יומן משחק XCOM 2, פרק 2: אולי החייזרים האלה צריכים משקפיים, או משהו.

עידן זיירמן| יומן משחק הוספת תגובה

לא יודע, אני חושב שכן הייתי יורה בו בפרקים הקודמים של "תראו איזה קומנדר אמיץ אני", שלחתי ארבעה חיילים למשימה מטופשת של פיצוץ פסל רק בשביל קצת פירוטכניקה שאפילו לא ראיתי עד הסוף כי בדיוק הייתי צריך לעשות משהו חשוב כמו לשתות מים. במפתיע, כולם שרדו, אבל עידן דקל, הרימונאי המהולל (-"מהולל? שיחקתי רק משימה אחת!" -"אמרתי מהולל!"), נפצע. חוץ מזה, קלטתי שאני קצת דביל ובשביל לבנות Advanced Warfare Chamber כמה שיותר מהר הייתי צריך לחקור Alien Biotech. אבל לא חשוב!

בבסיס מיידעים אותי על איזשהו מתקן סופר-סודי של המחתרת שנמצא תחת התקפה בקהיר, ושאם אני אצליח להגן עליו, מהנדסת חדשה תצטרף לשורות הארגון שלי. אני, באופן כללי, בעד. אבל בגלל שדקל על תקן עציץ-מרפאה (אבל מהולל!), צריך למצוא מישהו שיחליף אותו.

קבלו את טל הורוביץ! לוחם איטלקי (איזה גרועים הייתם במלחמת העולם השניה, אה?) צעיר וחדור-מוטיבציה, שבטח נהרוס לו אותה עוד שניה, כי ניתן לו לסחוב Medkit לשדה הקרב בזמן שכל האחרים סוחבים רימון ובאופן כללי עושים דברים מועילים יותר כי הם כבר עלו בדרגה והוא עדיין טירון צעיר. מלבדו, אדם (צלף!), שקד (Specialist!) ומקס (Ranger) יצאו להראות לחייזרים ממה הם עשויים. כלומר, בהנחה שיהיו חייזרים. בינתיים נלחמנו רק נגד לוחמי Advent שהם אומנם לא מאוד-אנושיים, אבל על סקלת ההומו-ספיאנס-חייזרים הם כנראה יותר בצד שאין לו קשקשים, רפלקסים מתוגברים-גנטית, או יכולת לעוף.

בהצלחה לכולם.

מתכוננים למשימה. 7/3/2035. מבצע Death Claw. וואו, זה נשמע כל כך הרבה יותר דרמטי ממה שזה הולך להיות באמת.

כבר לאחר הנחיתה אנחנו חושפים שני חיילי Advent, אבל המתקן שאנחנו צריכים להגן עליו כבר נמצא תחת התקפה, אז אנחנו רצים לכיוונו. כשאנחנו מגיעים לשם אנחנו מוצאים את החייזר הראשון שלנו! Sectoid! בצירוף של עוד חייל Advent שמשגיח לו מעבר לכתף בזמן שהוא יורה במתקן. אנחנו מסתדרים מסביב למתקן ומתכוננים לירי, כשהקצין והחייל שראינו מוקדם יותר במשימה קופצים גם לבקר.

הפעם הראשונה (מתוך 5407) שאני נתקל בסקטויד במשחק הנוכחיהמם.

אני ממקם את האנשים שלי במחסה מלא מסביב לסקטויד והחייל, ואז מקס זורק עליהם רימון. זה ייתן לחיילים שכרגע הגיעו הזדמנות לירות עלי, אבל אני מאמין שאני אצליח להפטר מהסקטויד והחבר שלו כבר בתור הנוכחי. הבעיה היא, שכאמור, זה ייתן לשני החיילים שכרגע הגיעו הזדמנות לירות עלי.

אתם יודעים מה זה אומר? זה אומר שטל יעמוד מקדימה במחסה חלקי. זה מה שזה אומר. מצטער טל.

מעטים יודעים כי תשוקתם האמיתית של קציני האדוונט היא ברייקדנס. התוכנית עובדת כסדרה – הסקטויד והחבר שלו אכן מתים, אבל אז מגיע התור של חיילי ה- Advent, והם… לא יורים על טל! הם יורים על אדם! מה נסגר! הוא היה במחסה חלקי! יש לו פחות HP! מה אני צריך לעשות יותר מזה בשביל שתירו על טל? לתת לו פאקינג כובע ליצן?!

אדם שורד את זה עם נזק מועט יחסית, וחיילי ה- Advent מושמדים מיד אחר כך (אחד מהם ע"י טל, שמקבל קידום, לא שזה הגיע לו). זוג החייזרים האחרון על המפה מושמד ביעילות מרשימה ולא-לגמרי-צפויה ע"י החיילים שלי, וכולם חוזרים הביתה בשלום. חוץ מאדם. שקצת פצוע.

אה שקד זוכה לקידום, טל זוכה לקידום ל- Ranger ואדם הוא… לא סתם פצוע, אלא פצוע נואשות?! לעזאזל עם זה, טל, אתה כל כך מקבל כובע ליצן. רק שמסתבר שאין לי כובעי ליצן ב- XCOM 2. לשמחתי, קהילת המודים של XCOM 2 סיפקה לי את הכלים כדי להעניק לטל כובע כזה שאף חייזר לא יוכל להתעלם ממנו.

בינתיים, בבסיס, אני מתחיל להעביד בפרך את המהנדסת החדשה שקיבלתי בפינוי אשפה (את בטח מרגישה טוב עם לימודי ההנדסה שלך, אה?!). כשאני מסיים עם פינוי הזבל, אני מתחיל לבנות Guerilla Tactics School.

חוצמזה, אני מקבל… שדר. מוזר. מה- Skyranger השני של פרויקט XCOM?!

כשאני חוקר את השדר אני מגלה… כלי נשק. ארבעה כלי נשק. מיוחדים. בלתי-ניתנים לשכפול.

זה יהיה מעניין.

Working XCOM 2 Gamers הוא משחק שמתנהל בשיתוף קבוצת Working Gamers בפייסבוק. אתם יכולים לקרוא את כל העדכונים שנכתבו במסגרתו בקבוצה המדוברת, או פה בבלוג.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS