גיימפוד, פרק 50: מבצע של קוקה קולה

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

כן, גבירותינו ורבותינו, זהו פרק 50 של הגיימפוד! וכדי לחגוג את המספר השרירותי לחלוטין הזה, הפרק של השבוע הוא סטנדרטי לגמרי!

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod050-8.9.2012.mp3|titles=Gamepod Episode 50]

להורדה 

1:50 – זיירמן שיחק ב- Rock Band Blitz, משחק ל-Xbox Live שדומה ל-Audiosurf, ואינו משחק פייסבוק למרות שהשם שלו מכיל את המילה "בליץ".

8:40 – זיירמן שיחק גם ב- You Don't Know Jack, משחק טריוויה הומוריסטי שהוא, ובכן, משחק טריוויה.

10:30 – הרגע שכולם מחכים לו בכיליון עיניים מאז פרק 48: דורון מדבר עם זיירמן על Tony Hawk Pro Skater HD.

16:00 – דורון שיחק ב- Assassin's Creed Revelations, המשחק האחרון בטרילוגיית Assassin's Creed 2.

19:30 – אבל מה שהוא באמת רוצה לדבר עליו זה Saints Row: The Third, המשחק שהוא בהחלט יותר טוב מ- GTA IV.

25:10 – כל הדיבורים האלה על משחקים שהם כמו GTA מזכירים לנו את חיקוי ה-GTA שיצא לא מזמן, Sleeping Dogs. דורון מספר קצת על הדמו, וזיירמן מספר קצת על דברים אקראיים שקשורים למשחק.

27:40 – עופר שיחק ב- Spec Ops: The Line, המשחק שאי אפשר להגיד עליו כלום בלי לספיילר. אז הוא מדבר עליו רק 7 דקות.

34:30 – משהו אחד קצר על Mass Effect 3.

36:20 – אבישי שיחק ב- Counter Strike: Global Offensive. המסקנה המפתיעה: זה Counter Strike. אנחנו מנצלים את ההזדמנות כדי לתהות קצת על העתיד של cross-platform multiplayer.

45:10 – יותם ברנז וארז רונן, הידועים גם בתור הקונסוליירים, אירגנו מרתון צדקה של Earth Defence Force. היה מוצלח.

45:50 – חדשות! ב- Windows 8 תהייה אפליקציה של Xbox Live, כולל כל מיני משחקים רציניים ומעניינים, כמו למשל: PAC-MAN Championship Edition DX!

48:30 – Interplay הקימו לתחייה את הסטודיו הותיק Black Isle, שהיה אחראי בזמנו לכמה ממשחקי התפקידים הטובים והידועים אי פעם (Planescape: Torment, Fallout ועוד). מה הם הולכים לעשות איתו? זה כבר פחות ברור, בהתחשב בעובדה שכל האנשים הטובים כבר לא שם, וכל המותגים כבר עברו למקומות אחרים. ורגע, Interplay עדיין קיימים בכלל?

50:20 – Aliens: Colonial Marines יכיל מצב מולטיפלייר א-סימטרי (חייזרים נגד בני אדם). אנחנו שואלים למה לא פשוט לשחק Left 4 Dead, ומספרים כמה סיפורים משעשעים על חיקויים בוטים של משחקים מוכרים.

55:10 – שירות cloud gaming חדש של Square Enix יציע לשחק במשחקים בחינם, תמורת צפייה בפרסומות. אנחנו תוהים אם לא עדיף פשוט לשלם וזהו, והאם זה בכלל משנה לנו כשכל השרתים נמצאים במדינות רחוקות והפינג גבוה מדי בכל מקרה.

57:30 – אפרופו cloud gaming: המייסד של OnLive עזב את החברה אחרי הבלתי-פשיטת-רגל שקרתה לא מזמן. זה היה לחלוטין מיוזמתו (אולי) ולגמרי בידידות (לא באמת).

58:20 – אחרי המתנה של כ-8 שנים, Black Mesa: Source, החידוש של Half Life הראשון שפותח ע"י מעריצים, יוצא השבוע! (14.9)

1:00:10 – אנקדוטה לסיום: ה"משחק" הבא של פיטר מולינו, Curiosity, היה צריך להחליף שם כי רכב המאדים של NASA גנב לו את כל התוצאות בגוגל.

1:01:40 – סיימנו! בואו לבקר בטוויטר שלנו, שבו אפשר לשאול אותנו שאלות בזמן שאנחנו מקליטים את הפרק, או בדף ה"מי אנחנו" שלנו, שבו יש תמונות מביכות ולא מעודכנות!

9 תגובות ל “גיימפוד, פרק 50: מבצע של קוקה קולה”

  1. אברום מאת אברום:

    אהם, בנושא רוק בנד בליץ, היו שני דברים עיקריים שכתבתם שהפריעו לי, אחד מהם הוא העובדה שהזכרתם כל הזמן את המשחקים רוק בנד 1 ו2, בלי 3 (עניין סתמי לחלוטין). והשני הוא שאפשר לשחק במשחק במולטיפלייר.

  2. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    הזכרתי כל הזמן את רוק בנד 1 ורוק בנד 2 כי זה מה שיש לי, במקרה. רק באפשרות ה- Export של השירים מ- Rock Band Blitz הזכרתי את רוק בנד 3, כי רק אליו אפשר לעשות Export. אגב, משהו מעניין הוא שאם אין לכם את רוק בנד 3 – אי אפשר לשחק עם השירים של רוק בנד 2 (לא ה- DLC). זה דבילי ומעצבן.

    לגבי מולטיפלייר – המולטיפלייר הוא פשוט תחרות על ה- Score, לא? אין לזה משמעות אחרת, נכון? אלא אם אני מפספס משהו…

  3. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    אני חושב שלאף אחד מהמשתתפים בפודקאסט אין את רוק באנד 3, ולעומת זאת לשלושתנו (דורון, זיירמן ואני) יש את 2. זה ההסבר הפשוט לכל העניין.
    (לגבי מולטיפלייר אין לי מושג, לא שיחקתי במשחק)

  4. Yoyole מאת Yoyole:

    אני בעיצומו של הפרק, ובינתיים הוא מעניין מאוד כרגיל, אבל למה נתתם לדארת' ויידר מיקרופון והוא רק התנשף לאורך כל הפרק בלי לדבר?

  5. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אררר… כן, שמנו לב לזה. ננסה לפתור את זה בהקדם.

  6. אברום מאת אברום:

    עוד משהו, התחילו למכור עכשיו את TONY HAWK HD בSTEAM, שווה לקנות אתם אומרים? עדיף על איזה שטות אחרת?

  7. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אם אתה יודע שאתה אוהב את הז'אנר ומתגעגע למשחקי טוני הוק הישנים – בטח, למה לא. הוא לא רימייק מושלם, אבל הוא לא רע בכלל, והוא לא יקר. אם מעולם לא שיחקת בטוני הוק, אני תוהה אם יש דמו שאפשר לנסות איפשהו קודם. אבל בכל אופן, לדעתי התשובה היא "כן".

    מצד שני, יש עכשיו בסטים גם Borderlands 2, FTL, ועוד שנייה גם Carrier Command ו- XCOM, אז אולי כדאי לחסוך טיפה כסף וזמן עכשיו.

  8. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    סליחה על האיחור האופנתי , אבל הייתי חייב להגיב:

    1.שני דברים מגניבים שדורון לא הזכיר ואפשר לעשות ב – Saints Row זה לקבוע את הגיל של הדמות שלך (רק שמתחת לגיל 16 היא לא ממש הופכת לילד / ילדה) ולקבוע שתהיה לה קול של זומבי שזה בעצם אומר שהיא מדברת ג'יבריש כל המשחק, או עד הניתוח הפלסטי הבא…

    2.Pacman Championship Edition DX הוא אחלה משחק בפני עצמו, אבל גם לי יש הרגשה שהוא לא בדיוק מה שיעזור למכור את Windows 8 לגיימרים…

  9. שין-גימל מאת שין-גימל:

    ובאיחור כבד, אוסיף שלא צריך אפילו קונסולה או להתקין You Don't Know Jack – הוא זמין כמשחק פייסבוק, עם משחק אחד חינם בכל יום ומשחקים נוספים בתשלום או מצבירת נקודות.
    https://apps.facebook.com/youdontknowjackgame/

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS