבה את כל המעורבים בעניין, עד שהם לא טרחו להפגין אפילו קצת ציניות בריאה בנושא שבו, אם לשפוט על פי ההיסטוריה, יש מקום להמון ציניות בריאה. אבל זה לא מה שאני רוצה להגיד כאן. להיפך, מגיע לחבר'ה מויגיימס איזו טפיחה על השכם בעקבות המאמץ.

מה שאני כן רוצה להגיד הוא שאני כן חושב שניסיונות להשפיע על מיקרוסופט בנושא הם מועילים בערך כמו לנסות להפיל קרנף עם עפרון מכני. אם יהיה לנו מזל, אולי מיקרוסופט אפילו יפגינו התרשמות מהסקר החדש, ויגידו ש"זה מאוד מעניין! נתחיל לעבוד על זה מיד!", לפני שהם יחזרו לשנת החורף שלהם (שכבר נמשכת כמה שנים טובות…). מנהל גיימר, אילן גלר, כתב על זה טור קצר לפני שנה, ומאז המצב לא השתנה בכלום. מיקרוסופט ישראל מפגינים נכונות, זה נכון, אבל עם נכונות לא קונים כמה אלפי קונסולות במכולת, מארגנים השקה ראויה ומסע פרסום מטורף ומקרינים פרסומות ל- Halo 3 בטלוויזיה. לפני פחות מחודש, מיקרוסופט ישראל יצאו בהכרזה לעיתונים על הרחבת פעילויות החברה בארץ הקודש והעסקת מאות מתכנתים חדשים – אבל בעוד שחטיבת הפיתוח של החברה גדלה ומתרחבת, מכל מה שקשור למיקרוסופט ומשחקים לא שמענו שום חדש כבר במשך כמה חודשים. לעזאזל, הם אפילו לא העבירו לנו את Flight Simulator X לביקורת.

יכול להיות שאני טועה. יכול להיות שבזה הרגע אנשי "מיקרוסופט ישראל" עובדים ושוקדים על הבאת ה- X360 לארץ. ללא סוכנים הפועלים בלב הסניף הישראלי של החברה, אני לא מסוגל לענות על זה בוודאות. אבל כמו שזה נראה לי, היבוא של קונסולות ה- X-Box לארץ הוא בערך כמו המצב של Starcraft 2 בעשור האחרון: כל הזמן מתרוצצות שמועות שאו-טו-טו זה קורה – אבל הסיכוי שמשהו יזוז כאן, עד שמישהו ב"מיקרוסופט ישראל" באמת יחליט לקדם את הנושא לרמת האג'נדה האישית שלו, הוא אפסי.

נקווה שכמו בקטע של Starcraft 2, גם כאן התחזיות שלי לעתיד יכשלו לחלוטין.

5 תגובות ל “אופטימיות קוסמית”

  1. יובל בירב מאת יובל בירב:

    תראה, עדין, אני בעיקרון מסכים איתך לגמרי. מיקרוסופט מבטיחים כבר שנים שהם "רוצים להביא את המכשיר" ובפועל לא עושים דבר. אבל היום יש כתובת ויש בן אדם שאחראי על זה והתחייב באופן פומבי שעד סוף השנה המכשיר בוא יבוא ארצה.
    יש לנו ישיבה איתו בשבוע הבא, וכל המטרה של הסקר הקטן הזה הוא לבוא אליו עם נתונים מהשטח, להראות להם שיש ביקוש אמיתי, ושגיימרים בישראל לא נעולים על מותג הפלייסטיישן בגלל שיש לו מונופול כבר שנים בארץ.

    עד לשעה זו הצביעו 650 איש למען הבאת הקונסולה לישראל.

  2. יובל בירב מאת יובל בירב:

    עידן, לא דין. 😳

  3. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    קודם כל – קרא את הפוסט החדש בנושא. אני קצת יותר אופטימי מכפי שהייתי לפני 48 שעות. כואב לי לטעות.

    והדבר השני: יש מישהו שהצביע נגד הבאת הקונסולה לארץ? לעזאזל, זו הקונסולה שהכי פחות מעניינת אותי מבין ההיצע הקיים היום (לפחות מאז ש- Geometry Wars הגיע למחשב האישי…), ועדיין הצבעתי 'כן', עקב העובדה שאני לא יכול לחשוב על משהו רע אחד שיכול לקרות כתוצאה מכך. רק אדם רשע וחסר לב יצביע 'לא'. מסוג האנשים שאוכלים חתלתולים, וכאלה.

  4. אלעד קפלן מאת אלעד קפלן:

    "מסוג האנשים שאוכלים חתלתולים" אממ, קוריאנים? בעצם, זה דווקא מסתדר…

  5. דובר הננגננה עלי אדמות מאת דובר הננגננה עלי אדמות:

    אף אחד לא אוכל חתלתולים זה קטן מדי ולא משביע.
    צריך לחכות שהם יתבגרו ורק אז לאכול אותם :twisted:!

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS