גיימפוד, פרק 119: Let’s play בדברים בזמן שאנחנו מקליטים

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

כפי שהזכרנו בפרק הקודם, E3 ממש מעבר לפינה ולכן כל החברות מחכות עם ההכרזות הגדולות ואין הרבה על מה לדבר. או, לפחות, זה מה שחשבנו שיקרה לפני שנחשפו 2 משחקים גדולים והרבה חדשות מ-Valve.

ואפרופו E3, בראשון הבא (21.6) ב-21:00 יהיה הנגאאוט פוסט-E3. האודיו יעלה עוד שבועיים בתור פרק 120, אבל עזבו אתכם, בואו להנגאאוט, זה הרבה יותר מגניב! פרטים נוספים בפייסבוק/טוויטר.

להורדה (1:00:05, 55 מגה)

1:38 – לא באמת חשבתם שנסתפק בפרק אחד של דיבורים על The Witcher 3, נכון? עופר מתחיל מלספר את ההסטוריה שלו עם הסדרה ואיך המשחק השלישי בהשוואה לקודמים.

5:08 – עופר מדבר על כמה דברים שהפריעו לו במשחק. ולא, תחתים של סוסים זה לא אחד מהם. אנחנו מדברים בעיקר על העולם הפתוח של המשחק וכמה בעיות שנראה שאי אפשר להתחמק מהן ב-RPG עם עולם פתוח.

12:52 – מדברים קצת על העלילה של המשחק, ומסכמים בקונצנזוס.

16:05 – ארז שיחק ב-Splatoon, ה-multiplayer shooter החדש של נינטנדו, שהוא איפשהו בין Team Fortress 2 לניקולודאון, וכיף כמו שזה נשמע. עכשיו הוא רק צריך למצוא עוד אנשים שיש להם Wii U.

18:57 – ארז, זיירמן ומירית שיחקו ב-You Must Build a Boat, משחק ההמשך ל-10000000 המצוין (שדיברנו עליו בפרק 71). הוא גם כיף, פשוט כי זה כמעט בדיוק אותו משחק.

23:58 – השבוע בפינת “מירית מתעצבנת על זיירמן שהרס לה את החיים עם ה-idle game התורן”: Clicker Heroes.

26:36 – מירית שיחקה גם ב-Never Alone, פלטפורמר אינדי חצי-דוקומנטרי שמבוסס על המסורות והאגדות של שבט ה-Iñupiat באלסקה. הוא מיועד לשני שחקנים – אפשר לשחק לבד אבל נראה שעדיף לא – ומאוד יפה וחמוד.

29:22 – חדשות! הכרזה גדולה מס’ 1: Fallout 4! יש טריילר ויודעים שהמשחק יהיה באיזור בוסטון, אבל לא הרבה מעבר לזה. אנחנו מדברים קצת על Bethesda באופן כללי ומה אנחנו מצפים מהמשחק.

36:40 – הכרזה גדולה מס’ 2: XCOM 2! בטריילר שלו דווקא יש קצת מידע על המשחק. וגם חרב. ומעבר לזה, יודעים שהוא יהיה PC exclusive והמפות יהיו procedurally generated ולא קבועות מראש.

41:20 – הכרזת Valve מס’ 1: מדיניות חדשה של refunds בסטים! אפשר לקבל החזר על כל משחק עד שבועיים מתאריך הרכישה ועד שעתיים זמן משחק, ומעבר לזה אפשר לבקש ו-Valve יבדקו את הבקשה. אנחנו, באופן מפתיע, שמחים.

46:13 – שמעתם על המהפכה המטורפת ב-FIFA? לא נו, לא הקטע הזה שעצרו את כל ההנהלה והיו”ר התפטר. FIFA 16 יכלול ליגות נשים!

46:40 – הכרזת Valve מס’ 2: תאריכי יציאה (ועוד פרטים) ל-Steam Controller ולבאץ’ הראשון של Steam Machines. ויש, אממ, “טריילר” לקונטרולר?

48:45 – המשחק הקז’ואל שעופר בילה איתו הרבה יותר מדי זמן לאחרונה הוא Lara Croft Relic Run, משחק endless runner חדש שמבוסס על, טוב, אנחנו סומכים עליכם שתצליחו לנחש על איזה מותג הוא מבוסס. עופר מתאר אותו כ”מה ש-Temple Run רוצה להיות כשהוא יגדל” ומאוד ממליץ.

52:44 – זיירמן שיחק ב-Westerado… שוב? ובכן, כן, רק שהפעם זה היה בסטים ולא במשחק פלאש. אבל הוא עדיין מאוד ממליץ, וגירסת הפלאש היא חינמית אז אין בעיה לנסות.

57:03 – מסיימים בדיון צד קצר על משחקי MOBA ועל כלבלבים ודובים.

4 תגובות ל “גיימפוד, פרק 119: Let’s play בדברים בזמן שאנחנו מקליטים”

  1. רון לוינשטיין מאת רון לוינשטיין:

    למה אין כמעט אנשים שיש להם wii u? עדיין לא הבנתי איך אנשים לא קונים קונסולה שיש לה כל כך הרבה משחקים טובים.

  2. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    איזה ״כל כך הרבה משחקים טובים״ בדיוק? יש לך Mario Kart ו-Smash Bros, ועכשיו גם Splatoon. כולם משחקי מולטיפלייר. וכתלות בהעדפות שלך אפשר אולי גם לספור את Bayonetta 2. אבל מה מעבר לזה? האם זה שווה מאות דולרים?

    ומהצד השני אתה מאבד את האפשרות לשחק ברשימה ארוכה מאוד של משחקים שלא יוצאים ל-Wii U, אלא אם אתה משלם עוד מאות דולרים מעבר לזה וקונה קונסולה נוספת או מחשב גיימינג.

  3. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    לא יודע, גם יש את כל המריואים למיניהם, ו- Captain Toad שהקלטנו היה מאוד חביב. ו- Affordable Space Adventures. אם תשאל את ארז, אני מניח שהוא יגיד שהוא די נהנה. האם זה שווה מאות דולרים? לא יודע, בעיני אף קונסולה כרגע לא שווה מאות דולרים (למרות שהייתי קרוב לקנות אחת…), אבל אם אתה בקטע של משחקי נינטנדו, זו אפשרות… בסדר.

  4. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    מן הסתם לא שיחקתי בכל אלה, אבל גם ממש לא שמעתי אף אחד מתלהב במיוחד מהמריואים, והתגובות ל-Toad נעו בין ״חביב״ ל-״חמוד״.

    אני מסכים שאף קונסולה לא שווה מאות דולרים כרגע, *בהנחה שכבר יש לך משהו לשחק עליו*. לאנשים שאין להם PC? להוציא כמה מאות דולרים על Xbone או PS4 בשביל להיות מסוגל לשחק בכל המשחקים החדשים שיוצאים זה דבר סביר לחלוטין כשהאלטרנטיבה היא לקנות מחשב גיימינג בפי 3 מזה.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS