גיימפוד, פרק 130: מיקרופון במדבר

עידן זיירמן| גיימפוד הוספת תגובה

כל האינטרנט מדבר על Fallout 4. אז החלטנו להיות מקוריים… ולדבר ממש הרבה על Fallout 4. לצורך העניין גייסנו את שלו מורן (אותו אולי אתם זוכרים מסרטוני ה"בואו נשחק" של Assassin's Creed Syndicate ו- Halo 5: Guardians), והוא קשקש הרבה על המשחק ביחד עם דני וארז בזמן שזיירמן הנהן בצד וחשב לעצמו "אני שיחקתי XCOM!".

להורדה (1:11:31, 65.4 מגה)

00:40 – מי זה שלו מורן? מה הוא עושה בחיים? ולמה הכסא שלו חורק כל כך?

2:00 – מתחילים לדבר על Fallout 4 (רואים, זה לא לקח הרבה זמן), ודני מגן על כמות השעות שהוא לכאורה בילה איתו לפי Steam

5:50 – אנחנו מדברים על אפשרות בניית הישובים ששיגעה את האינטרנט במשחק, ועל מערכת ה- Inventory המסורבלת שלו

10:50 – מה חסר לדני? ובכן, בתור התחלה, מערכת דיאלוגים מוצלחת. וזה פותח דיון שלם על הדיאלוגים במשחק.

18:50 – אנחנו מדברים על מערכת הקרב, ומה אנחנו חושבים עליה.

27:00 – אנחנו מזכירים את ההופעה של המשחק בתוכנית של קונאן אובריין, ואת הסרטון שלנו משחקים ב- NEO Scavenger. יחי ההבדל קטן.

32:10 – עד כמה המשחק קשה? במפתיע, הדעות חלוקות!

39:20 – Fallout 4, לטענת שלו, מחזיר בחזרה את ה"מפחיד" של Fallout. בתור דוגמה, הוא נותן את המשימה שמתרחשת בסיילם (ואם אתם לא הולכים לשחק בה – הנה סרטון שלה)

42:30 – זהו! חסל סדר Fallout (לפחות בינתיים, ובלי להתייחס לפוסטים שעופר כבר התחיל להעלות על המשחק). שלו רוצה לדבר על משהו אחר. ספציפית, Cibele.

49:40 – בין השאר, שלו מזכיר את המאמר של לב מנוביץ', על מאגרי מידע בתור הצורה הסמלית החדשה, ואת הכתבה של תמר רפאל על Memoirs בתור "הסגנון הספרותי החם של השנה". לא בדיוק הדברים שאנחנו בדרך כלל מקשרים אליהם, אבל עדיין מעניין.

55:40 – ובשינוי אווירה חד – ארז מוסיף קצת על הדברים שהוא אמר לפני שבועיים על Rise of the Tomb Raider (אנחנו מזכירים גם את סרטון ה"בואו נשחק" שהקלטנו עבורו)

1:00:20 – זיירמן מדבר 'רק דקה אחת' (זה שקר, כמובן) על Tabletop Simulator.

1:05:20 – קצת חדשות לפני הסיום! Deus Ex: Mankind Divided נדחה, מסתבר.

1:06:20 – סוני תציע בעתיד שירות אמולציה של משחקי PS1 ו- PS2 על הפלייסטיישן 4. ארז מסביר למה זה לא כזה מעניין, ואז על חוויותיו עם הגרסה התואמת לאחור של Prince of Persia (זה מ- 2008) על ה- Xbox One.

1:09:50 – ואנחנו מסיימים! אנחנו מפנים אתכם, כרגיל, לדף הפייסבוק שלנו, ומזכירים את העובדה שבחשבון הטוויטר שלנו ארז מודיע בכל פעם שהוא משחק ועושה streaming ל- Fallout 4.

5 תגובות ל “גיימפוד, פרק 130: מיקרופון במדבר”

  1. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    מן הסתם אני עוד אדבר הרבה על Fallout 4, אבל בינתיים יש לי שתי תגובות מיידיות למה שאמרתם כאן:

    1) אני לא חושב שמישהו ציפה לכתיבה מדהימה או המון role playing מהמשחק הזה, אבל מבחינת הדיאלוגים מה שהכי מפריע לי זה שהם לא דינמיים. אין אופציות נסתרות שנפתחות עם perks מסוימים או intelligence גבוה או דברים כאלה, ומצד שני אין מצבים שיש *פחות* מ-4 אפשרויות, גם אם כל מה שצריך זה כן או לא.

    2) קל להאשים את ה-Pip boy בממשק הגרוע, אבל כל מי ששיחק ב-Skyrim יודע שבתסדה לא צריכים תירוצים ויודעים טוב מאוד לעצב ממשקים נוראיים בלי שום הגבלות או אילוצים. אני מאוד מקווה שייצא בקרוב מוד בסגנון SkyUI שמתקן את זה.

  2. רון לוינשטיין מאת רון לוינשטיין:

    פברואר הולך להיות עדיין חודש יחסית עמוס. בנוסף לxcom 2 יוצאים משחקי AAA כמו street fighter v, pvz garden warfare 2, megaman lexacy collection וfar cry primal וגם משחקי אינדי כמו the walking dead michonne וfirewatch שזה משחק שאני אישית מאוד מצפה לו.

  3. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    העניין הוא שאת רוב הדברים מהרשימה הזאת אני אזרוק בלי למצמץ לטובת XCOM 2. הייתי עושה את זה גם עם Deus Ex: Mankind Divided, אבל לפחות הייתי מרגיש רע לגבי זה.

    אני עדיין ארצה לשחק ב- Firewatch וב- Far Cry Primal, אבל אין מה להשוות בכלל.

  4. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    האמת שהדבר היחיד שמעניין אותי מכל הרשימה הזו זה Firewatch. ואולי Mighty No. 9, נראה מה יגידו עליו כשהוא ייצא. מה שכן, עד אז בתקווה Rise of the Tomb Raider יגיע ל-PC, אז בהחלט יהיה לי מה לשחק.

  5. גיימפאד » 2015: סיכום שנה – דני מאת גיימפאד » 2015: סיכום שנה – דני:

    […] מההמתנה ל-Fallout 4 הוא משך הזמן שדיברנו עליו בפרקים של גיימפוד. מכונת ההייפ המשומנת הכתה בנו בסוף במלוא עוצמתה […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS