גיימפוד, פרק 93: שבוע המשחקים המאכזבים

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

בשבועיים האחרונים יצאו לא מעט משחקים שחיכינו להם כבר הרבה זמן, אז ניסינו משהו חדשני ופורץ דרך ואשכרה דיברנו על משחקים עדכניים כל הפרק. בפרק הבא: סוף סוף יהיו חדשות!

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod093-8.6.2014.mp3|titles=Episode 93: Disappointing Games Week]

להורדה (1:02:34, 85.9 מגה)

1:19 – למשל Watch_Dogs, המשחק עם הכי הרבה הייפ מאז, אממ, GTA V כנראה? טוב, תעשיית המשחקים מאוד חזקה בהייפ. ואחרי שכולנו ציפינו לו במשך שנתיים שלמות (ואחרי דחייה של חצי שנה), הוא סוף סוף יצא, ואז כולם גילו שהוא בעצם לא משהו. בסוף רק ארז שיחק בו.

4:45 – אז מה עם כל ה-hacking הזה? הנה הביקורת של Rock, Paper, Shotgun שבה הם התייחסו למערכת ככפתור "use".

8:34 – קצת יותר על השימוש הטקטי במצלמות ו-hacking בתוך משימות. ועל פצצות עם חיבור לאינטרנט.

11:55 – יש גם מולטיפלייר כמובן, שהוא איפשהו בין Assassin's Creed: Brotherhood ל-Dark Souls. ולפי הניסיון של ארז, בעיקר מציק.

14:54 – אה כן, ואפשר לקבל מידע על אנשים אקראיים ברחוב לפני שהורגים/מכייסים אותם, פיצ'ר מאוד חדשני אם מתעלמים מהעובדה שהוא היה כבר ב-Dishonored. אבל הוא עדיין מחזיר את זיירמן לסטריפ המוכר(?) של Penny Arcade, סטריפ שהוא נשבע שבאמת היה קיים אבל לא מצליח למצוא, אז תצטרכו לסמוך עליו.

17:05 – אז אפרופו העלילה הגרועה של Watch_Dogs, אנחנו עוברים לדבר על Transistor (נו, לא באמת ציפיתם מאיתנו לסגוויי טוב, נכון?) – המשחק החדש מהיוצרים של Bastion, עם הרבה מאוד קווי דמיון, אבל כמה הבדלים בסיסיים מאוד מהותיים. בתור התחלה, המכניקה של הקרבות הרבה יותר עמוקה ומעניינת.

24:10 – ההבדל המרכזי השני הוא העלילה ואיך שהיא מועברת. ופה מגיע הקטע שבו עופר מדבר באריכות על כל מה שהוא לא אהב במשחק. ומשתמש הרבה במילה "narration" כי הוא לא זכר שבעברית קוראים לזה "קריינות".

35:05 – עופר שיחק בפרק החדש של The Walking Dead (עונה 2 פרק 3). היה גרוע.

38:12 – גם ל-The Wolf Among Us יצא פרק חדש. לא היה גרוע.

42:24 – זיירמן רוצה לשמור את הדיון המלא על Peggle 2 לאחרי שהוא יסיים אותו. זה לא כל כך עובד לו. בקצרה: נראה ש-EA אכן קילקלו את PopCap.

47:14 – עכשיו כשיש לזיירמן מחשב חדש, הוא חיבר את המחשב הישן לטלויזיה בסלון, וניסה את Big Picture mode ואת ה-Streaming של סטים.

49:32 – דבר אחרון מזיירמן להפעם: FTL על iPad. טוב, אתם כבר יודעים מה דעתנו על FTL, וגירסת האייפד היא אפילו יותר נוחה מבחינת שליטה, אז אם יש לכם אייפד – למה אתם מחכים?

51:46 – כולם עדיין מחכים ל-E3 (פרק הבא!) אז אין ממש חדשות, אבל הנה משהו חדש: כבר 50 דקות לתוך הפרק ועדיין לא דיברנו על Marvel Puzzle Quest! ארז מחליט לשבור את הרצף.

54:05 – תיקון קטן לגבי מה שאמרנו בפרק הקודם לגבי Games with Gold של האקסבוקס: המודל החדש (שבו המשחקים זמינים רק כל עוד ממשיכים להיות מנויים) תקף רק ל-Xbone.

55:37 – סיפור קצר על איך זיירמן שילם פי 3 מהמחיר המלא על Peggle 2.

56:45 – ביושוק לא מת… אבל עכשיו ה-IP הוא באחריות 2K Marin, שעשו את BioShock 2 הלא-אהוב-במיוחד ואת ה-shooter המיותר של XCOM, וכמובן בלי קן לוין. אז ביושוק… זומבי?

58:15 – אחרי ש-Klei התעקשו בתקיפות שבשום אופן לא הולך להיות מצב מולטיפלייר ל-Don't Starve, ואפילו חסמו/מחקו דיונים בנושא מפורומים, הם, אממ, התחרטו.

1:01:30 – השבוע סוף סוף מגיע E3, אז בטח יהיו לנו כל מיני עדכונים מעניינים, לייב טוויטינג, ואולי אפילו פרק לייב ב-Hangouts! נעדכן בפייסבוק ובטוויטר.

2 תגובות ל “גיימפוד, פרק 93: שבוע המשחקים המאכזבים”

  1. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    וואו טוב, זה הולך להיות ארוך

    WD : אממ, טוב – בתור מי שיש לו 6870 די וותיק, WD רץ די סביר על Normal חוץ מהקטע שהאודיו מתחרבש כשיש הרבה עומס על המסך ובעיקר בקטעי נהיגה, מה שהופך גם את תחנת הרדיו היחידה שיש במשחק ל Mehh… סיינטס ראוו הרבה יותר בעייתי, ועדיין אף אחד כמעט לא מזכיר את זה.

    לגבי השליטה, הקרבות וכו' – אני דווקא די התלהבתי מהקטע הקצת חשיבתי שיש במשחק, יותר טוב מכל קטעי היריות של GTA שמתוסרטים מראש… מעבר לזה שמשימות הגאנגסטרים אשכרה גרמו לי לאהוב התגנבות, מהבחינה שאם מישהו רואה אותי, אני יודע לפחות למה… נכון שלא קל לברוח מהמשטרה, אבל כמו ב – GTA, הכי קל לברוח לאחד המעגנים ולגנוב סירת מנוע שבאופן פלאי מתקדמת יותר מהיר מהמסוק המשטרתי…

    לגבי עלילה, אני אחרי ה – ACT הראשון, הסיפור באמת לא נראה יוצא דופן, אבל הדמויות מעוצבות עם המון דגש לפרטים הקטנים מבחינה ויזואלית (אם כי לא כולן) וה – Voice Acting, כך שהן לכל הפחות אמינות, לפחות בשלב הזה.

    The Walking Dead – גרר, הדבר המרכזי שביעס אותי בפרק הזה היה בעיקר לקראת הסוף, חשבתי שהעלילה מתקדמת לאנשהו ושהיא תתחיל לתפוס כיוון חוץ מדמויות שעושות את המוות אחת לשניה כמו שעופר ציין, וזה לא קורה… לגבי The Wolf, אני דווקא הרגשתי שאין הצדקה אמיתית למתח שנוצר והפרק כבר מתחיל יותר מדי להימתח כמו מסטיק, אבל פרק 5 לפחות נראה מעניין.

    פגל 2- מראש לא התכוונתי לקנות אותו לאקס בוקס, מחכה שהוא ייצא לאייפד. כשאני בבית, אני מעדיף לשחק במשחקים שדורשים שסנים יותר ארוכים. הביקורות המקוריות עליו ל – One דווקא היו סבירות.

  2. גיימפאד » גיימפוד, פרק 97 – הזה עם The International 2014 מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 97 – הזה עם The International 2014:

    […] דקל סיים את Watch_Dogs (על 90%!), וזהו, פחות או יותר. די בדומה למה שארז חשב עליו, הוא משחק סבבה לגמרי, כל עוד אתם לא מצפים לאינקוויזיציה […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS