גיימפוד, פרק 143: סליחה, מירית

עידן זיירמן| גיימפוד הוספת תגובה

הפרק הזה שבו אנחנו מדברים ממש מלא על DOOM ועל Uncharted 4 ואז פתאום קופצים למשחקים מלפני חצי עשור.

להורדה (1:06:42, 153 מגה)

1:20 – DOOM! וכמובן, The Doom Song!

21:40 – עופר שיחק ב- Uncharted 3. כלומר, עופר שיחק ב- Uncharted 4, אבל הוא שיחק ב- Uncharted 3 ממש לפניו, ויש לו כמה דבריםתלונות להגיד עליו.

28:40 – והנה אנחנו מגיעים ל- Uncharted 4!

43:00 – משום מה, גם דני וגם אלון התחילו לשחק ב- Deus Ex: Human Revolution שוב.

54:40 – אלון ניסה כל מיני משחקים והגיע למסקנה שהוא לא נהנה מהם ממש מהר: Good Robot, Day of the Tentacle Remastered ו- The Banner Saga

57:00 – הוא גם שיחק בבטא הפתוחה של Overwatch, אבל הוא לא שיחק בו הרבה, אז הוא לא מדבר עליו הרבה.

58:50 – וגם, כרגיל, כמו בכל שבוע – Rocket League! וספציפית, מצב ה- Hoops החדש של Rocket League

1:02:10 – חדשות! או בכל אופן – חדשה! הוכרז Civilization VI. הצילו.

1:04:20 – ואנחנו מסיימים! כרגיל, נפנה אתכם לבקר גם בחשבון הטוויטר ודף הפייסבוק שלנו, ואפילו חשבון היוטיוב שלנו, שאמנם אין לנו בו הרבה סרטוני Let's Play חדשים בחודשים האחרונים, אבל זיירמן מעלה אליו את התיעוד (לפחות, זה הלא-טקסטואלי) של משחק ה- XCOM 2 הנוכחי שלו.

2 תגובות ל “גיימפוד, פרק 143: סליחה, מירית”

  1. רון מאת רון:

    אני מאוד אהבתי את the banner saga. המערכת קרב מאוד מזכירה את heroes of might and magic ואת fire emblem שזה נותן הרבה פלוסים בגלל שהמשחקים האחרונים של heroes נוראיים ואין לי 3ds אז אין ממש משהו בסגנון שזמין לי. אני מאוד רוצה לשחק בהמשך שלו כשאני אמצע זמן מכל שאר המשחקים. overwatch הוא משחק מדהים והוא הshooter הכי טוב ששיחקתי מאז battlefield 3 ואני מאוד נהניתי למרות שאין לי לשחק עם מישהו\י עם voice chat כי צה"ל לוקח את כולם. עדיין לא מסכים עם עופר לגבי Uncharted 3. כל מה שהזכרת לגביו נכון גם לגבי 2. במשחק השני היה chapter שחייבים לעבור את כולו בstealth שהיה די מעצבן וגם שם קלואי כל הזמן אומרת לניית'ן להפסיק לרדוף אחרי האוצר כי זה הם מסתכנים במוות. אני העדפתי את הset piece ב3 (לדעתי קטע הרכבת הוא over rated) אם אהבת מאוד את הקטע של מרדף המכוניות אז ב-3 הם עשו דבר כמעט זהה עם סוסים!! ואני דווקא די אהבתי לברוח מהטירה הבוערת (זה היה גם מאוד מרשים ויזואלית יחסית למשחק שיצא בשנת 2011) והעכבישים נוראיים. ודווקא העדפתי את הטוויסט בסוף כי מתברר שיש איזה פסל במערכת המים בעיר שגורם לכולם להזיות של האנשים הבוערים וזה מה שגרם לציביליזציה הזאת לקרוס וזה גם מה שהרעים רוצים. גם ב4 היה קטע דומה שאתה צריך לברוח ממשהו (לא רוצה לספיילר לאף אחד) שהיה מאוד מעצבן. הגרפיקה של הרביעי מהממת , כל הזמן עצרתי בשביל לצלם screenshots ואז הדפסתי כמה מהם ומסגרתי ותליתי אותם בתור תמונה בבית. אני חושב שהסיפור של הפיראטים והאוצר שלהם והנסיונות להקים רפובליקה (עוד לפני ארצות הברית) ונפילתה היה יותר מעניין אפילו מהסיפור של ניית'ן ושות' (שהיה גם מאוד טוב) ובדומה לthe last of us אפשר לאסוף מכתבים שכתבו הפיראטים והרפתקנים נוספים שניסו למצוא את האוצר וזה נחמד.

  2. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אהבתי כל מיני דברים במערכת הקרב של The Banner Saga, אבל הכל ביחד התחבר לי למשהו הרבה פחות כיפי ממה שהוא אמור להיות, וחבל.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS