גיימפוד, פרק 90: Candy Grind

עידן זיירמן| גיימפוד הוספת תגובה

משום מה, לא קרה שום דבר מעניין בשבועיים שקדמו להקלטת הפרק. אבל מצד שני – שיחקנו בהרבה מאוד דברים. אז זה דווקא יצא בסדר. זהירות – כולל דיבורים על Marvel Puzzle Quest!

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod090-26.4.2014.mp3|titles=Episode 90: Candy Grind]

להורדה

0:35 – מי זה דניאל גארבר? מה הוא עושה בחיים? והאם אנחנו באמת הולכים לפתוח דיון על מעלותיה של רעננה? (ספוילר: לא)

2:20 – יש לנו מעט מאוד חדשות (באמת, בהתחשב בזה שהיה PAX East – לא קרה כלום), והרבה מאוד משחקים לדבר עליהם, אז אנחנו יוצאים לדרך עם FTL: Advanced Edition!

8:30 – …וממשיכים עם פרק 3 של The Wolf Among Us.

16:10 – זהו. זה קורה שוב. אנחנו מתנצלים. אבל הגיע הזמן שלנו לדבר עוד קצת על Marvel Puzzle Quest, בדיון מסיבי שיסגור את כל הדיונים על Marvel Puzzle Quest.

27:00 – עופר שיחק ב- Vampire: the Masquerade – Bloodlines. משחק תפקידים ישן עם יותר מדי כותרות משנה שנמאס עליו אחרי כמה שעות, למרות שדניאל טוען שהוא נהדר.

33:40 – דניאל וארז שיחקו במשחק התפקידים של South Park. שניהם נהנו ממנו, אבל.

46:50 – מה זה One Finger Death Punch?

55:10 – אחרי שבפרק ההנגאאוט שלנו שני השוורצים דיברו על כמה שהם לא כל כך נהנים מ- Hearthstone, הגיע תורו של ארז לנסות אותו, על האייפד שלו… וגם הוא לא בטוח עד כמה הוא רוצה להמשיך איתו.

1:00:10 – מצד שני, עופר, שלא נהנה מ- Hearthstone, גילה על קיומו של Duels of the Planeswalkers.

1:01:30 – אין חדשות! כאילו, שירות ה- Matchmaking של Gamespy מת וזה אומר שהמולטיפלייר של Crysis ו- Crysis 2 יפסיק לעבוד, אבל למי אכפת, נכון? נכון?!

1:03:30 – Rollercoaster Tycoon 4 יצא לפלטפורמות ניידות! זה לא באמת חדשות, אבל זה כן גורר אותנו לדיון קצר על משחקי Free to Play (רמז: הוא לא מוצלח במיוחד, והוא אפילו לא Free to Play!)

1:07:20 – ואנחנו מסיימים! ארז רונן מפרסם את המשחק החי שהוא הולך לעשות עם שלו מורן ב- Gone Home בתערוכת Print Screen בסוף השבוע הקרוב (2/5).

1:08:10 – לאחר ההצלחה היחסית של פרק ה- Hangout שלנו, אנחנו מבטיחים לעשות כאלה גם בעתיד. וכמובן, שולחים אתכם לקרוא אותנו בדף הפייסבוק שלנו, או בחשבון הטוויטר שלנו.

12 תגובות ל “גיימפוד, פרק 90: Candy Grind”

  1. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    "דיון מסיבי שיסגור את כל הדיונים האחרים" כן בטח, כי זה עבד לנו מצוין בעבר, לעשות דיון אחד גדול על איזה משחק ואז לא לדבר עליו יותר לעולם.

  2. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    שששששש! אל תגלה!

  3. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    ובערך שבוע אחרי שדיברנו על Bloodlines בתור משחק ישן ונוסטלגי, אני רואה את זה:
    http://www.rockpapershotgun.com/2014/04/25/vampire-the-masquerade-bloodlines-patch-bugs-glitches/

    כן, ממש עכשיו יצא לו עדכון. פאץ' לא רשמי, אבל נראה מאוד מרשים, עם קווסטים חדשים ודברים מטורפים כאלה.

  4. גיימפאד » Need for Speed Most Wanted – ביקורת מאוחרת מאת גיימפאד » Need for Speed Most Wanted – ביקורת מאוחרת:

    […] דניאל גארבר (שכתב לנו כבר פוסט אורח על Freespace 2 והשתתף בפרק האחרון של “גיימפוד”) התחיל לכתוב ביקורת על Need for Speed Most Wanted בינואר 2013. לקח לו […]

  5. viper מאת viper:

    בנוגע בhearthstone, להשיג הרבה זהב לא דורש הרבה מאוד משחקים כמו שהוא דורש לשחק בערך שעה ביום כדי לסיים את המשימה היומית שמביאה יותר בפי עשר זהב מניצחון. כך שלהיכנס לarena זה כל כך קשה בלי לשלם כסף אמיתי. בנוסף הarena היא דרך יותר שימושית להשיג קלפים מלקנות חבילות ולכן אם יש לך זהב עדיף ללכת arena מלקנות אותם.

  6. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    טוב – אז ב – Delay רציני, כמה דברים :

    1.גם בעונה השנייה של The Walking Dead וגם ב – The Wolf Among Us הקטעים שהכי גרמו לי להזדהות עם הגיבור או הדמויות הם הקטעים שבהם לא הייתה לי שליטה על המתרחש למרות שכביכול היו לי כמה אפשרויות (מי ששיחק יודע על אלו קטעים אני מדבר). אז אני חושב שיש לטלטייל עוד מה ללמוד לפני שהם בכלל ירצו לנסות ולשפר את הגיימפלי מבחינת אקשן או חידות.

    2.לגבי המחיר של סאות פארק – המחירים בחנויות בארץ הם לגרסאות האירופאיות של המחשב שהמפתחות שלהן אמורות לעבוד בסטים (לא יודע כי לא ניסיתי…).

    בנוגע לביקורת על משחקי וידאו, בשלושה פרקים האחרונים של העונה ה – 17 היתה ביקורת רצינית על תעשיית המשחקים. משחק אחר שפחות מכירים ועושה ביקורת META מצוינת על משחקי וידאו הוא בכלל The Simpsons Game (הוא די ישן, אבל שווה לחפש אותו).

    אגב, בעיה מאוד דומה של Key Mapping קרתה לי בגרסת המחשב של Far Cry 3 Blood Dragon, שהמדריך שם אמר לי ללחוץ על כפתורים ריקים לפני שהחלטתי לעבור לגיימפד…

  7. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    לגבי Telltale, לא בדיוק הבנתי מה הנקודה שלך אבל אני כן יכול להגיב לדברים הספציפיים שכתבת:
    1. הבעיה שלי היא לא חוסר הזדהות. הזדהות עם הגיבור זה דבר מאוד חזק גם במדיומים פסיביים לחלוטין.
    2. צריך להבדיל בין ״שליטה על המתרחש״ ובין ״שליטה על העלילה הכללית״. מאוד נדיר במשחקים של Telltale שאתה ממש יכול להשפיע על נקודות מרכזיות בסיפור, אבל איך תגיע לשם ואיך כל הדמויות יתנהגו מושפעים מאוד מהבחירות שלך, ולכן כן יש לבחירות משמעות.
    3. לדעתי ״לשפר את הגיימפליי מבחינת אקשן או חידות״ זה לפספס את הנקודה. העונה הראשונה של The Walking Dead הייתה במיטבה כשהיא זנחה כמעט לגמרי את האקשן והחידות לטובת מיקוד מוחלט על דמויות, דיאלוגים, אווירה, וכמובן הבחירות.

  8. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    אני חושב שדווקא הבנת אותי : התסכול שלי נובע מזה שאף פעם אין פעם ממש התפצלות של העלילה וסיבה לחזור אחורה (למרות שהמשחק בעצם מוחק את כל הנקודות העתידיות שהגעת אליהן), וזה משהו שהייתי שמח לראות אותם עושים פעם אחת.

  9. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    אבל זה ממש לא מה שהם ניסו לעשות וממש לא בטוח שהיה משתלב טוב עם הסיפור שהם רצו לספר. אני עדיין לא מבין איך הגעת מ״זה משהו שהייתי שמח לראות אותם עושים פעם אחת״ ל״תסכול״ או ל״יש לטלטייל עוד מה ללמוד לפני שהם בכלל ירצו לנסות ולשפר את הגיימפלי מבחינת אקשן או חידות״…

  10. Ur Quan מאת Ur Quan:

    אתה לא משפיע על איך הדמויות יתנהגו, אתה משפיע על כמה שורות דיאלוג שהדמויות יאמרו במקום כמה שורות אחרות. אין התנהגות שונה באמת, זה מאוד מלאכותי.

  11. גיימפאד » ביקורת: Marvel Puzzle Quest מאת גיימפאד » ביקורת: Marvel Puzzle Quest:

    […] פעמים בפרקים שונים של "גיימפוד" (למשל פה, או פה), אבל למקרה שאתם לא מקשיבים לפודקאסט שלנו (למה, בעצם, […]

  12. גיימפאד » גיימפוד, פרק 112: צפייה משותפת ב’זומביט’ מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 112: צפייה משותפת ב’זומביט’:

    […] דורון שיחק ב- South Park: the Stick of Truth, המשחק שכבר דובר עליו בשלושה פרקים של הפודקאסט. לאיזה צד הוא שייך? […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS