Starcraft 2: גרפיקה זה לא הכל

עידן זיירמן| חפירות הוספת תגובה

אחרי צפייה נוספת בסרטון המשחקיות של Starcraft 2, לא שיניתי את במיוחד את דעתי על המשחק. אבל כן הצלחתי לבנות קצת יותר הערכה לליטוש הנפלא שהאנשים מבליזארד עושים למשחקים שלהם.

מבחינה גרפית יבשה, Starcraft 2 לא נראה מדהים במיוחד. הוא נראה טוב, אבל לא בהרבה מ- Command & Conquer 3: מנוע גרפי חדש שלא מצליח לגרד את העוצמה של משחקים כמו Company of Heroes. אבל אף על פי שהעוצמה הגרפית שלו לא חזקה מאוד, הוא עדיין נראה מרשים פי כמה וכמה מהמנוע הגרפי של Command & Conquer 3. הסיבה לכך היא בכל פרט אחר, בערך, שקשור למראה של המשחק והוא לא עוצמה גרפית טהורה.

משחקים כמו Command & Conquer 3 מתפספסים בפרטים הקטנים: הנקודות שבה יחידות "עוברות" בטעות אחת דרך השניה, או דרך בניינים או אובייקטים אחרים בשטח. הצורה הלא-טבעית שבה האנימציות של הדמויות מתחלפות ממצב אחד (למשל, עמידה) למצב אחר (למשל, ריצה). ב- Starcraft 2 נראה שכמו ב- Warcraft 3 לפניו – לא יהיו דברים כאלה. האנימציות חלקות ומשכנעות, המעברים ביניהם לא מחסירים אף פריים ו'ההתנגשות' בין יחידות מתפספסת לעיתים רחוקות בלבד.

אז נכון, Starcraft 2 לא יקבע סטנדרטים חדשים בתחום הגרפיקה של משחקי האסטרטגיה בזמן-אמת… אבל באמת שזה לא מאוד משנה.

תגובה אחת ל “Starcraft 2: גרפיקה זה לא הכל”

  1. איתמר ר מאת איתמר ר:

    כמו הכותרת המקורית – "גרפיקה זה לא הכל"… עד כמה ש SC2 נראה טוב, וכנראה לא קובע סטנדרטים בתחום הגרפיקה של ה-RTSים, מה שיותר מעניין זה המשחקיות. אני חייב להודות שלא ראיתי את ה-gameplay video (כי אין לי כוח לתת לו רוחב פס), אבל מתמונות ומההתרשמות מהאתר וכו' זה נראה כמו פספוס רציני. SC2 נראה כאילו הוא הולך להיות SC1, רק עם גרפיקה משופרת, תוספת (גם אם מקורית) לעלילה, וכמה יחידות שונות. קיוויתי, ואני עדיין מקווה, לראות מהמשחק הזה הרבה יותר. הייתי רוצה לראות קונספטים חדשים שיחיו עד הז'אנר הזה טיפה. בליזארד נתנו לז'אנר push רציני עם SC1, ונראה כי מי שבאמת הרים את הכפפה אחריהם היו relic עם Dawn of War ו-Company of Heroes שהמשיך באותו כיוון רק יותר גבוה.
    מצד שני, בליזארד זה בליזארד, אני לא חושב שיש להם משחק שאיכזב אותי, ככה שעוד לא איבדתי תקווה 🙂 .

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS