גיימפוד, פרק 97 – הזה עם The International 2014

עידן דקל| גיימפוד הוספת תגובה

אז השבוע נערך The International 2014, טורניר DOTA (Defence of the Ancients) 2 העולמי, ולכבוד האירוע הזמנו את ליאוד שריד שיספר לנו על הטורניר.

הטורניר לא השאיר לנו הרבה זמן לדבר על דברים אחרים, אבל זה לא מנע מאיתנו לדבר עליהם למרות זאת.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod097-3.8.2014.mp3|titles=Episode 97: The One with The International 2014]

להורדה (0:57:43, 53 מגה)

1:12 – דברי פתיחה חשובים מאין כמותם. מי הוא ליאור שריד, איפה הוא גר, מתי הוא הקליט איתנו לאחרונה ומהו הצבע האהוב עליו?

3:11 – ליאור הצטרף אלינו בשביל לדבר על The international 2014– טורניר ה-DOTA (רשמית מדובר ב-DOTA 2, אבל לא נראה שלמישהו אכפת מזה) הגדול ביותר עד כה. כמה גדול הוא? היו בו 200 משחקים, הגמר שלו נערך לפני קהל של כ-17,000 איש, וסך כל הפרסים בו היו שווים יותר מ-10 מיליון $.

4:28 – אבל יותר מעל ה-International, אנחנו מדברים על ה-Compendium, מכונת הדפסת הכסף החדשה מבית  Valve. ועל Team Fortress 2, הדור הקודם של המכונה.

9:04 – טוב, זה לא באמת נכון. חוזרים ל-The International.

11:25 – זיירמן חייב לתרום משהו לשיחה, אבל מאחר שהוא לא צפה ב-International או שיחק ב-DOTA (בסדר, בסדר, 2), הוא מדבר על סרט שהוא צפה בו לאחרונה בשם Free to Play: The Movie – סרט על טורניר של משחק בשם DOTA) DOTA? לא מכיר. אולי אתה מתכוון ל-DOTA 2?) או משהו. גם אם אתם כמו זיירמן, ולא מבינים כלום ב-DOTA (ואפילו אם אתם בכלל לא גיימרים. כלומר, כאלה שיודעים שזה המשחק השני בסדרה), הוא ממליץ לכם לצפות בו.

16:19 – תאמינו או לא, אנחנו עדיין מדברים על The International. ליאור מספר לנו על ה-Secret Shop, חנות המזכרות של הטורניר, קצת על חוויית הצפייה בגמר בפאב מקומי, ומאחר שאי אפשר בלי הזווית הישראלית – הזווית הישראלית.

20:05 – ו… סיימנו עם The International! דקל סיים את Watch_Dogs (על 90%!), וזהו, פחות או יותר. די בדומה למה שארז חשב עליו, הוא משחק סבבה לגמרי, כל עוד אתם לא מצפים לאינקוויזיציה הספרדית!
אהם, כלומר, לדמו מ-E3 2012. ויש לו חוויית אונליין מגניבה.

27:26 – חוץ מזה, הוא וזיירמן שיחקו גם ב-Lara Croft and the Guardian of Light, והשיחה נעה באופן טבעי לתיאור הכשלונות שהן חוויות משחקי ה-Co-op שלהם.

30:19 – ועכשיו בפינת "משחקי 3DS שמדכאים אותי", דקל מדבר על 999, סיפור אינטראקטיבי ש"יפאני" היא מילת המפתח שלו.

36:18 – אם במשחקים יפניים עסקינן, דורון שיחק ב-Ico וב- Shadow of the Colossus HD, שתי גרסאות HD של משחקים קלאסיים של Team Ico שיצאו במקור ל-PS2. הוא מאוד רצה לדבר עליהם, אבל לאלוהי האינטרנט היו תוכניות אחרות, ונאלצנו לזרוק את תרומתו של דורון לפרק לפח האשפה של ההיסטוריה.

36:51 – חדשות!

37:05 – מיקרוסופט מתכננת לפטר כ-18 אלף אנשים בשנה הקרובה. הרוב מנוקיה, אבל יהיו קיצוצים גם בחטיבת  EMEA של האקסבוקס.

39:14 – הפתעה! ה-Xbone בלי הקינקט מכר יותר מפי 2 יותר עותקים מאשר עם הקינקט בחודש המקביל בשנה שעברה. זו הזדמנות מצויינת להכנס לדיון על PS4 Vs. Xbone, עוצמה ואקסקלוסיביים, אבל אנחנו לא נעשה את זה! טוב, אנחנו קצת נעשה את זה.

42:43 – Telltale מאשרים שתהיה עונה שלישית ל-The Walking Dead.

43:49 –Tomb Raider and the Temple of Osiris יוצא ב- 9 בדצמבר

48:36 – בבריטניה החל מ-2015 לא מתכוונים יותר להילחם בפיראטים, רק לנסות לחנך.

51:37 – כל אחד מהזוכים במקום הראשון ב-The International 2014 קיבלו בתור פרס יותר כסף מאשר כל זוכה בכל ספורט אחר.

54:01 – מנואל אורייגה, הדיקטטור-לשעבר של פנמה תובע את אקטיביז'ן על הייצוג שלו ב-Black Ops 2. לא, זה לא The Onion.

55:08 – Thomas Was Alone, נובלה פלטפורמית שהיא אחד מהמשחקים המומלצים בפרוייקט טוטוריאל של הבלוג, יצא לאייפון ולאנדרואיד.

56:04 – דברי סיום. גיימפוד חוגג 4 שנים, וחוץ מזה גם מתקרב בצעדי ענק לפרק ה-100. אם לא תציעו לנו רעיונות מעניינים לכבוד הפרק, הוא ייצא משעמם וזה יהיה לגמרי באשמתכם. ויש לנו גם דף פייסבוק וחשבון טוויטר, אבל לא הזכרנו את זה בפרק, אז אני לא אקשר אליהם פה. אבל אולי כן.

5 תגובות ל “גיימפוד, פרק 97 – הזה עם The International 2014”

  1. עידן מאת עידן:

    יכול להיות תירוץ טוב לתקשר קצת עם הקהילה בשטח…

  2. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    בדרך כלל אנחנו עושים את זה במסגרת הפרק הנגאאוט. יש לך רעיון למשהו יותר מזה? 🙂

  3. Freelance Israel מאת Freelance Israel:

    סדרת הגמר הייתה די מאכזבת יחסית למה שהיה שנה שעברה, שאם להמשיל לכדורסל זה נגמר במשחק אחרון מכריע בסדרת פלייאוף מלאת מהפכים שהוכרעה עם סל ניצחון על הבאזר.
    והשנה עלו לגמר שני קבוצות סיניות שאחת מהם הייתה הרבה יותר דומיננטית וניצחה עם "סגנון משחק סיני" שהוא אולי טוב אובייקטיבית אבל פחות מלהיב לצפייה.

  4. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    האמת שהתלבטתי בין השדרוג של כרטיס המסך לבין Playstation 4, ובסוף החלטתי ללכת בינתיים על האופציה האחרונה. הסיבה היא שאמנם משחקי PC קצת זולים יותר וגם כרטיס מסך טוב לא יעלה כמו קונסולה, אבל ראיתי כל כך הרבה משחקים שפשוט לא פעלו טוב על המחשב בגלל כל מיני בעיות תאימות או סתם בגלל שלא השקיעו ב – Port שלהם שפשוט נמאס לי.

    בנוגע למשחקי אינדי, זה נכון שסוני יותר בולטים בתחום הזה, אבל בינתיים רוב האקסלוסיבים הם משחקים שנוטים לכיוון הביזארי והשונה ולא דווקא משחקים שחייבים לשחק (למשל, Sound Shapes או Hohokum).

  5. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    התכוונתי שבנקודה הזו אני מסכים עם זימרמן

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS