גיימפוד, פרק 285: שלום היא מילה שימושית

עידן זיירמן| גיימפוד הוספת תגובה

אם גם אתם הרגשתם שהפרק הקודם לא לגמרי סיפק את הדחף שלכם לשמוע אנשים מקשקשים על הפוקימון החדש, אין חשש! פרק 285 מגיע לעזרה! אבל לפני זה אנחנו מתחילים בדיבורים על Dying Light 2.

להורדה (1:01:55, 85 מגה)

2:30 – עופר שיחק ב- Dying Light 2, משחק שבו אין תחמושת, יש זומבים והאייקיו של הדמות הראשית צונח ב- 85% בזמן סרטוני קישור.

4:50 – הו, התקופה שבה היינו כותבים ביקורות טקסט! ואתרים אחרים היו מעתיקים אותן (ברשות!) ומקשרים בחזרה לבלוג! (אתם יכולים לקרוא את הביקורת של עופר על Dead Island באתר של "רשת 13", אם אתם רוצים, אבל אתם גם יכולים לקרוא אותה כאן בבלוג!)

19:10 – בזמן שעופר שיחק במשחקים של גדולים, גיא וזיירמן שיחקו ב- Pokémon Legends: Arceus. אנחנו מתחילים מהדברים הרעים, כי ראוי שנגיד אותם.

29:30 – הפוסט המדובר בנוגע למונופוליזציה של inventory slots בפוקימון

32:00 – הצער והחרטה כשאמרו לי לתפוס Buizel "גדול" מלווה אותי עוד היום

44:50 – עד-לי העבירו לזיירמן לפני כמה חודשים עותק ביקורת של "Paw Patrol: Adventure City Calls", שהילדים שלו מאוד נהנו לשחק בו, אבל הוא שכח לתת עליו ביקורת! אז הנה היא כאן.

45:20 – הפעם הקודמת שבה דיברנו על משחק של "יחידת החילוץ" היתה לפני הרבה זמן.

51:20 – לאף אחד לא אכפת מ- The Artful Escape. חוץ מלגיא. אז עופר יגיד עליו איזה שני משפטים, זה ייקח פחות מדקה.

53:00 – (זה היה קצת יותר מדקה!) חדשות! היה נינטנדו דיירקט, והוא לא היה משעמם לחלוטין! הוא כלל הכרזות על רימאסטר ל- Chrono Cross, על Nintendo Switch Sports, ועל כל מיני דברים שמקבלים גרסה לסוויץ' (Portal, No Man's Sky, Assassin's Creed)

55:00 – סוני קונה את באנג'י!

57:20 – הניו יורק טיימז קנה את וורדל!

59:10 – טריילר ל- The Wolf Among Us 2! שיוצא ב- 2023!

1:00:20 – וזה הכל להפעם! כרגיל, בואו למצוא אותנו בפייסבוקטוויטר או יוטיוב. את ארז וזיירמן אתם גם יכולים למצוא בטוויץ' – ארז הסטרים השבוע את Horizon: Zero Dawn (ובטח יעבור ל- Forbidden West עד שהפרק הזה יעלה) וזיירמן מסטרים בעיקר פוקימון ו- Gloomhaven (אבל פוטנציאלית גם יסטרים את Forbidden West מתישהו)

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS