Blur: רשמים מהבטא

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

את Blur ראינו לראשונה בספטמבר 2009. אקטיוויז’ן-בליזארד ארגנו ערב קצר שבו בחור עם מבטא צרפתי כבד דיבר הרבה על פוטנציאל המכירות העצום של כל המשחקים שלהם, ואז נתנו לנו לשחק קצת עם Blur ו- Guitar Hero 5. בשלב הזה, Blur היה ידוע בעיקר בתור “המשחק הזה של החברה שפיתחה את Geometry Wars 2”, וכל מה שיכולנו לעשות זה רק לקוות שנאהב אותו אפילו בחצי מהרמה שאנחנו אוהבים את Geometry Wars.

בחודשים שעברו מאז, Blur נכנס לבטא סגורה. ובעקבות הביקוש העצום, היא הפכה לבטא פתוחה. ואז לי ולעידן דקל יצא לשחק בה במשך כמה שעות טובות, ולהגיע למסקנה אחת, לא מתוחכמת יותר מדי: זה כיף, ואני לא יכול גם לדבר בשם דקל, אבל אני כבר מתכנן לקנות את המשחק המלא ברגע שתנתן לי ההזדמנות.

Blur הוא משחק מירוצים בסגנון Wipeout – כלומר, משחק מירוצים שבו מלבד הפגנת מיומנויות נהיגה מרשימות, המפתח להצלחה בו הוא גם ירי של סוגים שונים ומשונים של נשק חם לכיוון המכוניות האחרות על המסלול, והתגוננות מוצלחת מספיק מפני ההתקפות שהמכוניות הללו שולחות לעברכם.

במירוצי אחד-על-אחד זה עובד מצוין. השימוש בנשק חם תוך כדי המשחק מוסיף הרבה יותר עניין לכל מירוץ ומירוץ. אבל במירוצים עם מספר גדול יותר של שחקנים זה כבר הופך לטירוף מוחלט: כמות עצומה של מוקשים מתפזרת על המסלול, טילים מתבייתים עפים לכל עבר, וכל עקיפה הופכת למעשה מסוכן במיוחד אם ליריב שלכם יש את הנשק שיכול לנגח את כל מי שנמצא סביבו ברדיוס קצרצר.

אבל מה שאני באמת אוהב ב- Blur זה המגוון הרחב של צורות שבהן אפשר להשתמש בכל דבר שאתם אוספים מהמסלול. ה- Nitro שנותן למכונית שלכם דחיפה קלה של מהירות יכול לשמש גם כברקסים חזקים במיוחד. את המוקשים שלכם אתם גם יכולים “לזרוק" קדימה, כדי להפטר ממתחרה שעוקף אתכם במעט. כלי הנשק ההתקפיים שלכם יכולים לשמש לצרכים הגנתיים לחלוטין – כדי לחסל מוקשים או טילים מתבייתים של שחקנים יריבים. כל אלה דורשים מכם לחשוב הרבה יותר על השדרוגים שאתם רוצים לקחת אתכם (המכונית שלכם יכולה לסחוב עד שלושה “כלי נשק” שהיא אוספת מהמסלול במהלך המירוץ) ועל האופן שבו תשתמשו בהם תוך כדי המירוץ.

גרסת הבטא מגיעה עם מגוון קטן של מצבי משחק – ממירוץ סטנדרטי ל- 2-10 מכוניות, דרך משחק חיסולים בסגנון “Demolition Derby”, ועד ל- Supercar Racing, שלוקח את המכוניות במירוץ הסטנדרטי ומחליף אותן במכוניות-על, שמגיעות למהירויות מגוחכות בזמנים זעומים. המגוון הקצרצר הזה הספיק בשביל לשכנע אותי, לראשונה מאז שקניתי את ה- Xbox שלי, לעשות מנוי Gold ליותר מחודש אחד בלבד. לרוע המזל, כמה ימים אחרי שעשיתי את זה, גרסת הבטא הפסיקה לעבוד, ובכל פעם שאני מנסה להפעיל אותה, ה- Xbox מודיע לי על התנתקותי-לכאורה מרשת ה- Xbox Live. אני יכול רק לקוות שהמשחק המלא, שיוצא ב- 25 למאי, לא יסבול מהבעיה הזאת. אחרת אני ארגיש ממש מטופש.

4 תגובות ל “Blur: רשמים מהבטא”

  1. swym מאת swym:

    הסיבה שהבטא הפסיקה לעבוד היא פשוטה מאד – הבטא נגמרה:
    http://www.bizarrecreations.com/article.php?article_id=5370

    אני באופן אישי לא התלהבתי ממנה, אבל כששיחקתי בה זה היה לפני בערך חודשיים-שלושה, והיה אז רק מצב משחק סטנדרטי ובסיסי יותר. אם יצא דמו ניתן למשחק עוד צאנס.

  2. ארתור מאת ארתור:

    כמה שאני מחכה למשחק הזה. עוד לא יצא לי לשחק, כי אין לי אקס-בוקס וצערי הרב אין בטא / דמו למחשב, אבל ראיתי טריילרים ואני עוקב בציפייה אחר המשחק הזה. גם החדש של דיסני Split/Second שאמור להיות דומה ל-Blur מהבחינה שאתה צריך להשלמיד את היריב שלך (רק ששם זה מהסביבה יותר, אז גם הוא אמור להיות מעולה.

  3. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    swym – אינעל אחותם, זה מה שיש לי להגיד. כשנתקלתי את הבעיות כמובן שהמקום הראשון שרצתי לבדוק בו מה לעזאזל קורה זה האתר הרשמי של המשחק. שאין בו שום אזכור לעניין:
    http://www.blurgame.com/news

  4. swym מאת swym:

    עזוב את האתר הרשמי – זה אפילו מסבך את העניינים. היה יכול להיות אפילו יותר פשוט אם הם היו מציינים את זה בהודעה ברורה בתפריט של המשחק. כמה מסובך זה יכול להיות?

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS