גיימפוד, שלב בונוס: Horizon Forbidden West

עופר שוורץ|גיימפוד - שלבי בונוס אין תגובות »

סוף סוף רובנו סיימנו את המשחק הלא-קטן הזה, ואנחנו חוגגים את המאורע בעוד שעה של קשקושים, הפעם עם ספוילרים.

להורדה (58:54, 44.8 מגה)

המשך »

גיימפוד, שלב בונוס: היילו קנדי קראש

עופר שוורץ|גיימפוד - שלבי בונוס אין תגובות »

הפתעה! שני פרקים באותו שבוע. כמו כן, הפתעה! מיקרוסופט הכריזה משום מקום שהיא קונה את Activision-Blizzard ב-70 מיליארד דולר. לכבוד המאורע התכנסנו לפרק מיוחד, שלא תצטרכו לחכות שבועיים כדי לשמוע מה דעתנו על זה.

להורדה (29:34, 22.7 מגה)

המשך »

תגיות: ,

גיימפוד, שלב בונוס: שלום אבא (ספיישל Hades)

עופר שוורץ|גיימפוד - שלבי בונוס 2 תגובות »

כמו המוות, גם הפרק הזה היה בלתי נמנע. מהרגע שהתחלנו לשחק ב-Hades היה ברור שזה סימולטור דיג שלא נראה כדוגמתו, וגם רוגלייק לא רע בתכלס, ושלכולם יש המון מה להגיד עליו וזה יצטרך פרק ספיישל. הצטרפה אלינו אביב אור, מאיירת שחלקכם בטח מכירים מהקומיקס וי בריבוע, שבדרך כלל עוסקת במשחקי תפקידים, אבל כמו כולנו הפסיקה לאחרונה לעשות דברים שאינם לשחק Hades.

להורדה (55:50, 41.6 מגה)

המשך »

תגיות:

גיימפוד, שלב בונוס: The Last of Us Part II

עידן זיירמן|גיימפוד, גיימפוד - שלבי בונוס 2 תגובות »

מצטערים. רצינו שהשבוע יעלה פרק "רגיל", וברווח בין הפרק הרגיל הזה לפרק הרגיל הבא יעלה פרק ספוילרים ל- The Last of Us Part II. אבל הלו"ז של הצוות היה בעייתי, ולא מספיק אנשים שיחקו בדברים חדשים (חוץ מדניס, שבתקווה יספר לכם על רוחות צושימה בפרק הבא), אז הקלטנו את מה שהוא (בתקווה, אבל בטח לא) הפרק האחרון על The Last of Us Part II.

להורדה (1:03:36, 58.3 מגה)

המשך »

גיימפוד, שלב בונוס: Half-Life: Alyx

עידן זיירמן|גיימפוד, גיימפוד - שלבי בונוס אין תגובות »

היי, תראו מה זה! פרק בונוס על Half Life: Alyx! כצפוי בפרקי בונוס, אנחנו מספיילרים ל- Alyx את הצורה. אם אתם מתכננים לשחק בו מתישהו ואכפת לכם מזה, אל תדאגו, עוד מעט יצא פרק רגיל.

להורדה (46:10, 63.5 מגה)

המשך »

תגיות:

גיימפוד, שלב בונוס: Kingdom Hearts III

עידן זיירמן|גיימפוד, גיימפוד - שלבי בונוס אין תגובות »

אנחנו מתנצלים – במקור הפרק הזה היה אמור לעלות בשבוע שעבר, והשבוע היה אמור לעלות פרק 214 של הפודקאסט. לרוע המזל, לא הצלחנו להקליט את פרק 214. אז פרק ה״בונוס״ של Kingdom Hearts III נדחה ופורסם במקום פרק רגיל.

אז אולי אתם מקבלים פרק אחד פחות של ״גיימפוד״, אבל תראו מה אתם מקבלים בתמורה! כמעט שעה של חפירות על Kingdom Hearts III, הסיקוול שחיכינו לו כמעט 15 שנה. מבחינת ספוילרים – אנחנו מספיילרים כל עולם לפי הסדר שבו העולמות מוצגים במשחק, אז אם לא סיימתם את המשחק ואתם לא רוצים להחשף לספוילרים – אתם יכולים להקשיב עד שאנחנו מגיעים לדבר על העולם שאתם נמצאים בו בשחק. אם אתם אפילו לא רוצים לדעת איזה עולמות יש במשחק – תעשו לעצמכם טובה, אל תקראו את הערות הפרק פה למטה.

יאללה Kingdom Hearts III!

להורדה (58:02, 79.8 מגה)

המשך »

גיימפוד, שלב בונוס: Deus Ex: Mankind Divided

עופר שוורץ|גיימפוד - שלבי בונוס 2 תגובות »

למרות שאין כל כך מה לספיילר ב-Mankind Divided (ספוילר לפודקאסט: זה כי העלילה די גרועה), החלטנו לעשות פרק בונוס על הדאוס אקס החדש, כי בגלל הספיישל לכבוד פרק 150 לא דיברנו עליו ממש בפרק רגיל, ולא רצינו לחכות יותר מדי. אז אתם מרוויחים מחוסר הסבלנות שלנו! כרגיל, הדיון די זורם, וה-timecodes מסמנים נושאים כלליים ונקודות מעניינות ספציפיות.

שימו לב: הפרק הזה כאמור לא מכיל ספוילרים ל-Mankind Divided אבל כן מספיילר את Human Revolution.

להורדה (43:59, 60.4 מגה) המשך »

גיימפוד, שלב בונוס: Overwatch

עופר שוורץ|גיימפוד - שלבי בונוס 10 תגובות »

כבר כמה שבועות לא יצא לנו לדבר על משחקים, בגלל כל מיני דברים מטופשים כמו E3 או אילוצי Real Life או שטויות כאלה. אבל חלקנו מבלים הרבה מהזמן הפנוי שלנו לאחרונה בלשחק Overwatch ולא יכולנו לחכות עוד. Prepare to attack!

להורדה (36:31, 50.1 מגה) המשך »

תגיות:


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS