לשחק ב-The Walking Dead מבלי לפחד

דורון יעקבי| כללי הוספת תגובה

אין דבר שמכעיס אותי יותר מאשר לאבד את השמירות במשחק בגלל באג מפגר. בעצם יש: לאבד את השמירות במשחק שבו אי אפשר להעביר את קטעי הקישור. אין ספק ש-The Walking Dead הוא משחק מצוין, אך מישהו ב-Telltale ממש פישל עם גרסת ה-PC, שנוטה למחוק את השמירות שלכם כשהמשחק קורס בגלל סיבה כלשהי. במקרה שלי – ניסיתי לשחק עם שלט ה-Xbox, המשחק לא אהב את זה (‘אנחנו לא תומכים רשמית ב-Windows 8’ גורסים ב-Telltale, וגרמו לי להעלות השערות שונות על פרנסתה של אימא שלהם) והחליט אף להעניש אותי ולמחוק את כל ההתקדמות שלי עד אותה נקודה.

למרבה המזל הייתי רק בפרק הראשון של המשחק כשזה קרה, אך שחקנים רבים איבדו את כל ההתקדמות שלהם לאחר שעות רבות של משחק. אז בתור טיפ לקוראים, אם אתם משחקים ב-The Walking Dead, בצעו את הצעדים הבאים כדי לשחק ללא פחד.

ספציפית, מה שקורה הוא שהקובץ prefs.prop שבתיקיית השמירות של המשחק נדפק. מה שנעשה הוא לגרום למשחק לשמור לתוך Dropbox, כדי שנוכל לחזור לקובץ שאינו דפוק במידת הצורך.

  1. התקינו Dropbox, אם אין לכם עדיין. אמנם Steam Cloud מגבה את השמירות של המשחק, אך הוא לא נותן לכם את האפשרות לחזור לגרסה ישנה יותר שלהם במידה והן נדפקות, ו-Dropbox כן.
  2. תגשו ל-C:\Users\YOURUSERNAME\My Documents\Telltale Games, שם נמצאת תיקייה בשם The Walking Dead עם השמירות שלכם. גבו אותה ליתר ביטחון, ולאחר מכן העבירו אותה (לא להעתיק! להעביר) לתיקיית ה-Dropbox שלכם.
  3. הפעילו command line כאדמינים, כלומר – הקישו start, cmd, עכבר ימני –> run as administrator.
  4. הזינו את הפקודה הבאה:  mklink /D “C:\Users\YOURUSERNAME\My Documents\Telltale Games\The Walking Dead” “C:\Users\YOURUSERNAME\Dropbox\The Walking Dead”

וזהו. כעת יצרתם קיצור דרך שיגרום למשחק לשמור תמיד לתוך תיקיית ה-Dropbox שלכם. כעת, במידה והשמירה שלכם נהרסת מסיבה כלשהי, גשו לתיקיית The Walking Dead שבתוך ה-Dropbox שלכם, לחצו עם עכבר ימני על הקובץ prefs.prop, בחרו ב-Dropbox ולאחר מכן ב-View previous versions. יוצגו לכם כל הגרסות של הקובץ, ותוכלו לשחזר לגרסה מוקדמת יותר, אחת שאינה דפוקה.

אז קדימה! לא להתעצל. אם אתם משחקים במשחק הזה, אל תקחו את הסיכון ובצעו את הנ”ל. למעשה, אני חושב שמעתה והלאה אצור קיצור דרך ל-Dropbox לשמירות של כל משחק שאשחק בו. אי אפשר לסמוך על מתכנתים בימינו, תאמינו לי.

תגיות: ,

2 תגובות ל “לשחק ב-The Walking Dead מבלי לפחד”

  1. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    מוזר, זה אף פעם לא קרה לי, למרות שהיו קטעים שהייתי חייב לצאת בהם וגילתי שהמשחק שמר לי רק 5-10 דקות אחורה.

  2. רון מאת רון:

    איפה הייתם לפני חודשיים? 🙂

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS