יומן משחק XCOM 2, פרק 1: יוצאים לדרך!

עידן זיירמן| יומן משחק הוספת תגובה

20160427200211_1 בקבוצת Working Gamers שאני מנהל בפייסבוק עשיתי משהו נחמד קצת לפני שיצא XCOM 2. שיחקתי משחק ב- XCOM בהשתתפות חברי הקבוצה. זה היה מגניב. לי זה הוסיף עניין למשחק כי מאחורי כל חייל היה אדם אמיתי, שהתנדב לתפקיד ורצה לשמוע מה קורה עם הדמות שלו, וחברי הקבוצה, בתגובה, זרמו איתי והתחילו לספר סיפורים נוספים על הדמויות שלהם. מה קרה באמת במשימות. מה קרה כשהם לא היו בתפקיד, דברים כאלה.

עכשיו, אני עושה את זה שוב, עם XCOM 2, ברמת Commander, עם Iron Man מופעל ועם ה- DLC החדש, Alien Hunters. אני מדווח על המשימות האלה בקבוצת Working Gamers בפייסבוק, אבל בסבב הנוכחי החלטתי שבגלל שהמשימות האלה מייצרות הרבה תוכן, שחלקו אפילו מצחיק – אני אעדכן עליהם גם פה בבלוג.

אז הנה זה. יומן המשחק של Working XCOM 2 Gamers יוצא לדרך גם פה! תהנו!

(תיאור המשימה הראשונה – אחרי הקפיצה)

רוצים להכיר את הצוות? בואו נכיר את הצוות.

  • שקד זיירמן! פולניה צליאקית. כיכבה גם במשחק הקודם בתור Assault עשויה ללא-חת, והשתתפה אפילו במשימת הסיום!
  • עידן דקל! בריטי מנומס (שלוקח חלק פעיל בהקלטות הפודקאסט של הבלוג הזה!) שנכנס בשלב מאוחר מדי למשחק הקודם ולא זכה להשפיע עליו יותר מדי. מעניין מה יקרה איתו הפעם.
  • מקס ויגדרוביץ’! במשחק הקודם הוא היה יפנית כבדה וחביבה, אבל לא יצא לו להשתתף הרבה. במשחק הזה הוא משתתף מהרגע הראשון. הריעו לו! או שלא!
  • החוליה החדשה – אדם זיירה! לא השתתף במשחק הקודם, אבל זה בסדר, כי בעיני XCOM 2 כולם לא שווים שום דבר בכל מקרה.

ארבעה אנשים נכנסים למשימה הראשונה במשחק… ונקווה גם שארבעה יצאו. לא יודע. נראה. בהצלחה לכולם!

שקד עידן מקס אדם

1/3/2035. לאחר מבצע חילוץ אגדי, ארגון XCOM – עכשיו לא יותר מארגון גרילה שמתקיים בתוך חללית ישנה, הצליח להחזיר לידיו את המפקד האגדי שלו. אני.

"תקשיבו טוב, חיילים! אני יודע שבשנים האחרונות נרדפתם. התחבאתם. הושמדתם. הייתם לא יותר ממטווח מטרות נייחות עבור חיילי ה- Advent. אבל עכשיו הכל הולך להשתנות. עכשיו אני פה. עכשיו אני הולך להוביל אתכם למוות ודאי או בסיכוי כלשהו ניצחון. ויש לי רעיון. אנחנו הולכים להראות ל- Advent שחזרנו! שאנחנו נמצאים פה! שאנחנו כוח שמהווה עבורם סכנה! שאנח-"
"אה, סליחה… קומנדר?"
"כן חייל-שאני-לא-יודע-את-השם-שלו?"
"אנחנו ארגון גרילה, לא?"
"כן"
"זה אומר שאנחנו רוב הזמן מתחבאים בצללים, לא?"
"כן"
"אז לא עדיף, אולי, ש… הם לא יחשבו שאנחנו מהווים עבורם סכנה? שהם יחשבו שנהרגת בפעולת החילוץ או משהו ושאין להם התנגדות ושנוכל לבנות כוח בשקט בזמן שהם חושבים שאנחנו חסרי חשיבות?"
"לאלאלאלאלא. אתה לא מבין. יש לי רעיון!"
"איזה רעיון המפקד?"
"אנחנו הולכים להכות בהם חזק! אנחנו לא סתם הולכים להראות להם שאנחנו עדיין בחיים! אנחנו הולכים להפיל אותם כהוגן! אנחנו הולכים לפוצץ להם… [פאוזה דרמטית]… פסל!"
[שקט]
"המפקד?"
"כן חייל-שאני-לא-יודע-את-השם-שלו 2?"
"פסל?"
"פסל!"
"לא, אתה יודע… אולי איזושהי התנקשות פוליטית או לפלוש לאיזשהו מתקן סודי שלהם? משהו כזה שבאמת יכול לנצל את יתרון ההפתעה שיש לנו במשימה הראשונה הזו?"
"…"
"…"
"…"
"לפחות זה פסל ממש גדול, המפקד?"
"הכי גדול. עצום."

Operation Gatecrasher והנה יצאנו למשימה הראשונה! Operation Gatecrasher! החיילים האמיצים – עידן, מקס, שקד ואדם – נחתו בקהיר במטרה לפוצץ פסל (כן, נו, אמרתי פסל) במרכז העיר. שלושים שניות אחרי הנחיתה כבר נתקלנו בסיור הראשון שלנו. שלושה חיילי Advent פשוטים. התמקמתי לידם כששקד ואדם ב- Overwatch, ועידנדקל זרק עליהם רימון.

והולי שיט הרגנו את שלושתם!

זה ממש לא סוג ה- competence שאני מצפה לו מחיילים במשימה הראשונה שלהם. מה עוד יש לכם להראות לי?!

אוברווץ' מוצלח בצורה לא-סבירה מקס הולך עוד קצת וחושף את הקבוצה השניה. Advent Officer ביחד עם שני חיילים. סבבה, מקס – תחזור למחסה מלא. עידן, שקד, אדם – תכנסו למצב Overwatch. אתם טובים אתם, בטח תפילו אותם לפני ש…

ואז הקצין רץ קדימה וכולם פספסו אותו. כולם.

יופי.

קקות.

התקף פאניקה מוצלח בצורה לא-סבירה סליחה! טעות! לא כולם! אדם גרם לו 3 נקודות נזק! אדם, אתה הגיבור שלי! אתה זוכה באוסף בובות הטלטאביז שלי!

הקצין מסמן את שקד, אבל שני החיילים שלו יורים דווקא על עידן דקל, שבמחסה מלא. יופי, חיילים. אתם טיפשים. תמשיכו ככה. אבל במפתיע, אחד מהם פוגע בו, וגורם לו 3 נזק! ומכניס את דקל לפאניקה! ואז דקל, בפאניקה מוחלטת, רץ, מאגף את הקצין, יורה עליו, גורם לו Critical והורג אותו במקום.

דקל, אתה הגיבור שלי מעכשיו. אדם, תביא לו את הטלטאבי.

מקס, אדם ושקד הורגים את שני החיילים האחרים. כנגד כל הסיכויים, כולם שורדים! אני לא מאמין שכולם שרדו!

אה, כן, וגם פוצצנו את הפסל.

Mission 1 Debriefing סיכום משימה: כולם עלו בדרגה! מקס הוא Ranger. עידן הוא רימונאי. אדם הוא צלף. שקד היא Specialist. דקל יצטרך לבלות כמה ימים במרפאה. סורי, אבל ככה זה כשנפצעים ולא מתים.

אני חוקר Modular Weapons, קונה Medkit, משיג את המהנדס הראשון שלי מסריקה באיזשהו אזור ומתחיל לחפור קצת בבסיס, ומתחיל לחקור Hybrid Materials. אני טס לאיזושהי נקודה אלמונית באפריקה כדי לגייס עוד קצת Rookies כשפתאום אני מקבל הודעה על הזדמנות להכות באחת התוכניות הסודיות של ה- Advent. לא שאני יודע מה התוכניות הסודיות של ה- Advent כרגע, אבל עדיין יש משהו שישכנע אותי להכות בהן. עוד מהנדס!

הבעיה היחידה היא שדקל עדיין פצוע. מי יהיה הטירון שילך עם מקס, אדם ושקד למשימה הזאת? נגלה בפעם הבאה!

רוצים לצפות במשימה? תודות לקסמי ה- FRAPS ויוטיוב, גם את זה אתם יכולים לעשות!

2 תגובות ל “יומן משחק XCOM 2, פרק 1: יוצאים לדרך!”

  1. גיימפאד » גיימפוד, פרק 143: סליחה, מירית מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 143: סליחה, מירית:

    […] 1:04:20 – ואנחנו מסיימים! כרגיל, נפנה אתכם לבקר גם בחשבון הטוויטר ודף הפייסבוק שלנו, ואפילו חשבון היוטיוב שלנו, שאמנם אין לנו בו הרבה סרטוני Let's Play חדשים בחודשים האחרונים, אבל זיירמן מעלה אליו את התיעוד (לפחות, זה הלא-טקסטואלי) של משחק ה- XCOM 2 הנוכחי שלו. […]

  2. גיימפאד » יומן משחק XCOM 2, פרק 2: אולי החייזרים האלה צריכים משקפיים, או משהו. מאת גיימפאד » יומן משחק XCOM 2, פרק 2: אולי החייזרים האלה צריכים משקפיים, או משהו.:

    […] בפרקים הקודמים של "תראו איזה קומנדר אמיץ אני", שלחתי ארבעה חיילים למשימה מטופשת של פיצוץ פסל רק בשביל קצת פירוטכניקה שאפילו לא ראיתי עד הסוף כי בדיוק הייתי צריך לעשות משהו חשוב כמו לשתות מים. במפתיע, כולם שרדו, אבל עידן דקל, הרימונאי המהולל (-"מהולל? שיחקתי רק משימה אחת!" -"אמרתי מהולל!"), נפצע. חוץ מזה, קלטתי שאני קצת דביל ובשביל לבנות Advanced Warfare Chamber כמה שיותר מהר הייתי צריך לחקור Alien Biotech. אבל לא חשוב! […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS