חדשות טובות לסיום

עידן זיירמן| חדשות הוספת תגובה

משהו קטנטן לפני שאנחנו מסיימים את הסופ"ש: חברת Eidos התחברה לשירות קניית המשחקים המקוון Steam כבר באמצע החודש, והציעה להורדה מגוון רחב של משחקים, כמו Tomb Raider או כל סדרת Commandos המשובחת-ברובה. אבל עכשיו הם החליטו לפרוק עוד קבוצה קטנה של משחקים לתוך Steam.

החל מהסופ"ש הזה, ניתן להוריד את המשחק המדהים Deus Ex מ- Steam, בקצת פחות מ- 50 ש"ח. Deus Ex, למי שעוד לא זכה לגלות, זה אחד המשחקים הטובים ביותר שהופצו למחשב האישי אי-פעם. והוא עולה קצת פחות מ- 50 ש"ח. ליד עסקה כזאת, אפילו עסקת ה- "Geometry Wars ב- 30 ש"ח" של MSN Games נראית לא-משתלמת.

(אגב, אפשר לקנות במחיר די מצחיק גם את משחק ההמשך שלו, אבל בהתחשב בעובדה שעדיין לא סיימתי אותו, אני אמנע מלהביע עליו דעה נחרצת. בהערכה גסה, הייתי אומר שזה עדיין עסקה משתלמת, גם אם משחק ההמשך הוא טוב הרבה פחות).

כל מילה נוספת, מיותרת. אני אתן להררי הביקורות המשבחות לדבר בעד עצמן (ואם מישהו יצליח למצוא לינק אינטרנטי לביקורת של Kieron Gillen מ- PC Gamer UK על המשחק, שיפרסם אותו כאן בתגובות).

עריכה: תודה לאלעד קפלן. את הביקורת של קיירון אפשר למצוא כאן. משובח, כבר אמרתי?

עוד עריכה: גם קיירון גילן בעצמו ענה למייל ששלחתי לו עם לינק לביקורת. כשהוא ביקש שאני אראה לו איפה אני מפרסם את הלינק, הפניתי אותו לפוסט הזה שכתוב, מה לעשות, בעברית. בתגובה, הוא טען שבמקרה הזה, הוא יפנה לאחד מידידיו בעלי הידע הבסיסי בעברית. מה שמעניק לי הזדמנות מצויינת להתחנף אליו, ולספר לו איך הסיבה שבגללה ניסיתי לצוד את הביקורת שלו על Deus Ex היא שהביקורת הזו היא, בהפרש ניכר, הביקורת הכי טובה על המשחק שהצלחתי לקרוא.

אתם יודעים, רק למקרה שהוא באמת יקרא את זה.

תגיות: , , ,

4 תגובות ל “חדשות טובות לסיום”

  1. אלעד קפלן מאת אלעד קפלן:

    זה היה קל:
    http://gillen.cream.org/wordpress_html/?page_id=16
    הביקורת של קירון גילן.

  2. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    מעולה, תודה.

  3. Hitchhiker מאת Hitchhiker:

    אבל, אבל… אם יש משחק שצריך עותק בקופסה שלו זה Deus Ex. בכלל, אם אני אקנה עכשיו משחק קלאסי שכזה זה כדי "שיהיה לי אותו על המדף" ולא באמת כדי לשחק בו שוב.

  4. גיימפאד » ארכיון » החדשות המשמחות של השבוע מאת גיימפאד » ארכיון » החדשות המשמחות של השבוע:

    […] אני. הוא מקבל ממוצע מטורף של ציונים ברחבי העולם. וכמו בפוסט שלי על Deus Ex, קיירון גילן מסביר את זה הכי טוב. המשחק הזה פשוט […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS