גיימפוד, פרק 301: הופעה בקונסרבטוריון בכיתה ו'

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

כרגיל אחרי פרק הנגאאוט, יש לנו חודש שלם של משחקים לכסות ושיחקנו במלא דברים. לא כרגיל, החודש הזה גם הכיל המון חדשות, כולל דיירקט עמוס של נינטנדו, State of Play של סוני, ועוד. אז החלטנו להתחיל מקצת חדשות גדולות במיוחד, ואז לחזור למבנה הרגיל של פרק.

להורדה (1:06:26, 50.7 מגה)

3:31 – E3 חוזר!(?) ב-2023 יהיה E3 כהלכתו עם קהל ועיתונאים והכל. הפעם בהנהלת ReedPop (החברה שמריצה את PAX, NYCC ועוד), ומפוצל לשני חלקים, אחד לעיתונאים בלבד ואחד לציבור הכללי.

5:43 – אי אפשר באמת להגיד ש-Stadia מת בטרם עת, כי כולם די ציפו שזה יקרה. אבל, ובכן, Stadia מת.

8:12 – GTA 6 דלף! טוב, לא באמת, רק קצת קוד וכל מיני סרטונים של playtesting ודברים כאלה. מבילד מאוד מוקדם של המשחק. לא ממש רואים בהם כלום חוץ מזה שזה נראה כמו משחק GTA, אבל נראה שהוא מתרחש ב-Vice City בתקופת זמן יותר מאוחרת משנות ה-80/90. הדבר המעניין באמת שיצא מהסיפור הזה הוא שבעקבות מישהו בטוויטר שהתעקש ש"גרפיקה היא הדבר הראשון שמסיימים במשחקים", כל מיני מפתחים בטוויטר שיתפו חוויות משעשעות מבילדים מוקדמים של משחקים מוכרים.

12:05 – עופר ויאיר שיחקו ב-Metal: Hellsinger, שעופר תיאר את הדמו שלו כ"משחק קצב בסגנון DOOM עם פסקול מטאל מקורי בשיתוף כמה מהענקים של הז'אנר", והפתעה: המשחק המלא הוא אכן בדיוק זה.

15:58 – עופר שיחק גם בעוד FPS שהוא גם משחק קצב – BPM: Bullets Per Minute, שהוא בנוסף לכל זה גם רוגלייק.

19:37 – חוץ משני אלה, עופר שיחק בעוד FPS אחד שאינו משחק קצב – HYPER DEMON, המשחק הבא מהיוצרים של Devil Daggers (שדיברנו עליו בפרק 141). הוא מאוד מזכיר את Devil Daggers, אבל הרבה הרבה יותר פסיכדלי ומוזר, ועם קצת יותר עומק מכני.

23:33 – Taiji, לעומת זאת, הוא לא FPS בכלל אלא משחק חידות שמאוד מזכיר את The Witness, רק שהוא איזומטרי וקצת פחות מחוכם (אבל עדיין מוצלח).

25:10 – עופר שמר את הכי טוב לסוף: Trombone Champ! זה בייסיקלי סוג של גיטר הירו, רק עם טרומבון. כן, זה מטופש ומגוחך כמו שזה נשמע. אבל המשחק לחלוטין מודע לכמה שהוא מטופש ומגוחך, ולוקח את זה לקיצוניות. כמו כן: תגליות מפתיעות על העבר של יאיר!

29:56 – דקל שיחק ב-You Suck at Parking, משחק קטן וחמוד שבו צריך להחנות מכוניות בכל מיני סיטואציות מגוחכות. אה, ובלי רוורס.

34:14 – זיירמן ויאיר שיחקו ב-The Last Campfire, המשחק ש-Hello Games הוציאו אחרי No Man's Sky. שהוא די ההיפך מ-No Man's Sky – משחק מאוד אינדי וחמוד עם מכניקה די פשוטה של חידות ושום שאיפות גרנדיוזיות.

39:24 – אפרופו No Man's Sky, הוא יצא לסוויץ' ויחד עם זה קיבל עדכון גדול ומשמעותי, שהצליח לעצבן הרבה מהקהילה של המשחק.

41:35 – יאיר שיחק ב-OlliOlli World, המשחק האחרון בסדרת משחקי הסקייטבורד הדו-מימדיים. הוא עדיין בגדול אותו משחק, אבל עם סגנון ויזואלי שונה וקצת יותר עומק.

44:58 – בניגוד לארז, יאיר ממש לא נהנה מ-Xenoblade Chronicles 3.

47:19 – עוד משהו שיאיר שיחק על הסוויץ' זה Foretales, "משחק הרפתקה עם קלפים".

50:07 – ובחזרה לאקסבוקס ול-Game Pass, יאיר שיחק ב-Moonscars, משחק מטרוידווניה עם עיצוב מאוד Dark Souls-י, שהוא… לא משהו.

52:27 – ומשחק אחרון להפעם: יאיר שיחק גם ב-Midnight Fight Express, משחק beat-em-up איזומטרי שקצת מזכיר את הקרבות של באטמן, אבל יותר פשוט והרבה פחות רציני.

55:04 – בליץ חדשות! קודם כל, עדכונים מהנינטנדו דיירקט האחרון: פיקמין חדש, Fire Emblem חדש, משחק חדש בסדרת ה"JRPG רטרו עם שמות מפגרים" – שהתעלתה על עצמה הפעם עם השם "Various Daylife" – והמון המון משחקי farming. וגם, לזלדה הבא יש שם: Tears of the Kingdom.

56:58 – עוד בענייני נינטנדו, סוף סוף קיבלנו טריילר לסרט החדש של מריו! למי שתהה מה יהיה הקול הייחודי והמדהים שכריס פראט הבטיח בשביל מריו, תופתעו לשמוע שזה… הקול של כריס פראט.

1:00:09 – ה-State of Play של סוני היה פחות מרגש מהדיירקט, אבל שני דברים מעניינים שכן הוכרז בו הם Tekken 8, והמשחק הבא של Team Ninja שנקרא Rise of the Ronin ויהיה עולם פתוח.

1:00:59 – Motive, הסטודיו שעשה את Star Wars Squadrons והרימייק של Dead Space, עובדים על משחק של Iron Man.

1:01:32 – עוד משחק שהוכרז (ואמור לצאת עוד השנה!) זה Need for Speed Unbound, שמפותח ע"י Criterion אחרי תקופה ארוכה שהסדרה הייתה בידי סטודיו אחר.

1:02:37 – סדרת Yakuza תיקרא מעכשיו Like a Dragon, שזה בעצם איך שהיא נקראה ביפן מאז ומתמיד. יחד עם זה הוכזרו 3 משחקים בסדרה: Like a Dragon 8, חידוש של משחק ספין-אוף שיצא רק ביפן בשם Like a Dragon: Ishin!, וספין-אוף חדש עם השם הקצר והקליט Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS