גיימפוד, פרק 82: שנת שמיטה

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

בזמן שזיירמן עסוק לו בחיים האמיתיים, אנחנו התאספנו לדבר על סימולטורים הזויים, כוחות על, ARG, ופיראטים. וגם על חמוסים. אוהו, כמה אבישי דיבר על חמוסים. תגידו תודה שחסכנו לכם את הרוב.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod082-22.12.2013.mp3|titles=Episode 82: Sabbatical Year]

להורדה (58:24, 80.2 מגה)

1:30 – ההשתלטות העוינת של משפחת שוורץ על הפודקאסט מוגשת לכם בחסות הבן הבכור של זיירמן. מזל טוב! אנחנו כמובן מנצלים את ההזדמנות כדי לצחוק על זיירמן.

2:45 – אלון שיחק ב-Papers, Please, משחק שהוא ההיפך מקומפי. אם אתם רוצים לשמוע על המשחק ביותר פירוט, עופר דיבר עליו בפרק 75.

4:55 – אם כבר עוסקים בדיכאון, עופר ממליץ על Every Day The Same Dream, משחק פלאש קצר ומאוד מעניין על שגרה ושבירת שגרה.

5:12 – אלון שיחק ב-Assassin's Creed IV: Black Flag, שהוא לא ממש קומפי, אבל הוא כן כיף ומאוד קל.

13:05 – על DLC, המשכים, האם Assassin's Creed כסדרה איבדה את הזהות שלה, והאם למישהו בכלל אכפת.

15:35 – ל-Rock, Paper, Shotgun יש חיבה מאוד מוזרה לסימולטורים אפילו יותר מוזרים. אנחנו מדברים קצת על פנינים כמו Der Omnibus Simulator 2 ו-Farming Simulator 2013.

17:48 – עופר סיים את DmC: DmC על המחשב החדש שלו ועל הטלויזיה הענקית החדשה שלו והיה מאוד מרוצה משלושתם.

19:00 – אחרי זה הוא שיחק ב-Brothers: A Tale of Two Sons, עוד משחק עם שם מלא יתירות, שהוא single player co-op. מתברר שזה אפשרי, ואפילו מעניין. רק חבל שהוא מלא בבעיות מטופשות ופוטנציאל מבוזבז.

24:35 – ובמעבר חד: Saints Row IV. בעוד ש-Saints Row השלישי היה כמו GTA שבו הדמות הראשית אשכרה נהנית ממה שהיא עושה, הרביעי הוא יותר כמו Prototype שבו הדמות הראשית אשכרה נהנית ממה שהיא עושה.

29:42 – אבישי תוהה למה המפתחים של Der Omnibus Simulator לא פיתחו משהו כמו Saints Row במקום. זה מחזיר אותנו לנושא הסימולטורים המוזרים, קצת יותר לעומק הפעם. למקרה שמישהו תוהה מאיפה הגיעה הפטמה השמאלית של מרקוס פניקס לדיון, היא מוזכרת באחד הסרטונים של Zero Punctuation.

34:03 – דני שיחק בעיקר בהרחבה של XCOM. עופר רשע ולכן נותן לו לדבר קצת לפני שהוא מגלה לו שזיירמן כבר דיבר עליה ורצה לחכות לפרק שבו שניהם נמצאים כדי שיוכלו לדון יותר לעומק.

36:30 – לדני אין גם כל כך מה לחדש לגבי Skyrim.

37:46 – אבישי שיחק עם חברה שלו ב-Castle Crashers, משחק ארקייד מצוין שאת המוזיקה שלו אתם שומעים בסוף של כל פרק, ויש בו פופקורן, ולמעשה לא דיברנו עליו מעולם בפודקאסט אבל הוא כן הוזכר בפרוייקט טוטוריאל.

40:20 – יום אחד צץ לו פתאום האתר thesurvivor2299.com (שכבר ירד מאז). הוא הכיל ARG מושקע למדי (הנה הדיון המדובר ב-reddit) שנראה כאילו הוא מוביל להכרזה על Fallout 4, אבל אחרי כמה ימים התברר כמתיחה של מישהו אקראי שאין לו שום קשר לבתסדה. בטוויסט מפתיע, ממש כמה ימים אחר כך התפרסם מסמך מודלף שמאשר את הקיום של Fallout 4, שלפי השמועות יתרחש בבוסטון. בחדשות אחרות: כדור הארץ ממשיך להשתובב מסביב לשמש.

44:55 – עופר נזכר בוידאו של No Man's Sky, משחק MMO שנמצא בפיתוח ומכיל גלקסיה שלמה שבה כל עולם הוא procedurally generated בכל מובן, כולל אקלים, צמחיה וכו'. רוצים עוד פרטים? ב-RPS יש הצצה למשחק וראיון עם המפתחים.

47:10 – טקס ה-VGX (כמו VGA, אבל יותר אקסטרים) של Spike TV הכיל כל מיני שטויות, פרסים לא מעניינים במיוחד, וגם שתי הכרזות מעניינות מ-Telltale: סדרת משחקים שמבוססת על Game of Thrones, ומשחק שמבוסס על העולם של Borderlands.

51:16 – NBA 2k14 על ה-Xbone יודע להאזין לכם דרך הקינקט ולתת עבירה טכנית על דיבורים גסים. אנחנו מסכימים שזה פיצ'ר מאוד קריפי, אבל לאור העובדה שהוא אופציונלי זה דווקא רעיון מעניין ונחמד.

53:33 – הסיפור ההזוי של החג: בחור אנגלי אחד פספס את ההזדמנות לקנות Xbone בחנות, אז הוא הזמין אחד מ-eBay ב-450 פאונד וקיבל בדואר תמונה של הקונסולה. eBay החזירו לו את הכסף, הסיפור התפרסם באינטרנט, ונגמר בזה שחנות מקומית החליטה לתת לו Xbone במתנה. אה, ולמקרה שזה לא היה מספיק מוזר – המכשיר מיועד לילד בן ה-4 של הבחור בן ה-19 הזה.

56:30 – שוב מזל טוב למשפחת זיירמן! בקרוב: סיכום שנה! (בפרט: פוסטים!)

2 תגובות ל “גיימפוד, פרק 82: שנת שמיטה”

  1. גיימפאד » 2013: סיכום שנה – דני מאת גיימפאד » 2013: סיכום שנה – דני:

    […] מהמעט שחברי הפודקאסט היקרים נתנו לי להביך את עצמי בהקלטה האחרונה של גיימפוד,  לא יצא לי לדבר על ההרחבה הגדולה הראשונה לאחד המשחקים […]

  2. גיימפאד » גיימפוד, פרק 85: ערננינג לייט מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 85: ערננינג לייט:

    […] שיחק ב- Brothers: a Tale of Two Sons, שעופר לא התלהב ממנו במיוחד לפני כמה פרקים. גם זיירמן לא התלהב ממנו […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS