גיימפוד פרק 92: פלאף

עידן דקל| גיימפוד הוספת תגובה

זיירמן ועופר לא יכלו להקליט השבוע, אז עשינו מה שתמיד עושים כשההורים לא בבית: מנסים לעשות מה שהם תמיד עושים, אבל קצת פחות טוב.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod092-26.5.2014.mp3|titles=Episode 92: Fluff]

להורדה

1:56 – אלון שיחק שעה שלמה ב-Blackwell Epiphany, המשחק האחרון בסדרת Blackwell, מה שאומר שהוא עוד מעט מסיים אותו, והוא מאוד ממליץ לנסות את כל הסדרה. במיוחד אם אתם חובבי קווסטים שנראו כאילו הם נוצרו ע"י סיירה בתחילת שנות ה-90.

8:23 – גם אלון וגם ארז שיחקו ב-Child of Light, שהוא JRPG, אבל לא כזה שמגיע מיפן, Alright? ארז הפעיל אותו כבר שלוש פעמים, ו(ספוילר!) כנראה שהוא ינטוש אותו לטובת משחקים אחרים. כי אין לו מכניקה טובה, או נשמה מרגשת וכי הכתיבה שלו ממש מטופשת. אם אין לך כשרון, הנה שני דברים שעדיף להמנע מהם: כתיבת דיאלוגים, או shownotes שמלגלגים עליהם. אגב, אם תרצו לדעת מה דעתו של עופר על המשחק, אתם מוזמנים להקשיב לגיימפוד, פרק 91.

23:29 – ארז שיחק קצת ב-3DS שלו ב-Kirby: Triple Delux, שהוא חדש וקליל וכיפי, וכן – קצת גיי. אבל ארז מספיק בטוח במיניות שלו בשביל לשחק בו בכל זאת. אבל רק קצת.

25:57 – ועוד בגזרת הניידים, על הויטה שלו ארז שיחק ב-Sly Cooper: Thieves in Time. בסופו של דבר, מה שהכי הרשים אותו במשחק זה שהוא רץ על הויטה למרות שיצא במקור ל-PS3.

28:15 – אבל ארז הוא לא חבר הפודקאסט היחיד עם קונסולה ניידת. דקל קנה 3DS לפני מספר שבועות, והספיק לשחק עד להקלטת הפרק בכמה משחקים: Rayman Origins, Fire Emblem: Awakening ו-Zelda: A Link Between Worlds. רוצים לדעת מה הוא גילה? אם תקשיבו לפרק, תדעו. ואם לא בא לכם להקשיב לפרק, אז נגלה לכם שהוא גילה שזו קונסולה חלשה עם סטנדרטים מאוד שונים למשחקים שלה, ושיכול להיות שהוא פשוט זקן מדי בשביל השיט הזה.

44:17 – חדשות!

44:28 – זוכרים איך הקינקט הוא מהותי לחוויה של ה-Xbone וחלק אינטגרלי מהקונסולה? אז עוד מעט יוצאת גירסה בלי קינקט.

51:03 – כמו כן, יש מצב שהקינקט הוא חלק מהסיבה שה-Xbone פחות חזק מה-PS4 מבחינת כוח עיבוד.

51:53 – וגם, נכון מיקרוסופט אמרו שהסיבה שכל המשחקים של Games With Gold הם ישנים ו/או מעפנים היא שבניגוד ל-PS Plus אפשר להמשיך לשחק בהם גם אם מבטלים את המנוי? אז so much for that.

54:20 – גירסה חדשה של Unreal Tournament מפותחת בשיתוף עם הקהילה ותופץ בחינם.

56:10 – ועוד פלאף לסיום: יש סיכוי לא רע ש-Mario Kart 8  יהיה המשחק הכי פחות מצליח בסדרה, פשוט כי כל המשחקים בסדרה חוץ מאחד מכרו יותר עותקים מאשר ה-Wii U עצמו.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בטוויטר ופייסבוק, ולבדוק את פינת Sunday Morning Shuffle, שבה אנחנו מעלים כל שבוע איזשהו שיר ממשחק כלשהו כדי להנעים את תחילת השבוע.

5 תגובות ל “גיימפוד פרק 92: פלאף”

  1. שלומי מאת שלומי:

    אמממ, הלינק להורדה לא מאפשר הורדה עד כמה שאני מבין, והאפליקציה דורשת הרשמה שזה מבאס. יש פתרון לאלה מאיתנו ששומעים בדרכים?

  2. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    הקישור עודכן. סליחה על זה (iCast שמארח את הפרקים שלנו מאוד לא תפקד השבוע). כמו כן, אם אתה שומע את הפרקים על הסמארטפון שלך, אתה יכול להתקין אפליקצייה פודקאסטים כלשהי ולהרשם ל- RSS של הפודקאסט (יש קישורים בצד גם לאלה שמקשיבים לפודאקסט דרך iTunes, וגם לכל השאר. 🙂 )

  3. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    ובתגובה לפרק עצמו: כן, נו, אני מצטער שלא הייתי שם כדי למלא את התפקיד של "זה מצחיק והכל, אבל מה אתם רוצים ממיקרוסופט?"

    כן, גם הפעם אני יכול להגיד שזה בסך הכל מיקרוסופט מקשיבה לקהל שלה ומתנהגת בהתאם – רק שבניגוד לדברים שאמרנו את זה עליהם בעבר – הפעם היא לא שינתה את ההתנהגות שלה בהתאם לאיזושהי דרישה תאורטית של לקוחות, אלא בהתאם לנתונים אובייקטיביים לחלוטין – המכירות של הקונסולות, כמות השימוש שהלקוחות שלה עושים עם הקינקט והאימוץ שלו ע"י חברות ההפצה.

    היא חזרה בה מהצהרות העבר? כן, נו, היא פלטה רצף של corporate speak שאף אחד מאתנו לא האמין לו ובכל מקרה חשבנו שהוא מטופש, אז עכשיו להתלונן על זה שהיא חזרה בה מהרצף של ה- corporate speak שלא האמנו לו בכל מקרה וחשבנו שהוא מטופש?

    בקיצור, כן, אני לא רואה למה לרדת על מיקרוסופט רק כי היא עושה את מה שחשבנו שהוא הדבר הנכון, אבל באיחור של שנה.

    ולגבי ה- Games with Gold, ראוי להגיד: השינוי בגישה הזאת הוא *רק* עבור משחקי ה- Games with Gold של ה- Xbone. זה נראה לי הגיוני לחלוטין. מיקרוסופט הביאה את Games with Gold ל- Xbone. אין לה משחקים ישנים עבור ה- Xbone שהיא יכולה לתת למשתמשי הקונסולה במתנה (כי, נו, היא חדשה) – אז מאמצים את המודל של הפלייסטיישן 4. הגיוני לגמרי.

  4. רון מאת רון:

    תיקון טעות: סוני מוכרת פלייסטיישן 4 ברווח אבל מפסידה מליארדים בגלל חטיבות מאוד לא רווחיות שלה (מחשבים מצלמות וטלויזיות) כבר שנים . היא איכשהו הצליחה לכסות את ההפסדים בזכות חטיבת הפלייסטיישן והמשחקים שלה וחטיבת הבידור אך היא מכרה לפני כמה חודשים את חטיבת המחשבים שלהם והטלויזיות.

    נינטדנו כרגע במצב שהיא מפסידה מהwii u ומרוויחה מ3dx ככה שהיא לא הולכת להפוך לסגה בזמן הקרוב (וחבל כי בא לי מריו קארט לסוני )

  5. גיימפאד » גיימפוד, פרק 93: שבוע המשחקים המאכזבים מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 93: שבוע המשחקים המאכזבים:

    […] – תיקון קטן לגבי מה שאמרנו בפרק הקודם לגבי Games with Gold של האקסבוקס: המודל החדש (שבו המשחקים […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS