גיימפוד, פרק 51: צביטת מלח

עידן זיירמן| גיימפוד הוספת תגובה

אני רוצה להתנצל מראש על איכות הקול של דני בפרק הזה. אני יודע, היא מזעזעת. ינחם אתכם מעט לשמוע שגם לא כזה תענוג להקשיב לו במציאות?

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod051-21.9.2012.mp3|titles=Gamepod Episode 51]

להורדה 

1:20 – דקל לא שיחק בשום דבר בכלל, אבל הוא הרכיב לעצמו מחשב! זה מרגש, והוא אף פעם לא עשה את זה בעבר! והוא עדיין לא עובד, שזה קצת חבל! אבל הוא מאוד מקווה שבפרק הבא הוא כבר יוכל לדבר על משחקים. אמיתיים כאלה.

3:30 – כאמור, אנחנו מתנצלים על הסאונד הרובוטי ועם רעש הרקע מהצד של דני. אם תסלחו לנו על זה, תוכלו לשמוע אותו מספר על כמה שהוא מרוצה מ- Darksiders 2.

10:20 – אם כבר מדברים על רובוטים – זיירמן ועופר הצליחו סופסוף לשחק ב- Mann vs. Machine, מצב המשחק השיתופי החדש של Team Fortress 2.

14:50 – חוץ מזה, זיירמן שיחק הרבה יותר מהרצוי ב- FTL: סימולציית ניהול של חללית – מכוער, קשה ממש, וממכר ברמות שלא יאמנו.

22:30 – עופר שיחק בממש הרבה דברים בשבועיים האחרונים. בתור התחלה, הוא מדבר על Mass Effect 3, ומדבר קצת על הסוף החדש שלו (בהשוואה לסוף המקורי שלו) ביחד עם דני (ללא ספוילרים). הוא מזכיר את הטור של Film Crit Hulk על הסוף (פה כן יש ספוילרים, ויש לו גם המשך).

26:50 – עופר מנסה לדבר על כל מיני משחקים שהוא לא אמור לדבר עליהם בפרק של היום! החצוף!

28:20 – ועכשיו עופר חוזר לדבר על הדברים שהוא אמור לדבר עליהם. וספציפית – Gateways.

32:30 – חדשות! בתור התחלה – תאריך יציאה (ובערך מחירים) ל- Wii U! לחלקנו זה ממש לא אכפת, אבל בכל זאת, פלטפורמה חדשה והכל. אבל למה, הו למה, השלט-טאבלט שלהם עולה 170$ אם קונים אותו בנפרד?

36:30 – Bayonetta 2 יהיה אקסקלוסיבי ל- Wii U. זה טוב? רע? אכפת לנו מזה?

38:00 – גיימרים יכולים להיות האנשים הכי מעצבנים בעולם. הוכרזה גרסת הקונסולות של Terraria, מה שכמובן יכול לגרום רק לצרות: גיימרים ברחבי העולם התעצבנו על מפתח המשחק שהוא בגד בהם, החצוף, ומכר את עצמו לעולם הקפיטליסטי המכוער. בדרך אנחנו מזכירים כל מיני אירועי עבר מרנינים, כמו התקפת ה- Denial of Service על השרתים של Minecraft בגלל שהוא לא עודכן מספיק מהר.

40:40 – ה- Big Picture Mode של Steam, שב- Valve מדברים עליו כבר זמן מה, יצא בגרסת בטא.

45:40 – Steam Greenlight, שמאפשר לאנשים להצביע עבור משחקים שהם רוצים לראות ב- Steam, יצא, וכבר הספיק לעצבן אנשים, כש- Valve הסירו ממנו משחק למבוגרים-בלבד בשם Seduce Me.

51:50 – Rock, Paper, Shotgun עשו ראיון עם UbiSoft, שבו הם הבטיחו שהם מפסיקים עם Always On DRM ושהם מנסים לדאוג שמשחקי PC אכן ייצאו באותו התאריך כמו גרסת הקונסולות שלהם. נשמע אמין?

53:10 – אנחנו לוקחים הפסקה מהתוכנית הרגילה בשביל להמליץ על דברים שקשורים למשחקים שאינם משחקים. בתור התחלה – זיירמן (ודני. וגם קצת דקל.) ממליצים על Ready Player One – ספר מצוין עבור גיימרים וגיקים שגדלו בשנות השמונים.

56:00 – חוץ מזה, אם אתם נהנים להקשיב לנו, אולי תהנו גם להקשיב ל- Gamers with Jobs – פודקאסט שנעשה ע"י אנשים שמאוד דומים לנו, אבל עם ילדים. וקנדים. ועם יותר כסף. אבל חוץ מזה, אותו דבר בדיוק.

57:30 – עצרו את הדפוס! Dragon Age 3 הוכרז! מי מופתע מזה?

58:00 – בנימה לא-מופתעת זו, אנחנו מסיימים! כרגיל – בואו לבקר בחשבון הטוויטר שלנו, או, אם תרצו, אולי אפילו בדף הפייסבוק שלנו. או אם ממש מתחשק לכם – תשאירו לנו איזושהי תגובה באייקאסט או באייטיונז.

14 תגובות ל “גיימפוד, פרק 51: צביטת מלח”

  1. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    האמת שאני די מרחם על מי שיצטרך לשחק ב – Terraria על הקונסולות: גם עם העכבר, המשחק הזה דורש המון לחיצות וגרירות, אני רק יכול לתאר לעצמי כמה מעצבן באמת זה יהיה על הקונסולות… מצד שני, Minecraft כבר שבר שיאי מכירות על ה – XBLA, אז אולי אני מדבר שטויות…

  2. מתי מאת מתי:

    דני נשמע כמו סייבורג שכשל בלהתחבא בין בני אדם.

  3. דני מור מאת דני מור:

    סורי, שמתי לב בדיעבד שלא סגרתי את השידור חזרה לחללית האם שלי במהלך ההקלטה, זה מה שגרם להפרעות.

  4. גרים מאת גרים:

    לא יצא לי אף פעם להגיב פה אבל רציתי שתדעו שאני מאזין קבוע ונהנה מכול רגע בבלוג הזה – תמשיכו כך

    ובנושא אחר, יש לי בעיה מוזרה בסטים שאני לא מצליח לתקן ומונעת ממני לשחק (error code 118) אולי אחד מכם נתקל בזה בעבר ויכול לעזור?

  5. רוני מאת רוני:

    אני זוכר את השימוש בשינוי זמן כדי לתקן דברים (וגם כדי להרוס דברים אחרים) מ-singularity הנשכח והמוערך פחות מדי.

  6. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    גרים: ניסית פשוט לחפש בגוגל "steam error code 118"? יש כל מיני פורומים וכאלה. ואם שום דבר שם לא עובד, אתה יכול פשוט לפנות לתמיכה שלהם…

  7. גרים מאת גרים:

    ניסיתי, מצאתי הרבה דברים שלא ממש עזרו (לדוגמא הוראה לנתק את הפרוקסי, או משהו) ועשיתי בדיוק לפי ההוראות וזה לא נפתר. זו בעיה שיש לי כבר הרבה זמן.

  8. ליטל רוק מאת ליטל רוק:

    אהבתי את הפודקאסט ממש ובכלל את האתר, קורא קבוע (:
    רציתי לדעת אם יש אפשרות לשלוח אליכם כתבות/סיקורים במטרה לפרסם אותם בבלוג, יש אימייל שאפשר לפנות אליו בדברים כאלו?

  9. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אנחנו מפרסמים פוסטים אורחים מדי פעם. אפשר לשלוח אימייל ל- contact@gamepad.co.il בנושא.

  10. Tamir מאת Tamir:

    מה היה השם של הספר שדיברתם עליו?

  11. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    Ready Player One. ואגב, קראתי קצת יותר מחצי ממנו וממש לא אהבתי.

  12. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    מצטער, עופר – אני, דני ודקל כן אהבנו את הספר. שלושה נגד אחד. כיאה למדינה דמוקרטית מתוקנת, אנחנו צריכים לערוף לך עכשיו את הראש.

  13. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    זה לא עובד ככה, רק אחד מכם הוא סרן.

  14. גיימפאד » גיימפוד, פרק 57: פינת התמיכה הטכנית של זומביט מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 57: פינת התמיכה הטכנית של זומביט:

    […] Steam, עם תמיכה רשמית ב- Big Picture Mode (שעליו כבר דיברנו בעבר בפרק 51) ו- Alternate Install […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS