סטארקראפט 2: והפעם ברצינות (?)

עידן זיירמן| חדשות הוספת תגובה

הרשת גועשת, רועשת ומקשקשת. הפעם זה קרוב יותר מתמיד. ההכרזה על Starcraft 2.

אני מתלבט. מצד אחד, לפחות 78 פעמים בשנים האחרונות שמעתי מעריצי בליזארד מדברים על כך ש"הנה, אוטוטו יוצא סטארקראפט 2! כל הסימנים מצביעים על זה! תראה – בחתימה של אחד מהמנכ"לים יש משפט שאם לוקחים ממנו את האות הראשונה, השלישית והעשירית מקבלים SC2! זה רמז!". זה הופך את השמועות האחרונות על כך שבליזארד הולכת להכריז על המשחק בכנס שהיא תערוך בקוריאה ב- 19 במאי (שמועות שמגובות במאמר קוריאני אמין-לכאורה) לקריאות "זאב! זאב!" שגורמות לי להרמת גבה סקפטית. ובכל זאת, יש סיכוי שהפעם באמת מדובר בזאב, ולא בסתם ילד צעקן שלא חיבקו אותו מספיק.

אז קשה לי להחליט איפה אני עומד. אני לא בטוח אם להאמין או לא להאמין לחרושת השמועות האחרונות. אני מעדיף לחשוב שהשמועות האלה לא-נכונות, רק כי אין לי כוח להחמיץ פנים לנוכח ההכרזה ולמלמל משהו על הסטנדרטים הגבוהים ש- Company of Heroes קבע לז'אנר. אבל היי, אני לא שולל שום דבר.

כך או כך, אני לא יכול שלא לתהות לנוכח העובדה שאף אתר הימורים וירטואלי לא מאפשר לאנשים להמר על תאריך ההכרזה של Starcraft 2. זה נשמע מתבקש, באמת.

תגובה אחת ל “סטארקראפט 2: והפעם ברצינות (?)”

  1. Yoav F מאת Yoav F:

    בלי קשר לכן או לא הכרזה, זה הרי חייב לבוא בסופו של דבר. ואז, השאלה הנשאלת היא- האם בליזארד תצליח לעמוד ברף הגבוה שהוצב לה גם הפעם? שהרי ידוע שגם המשחק המצליח ביותר, יראה לנו טוב אפילו עוד יותר לאחר כמה שנים, כשכולם רק מחכים ומהללים את המשחק הבא – שלמעשה אין לנו פיסת מידע עליו.
    נראה שעד עכשיו בליזארד היו טובים בחידושים, העלאת הרף, וכו' – אבל תכל'ס, מה הם כבר עשו בשנים האחרונות? (נו, חוץ מ- WoW)

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS