גיימפוד, פרק 330: פרו סטאר וורס (סיכום שנת 2023)

עידן זיירמן|גיימפוד, סיכום שנה 2 תגובות »

זה לקח יותר מדי זמן, אבל גם לאנשים שצורכים את "גיימפוד" רק בגרסת האודיו ולא באו לצפות בנו בלייב (אבל למה? למה?!?!?!) מגיע להקשיב לפרק סיכום שנת 2023 שלנו. זו הפעם הראשונה ששחר מצטרף אלינו לפורמט הישן והאהוב (?) – מה המשחק האהוב עלינו מ- 2023? מה המשחק שהכי אכזב אותנו? מה אנחנו הכי מצטערים שלא שיחקנו? ולמה אנחנו מצפים ב- 2024? על כל השאלות הללו (ועוד!) אנחנו עונים בפרק הסיכום. אלא אם קוראים לנו "עידן דקל". הוא מרמה קצת.

להורדה (1:13:22, 101 מגה)

המשך »

2023: סיכום שנה – שחר

שחר גרעין|סיכום שנה אין תגובות »

יהיה הוגן להגיד ש-2023 היא אחת השנים המשמעותיות בהיסטוריה הקצרה של המדיום. אתיימר לנחש שהיא תזכר כאחת השנים המשובחות, בכל הנוגע למשחקים שיצאו במהלכה. לא היה בה רגע דל. בכל שבוע יצא משחק גדול או מעניין או מקסים או מוצלח או כולם ביחד, ותמיד היה אחד נוסף מעבר לפינה. נחשול תוכן אדיר, שהכניע את הטובים ביותר בינינו. גם אני נכשלתי בלחזור ל-Hi-Fi Rush או בלסיים את Baldur's Gate 3 ואת Sea of Stars. עם זאת, השנה המופלאה הזאת הגיעה עם רקע מדכא של פיטורים המוניים באינספור חברות. מחיר אנושי קשה, שסביר שהתעשייה תשלם עליו בעתיד.

למרות רעש הרקע העקבי והמבאס, אני רוצה לדבר על המשחקים שהפכו את השנה הזאת לכל כך מהנה (וגם על אחד שקצת ביאס).

המשך »

2023: סיכום שנה – עופר

עופר שוורץ|סיכום שנה 2 תגובות »

עשינו את זה! הגענו לסוף השנה. זה היה קצת touch and go עם כל הדחיות, באגים, קיצוצים, פיטורים, נסיונות מוצלחים יותר ופחות של מיקרוסופט לרכוש את אקטיויז'ן, וכמובן לא לשכוח איזו מלחמה פה ושם. אבל בין כל זה היו הרבה משחקים מעולים – בין אם זה המשכים לסדרות מבוססות כמו דיאבלו 4, רימייקים איכותיים כמו RE4, הפתעות כמו Hi-Fi Rush ו-Lies of P, או משחקי אינדי קטנים כמו Dredge ו-Chants of Sennaar. אה כן, והיה גם…

המשך »

התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS