גיימפוד, פרק 296: בפרק הזה מסתתר חתול

עידן דקל| גיימפוד הוספת תגובה

*מיאו*

להורדה (01:01:44, 47.6 מגה)

00:00:31 – פתיחה, בה אנחנו מגלים שלהדבקות בקורונה יש גם את היתרונות שלה.

00:01:46 – המשחק הגדול של העת האחרונה הוא Stray, בו נופלת בידיכם הזכות לשחק חתול. וביננו, מתי  היתה הפעם האחרונה בה יכולתם לעשות את זה? (לא, באמת, מתי היא היתה?) במשחק תצטרכו למצוא את הדרך הביתה מהעיר בה אתם כלואים, אבל בעיקר תוכלו לגרד דלתות, לישון על שטיחים, להתחכך ברגליים וליילל בכל רגע שתרצו.

00:18:09 – דקל חזר מגלות הגיימינג שהוא הוציא את עצמו אליה, ועשה מנוי PS Plus Extra בשביל לשחק ב-Stray. באותה הזדמנות הוא גם החליט לנסות עוד שני משחקים:

00:20:39 – הראשון הוא Trials of the Blood Dragon, משחק קטן-יחסית מסדרת פעלולי האופנועים Trials, שמתרחש בעולם של Far Cry 3: Blood Dragon, ומבוסס על עלילה מופרכת ו-Over the Top ממש כמו אביו הרוחני. מאוד חמוד ומומלץ, כל עוד לא מפריעות לכם הגיחות לז'אנרים שהם לא פעלולי אופנועים.

00:23:36 – המשחק השני הוא Returnal, הרוגלייק/מטרוידווניה מהשנה שעברה ששוחרר עם הפיצ'ר הנהדר של "אי-אפשר לשמור באמצע שלב", ורק מאוחר יותר איבד אותו. דקל לא שותף להתלהבות הכללית מהמשחק. אולי כי הוא לא שיחק בו מספיק, אולי כי הוא לא מתחבר לז'אנר, ואולי כי הוא פשוט לא גיימר אמיתי ™.

00:28:06 – Into the Breach קיבל לאחרונה שני עדכונים משמעותיים – הוא קיבל עדכון חינמי בדמות Advanced Edition, שמוסיפה עוד יחידות, אויבים, אתגרים ועוד, ובנוסף הוא גם קיבל גרסה לאנדרואיד, שזמינה בחינם, אבל רק למנויי נטפליקס. מאחר שלזיירמן יש גם מכשיר אנדרואיד וגם מנוי לנטפליקס הוא ניצל את ההזדמנות לשחק במשחק בכל הקונסולות האפשריות בשבועיים האחרונים, וחזר עם רשמים.

00:37:03 – עופר ניצל גיחה לחו"ל בשביל לשחק ב-FTL, המשחק הקודם של Subset Games על האייפד, ותשמעו – הוא עדיין משחק מצויין. במיוחד על האייפד, אבל גם על כל פלטפורמה אחרת.

00:39:39 – ועכשיו: רשמים קצרים של עופר מכל-מיני משחקים שהוא שיחק בהם לאחרונה.

00:39:48 – Hardspace: Shipbreaker הוא שילוב של משחק חידות ומשחק זן בו אתם צריכים לפרק ספינות חלל בשיטתיות ובסדר, ולהיזהר שהן לא יתפוצצו לכם בידיים.

00:43:52 – עוד בז'אנר סימולטורי הזן, עופר התנסה ב-Powerwash Simulator, שכאילו, כל מה שאתם צריכים לדעת עליו אתם יכולים ללמוד מהשם שלו. מבחינת עופר, הרבה יותר מספק פשוט לצפות בסרטונים כאלה בטיקטוק.

00:46:09 – Escape Academy הוא סימולטור חדרי בריחה חביב, שמרגיש יותר מדי כמו קווסט ופחות מדי כמו חדר בריחה.

00:48:35 – Nine Hours, Nine Persons, Nine Doors (999) הוא משחק שהוא שילוב של חדר בריחה וסיפור ויזואלי, ודקל זוכר אותו לטובה בתור אחד המשחקים שגרמו לו להבין שהוא ו-3DS כבר לא (אם אי-פעם היו). הוא יצא במקור ל-Nintendo DS, ולאחרונה קיבל רימאסטר שזמין עכשיו בגיים פאס ביחד עם משחק ההמשך שלו בחבילה בשם Zero Escape: The Nonary Games.

00:51:19 – Nanotale – Typing Chronicles הוא משחק הקלדה עיוורת (או שלא. מה שמתאים לכם) מבית היוצר של Epistory, והוא, טוב, כמו Epistory אבל פחות טוב. אז, כאילו, שחקו ב-Epistory.

00:52:36 – אה, כן – ה-DLC של Cuphead מצויין וגיא לא יודע על מה הוא מדבר.

00:53:30 – חדשות!

זה הכל! אנחנו נמצאים בפייסבוקטוויטר, או יוטיוב. את זיירמן או ארז אפשר לתפוס מדי פעם בטוויץ', או בפודקאסט החדש שלהם, "צופים בין כוכבים", שמיועד לחובבי מד"ב בין אם הם אוהבים את "מסע בין כוכבים" ובין אם לא!

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS