גיימפוד, פרק 123: הזה שהם דיברו בו על ייצוגי נשים במשחקי מחשב

עידן דקל| גיימפוד הוספת תגובה

השבוע בגיימפאד: על ייצוגי הנשים ב-Batman: Arkham Knight, מול הייצוגים בפרק הרביעי של Life is Strange. וגם: על ייצוגי משחקי כדורגל במשחקי מחשב ב-Rocket League; על ייצוגי חיזרים קרניבוריים במשחקי מחשב ב-Alien: Isolation; ועל ייצוגי משחקי מחשב במשחקי מחשב, ב-The Magic Circle.

להורדה של גרסת האודיו (1:02:10, 56.9 מגה)

זהירות: אחרי הקיפול, ספוילרים לפרק.

00:02:11 – אחרי קצת מטא-דיון על דיוני מטא, אנחנו עוברים לדבר על The Magic Circle, שהוא מטא-משחק בו אתם משחקים בודק משחקים שנכנס לתוך משחק בשם The Magic Circle, שהוא עוזר לפתח. זיירמן וארז שיחקו בו, ביחד ולחוד, וממש נהנו. אם גם אתם תשחקו בו, כנראה שגם אתם תיהנו.

00:10:40 – עופר המשיך עם Batman: Arkham Knight, עד לנקודה בה הוא החליט שהוא כבר לא רוצה להמשיך איתו יותר. האשמה העיקרית: הבאטמוביל. אשמה משנית: העלילה. והוא אפילו כתב עליו ביקורת.

00:16:59 – ארז מסכים שהמשחק בעייתי, ומוסיף עוד תלונה: מערכת הקרב דורשת מהשחקן להשתמש בטקטיקה מסויימת בשביל לנצח, אבל לא מאוד מקלה עליו להשתמש בה.

00:18:09 – ארז שיחק ב-DLC של Arkham Knight – Batgirl: A Matter of Family. זה DLC קצר,שפותח ע"י האנשים שמאחורי Batman: Arkham Origins, וזה בעצם אומר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת עליו.

00:22:07 – טוב, אם אתם דוחקים אותו לפינה עופר יודה שמשימות הצד שנפתחות בהמשך המשחק, אלו שדורשות ממנו אשכרה להלחם, דווקא היו סבבה. אם כי זה שהמשחק מחייב אותך לסיים את כולן בשביל לראות את הסוף ה"אמיתי" די פוגם בחווייה.

00:24:22 – ולסיום, שני הסנט של דקל על המשחק: נכון למצב שלו עכשיו הוא דווקא משחק סבבה. אבל וואו, כמה שהוא שוביניסטי. הוא חשב שהתקדמנו מאז ימי הנשים העדינות הנחטפות והגברים המסוקסים שמצילים אותם. הוא טעה.

00:27:40 – ובסגוויי מתוחכם/נסיון נואש לדבר על כל דבר שאינו Arkham Knight, עברנו הלאה לפרק הרביעי של Life is Strange. ארז מאוד מאוד *מאוד* נהנה ממנו, ועופר גם. זה המשחק המעניין עם השליטה בזמן, הפאזלים, הדרמה והנושאים בהם הוא עוסק, ואפילו ייצוגי הנשים. אבל למה הדיאלוגים בו כאלה מטופשים?

00:35:45 – לעופר גם היה זמן לשחק באחד הלהיטים המפתיעים של הזמן האחרון – Rocket League. מה דעתו עליו? ובכן, זה משחק כדורגל עם מכוניות. שקופצות. מאוד מומלץ לשחק עם חברים.

00:40:11 – Angry Birds 2 יצא יום לפני הקלטת הפרק, וזו היתה הזדמנות מצויינת בשביל ארז לשחק בו. כמה חבל שהוא עשה את זה, כי נראה ש-Rovio ניצלו את הזמן שעבר מאז יציאת המשחק הראשון בשביל להטמיע במשחק את כל הדרכים הקיימות לגרום לשחקנים להוציא כסף במשחקי Free to Play.

00:44:50 – חדשות!

00:45:03 – אז מסתבר ש-Ouya עדיין קיימת! כלומר, היא מספיק קיימת בשביל ש-Razer יקנו אותה, או לפחות את הנכסים הרוחניים שלה. ומה עם קרן Free the Games שפתחה Ouya, ועדיין חייבת כספים למפתחים? טוב, Razer ישלמו את החוב, וכולם ייצאו שמחים.

00:49:41 – לפי הסכם שנחתם השבוע (וייכנס לתוקף עוד שנה בערך), יבוטל המכס על ייבוא קונסולות משחק לישראל. צפו להנחות. אולי אפילו משמעותיות.

00:51:49 – אז ZombiU יוצא מגבולות ה-WiiU ל-PC, Xbone ו-PS4, פחות מסך אחד ומצב מולטיפלייר, אבל עם עוד כלי נשק.

00:56:00 – Five Nights at Freddie’s, הסרט, אשכרה יוצא לפועל, בבימויו של גיל קינן.

00:57:55 – לא חדשות, אבל דקל סיים את Alien: Isolation, ויש לו ארבע וחצי מילים להגיד עליו: "משחק טוב, אבל לא מספ".

זהו. בואו לבקר אותנו בדף הפייסבוק שלנו, בטוויטר וב-YouTube. נהנים מסרטוני ה-Let’s Play שלנו? למה שלא תשתפו אותם בפייסבוק וטוויטר? לא נהנים מהם? חבל. אבל נשמח לשמוע למה.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS