גיימפוד, פרק 85: ערננינג לייט

עידן זיירמן| גיימפוד הוספת תגובה

וואו. היו לנו המון נושאים לדבר עליהם בפרק הזה. Broken Age ו- Steam In-Home Streaming (או בקיצור, Steaming) והעובדה ש- King הם נבלי העל החדשים של עולם המשחקים ומה זה לעזאזל Cook, Serve, Delicious?!

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod085-31.1.2014.mp3|titles=Episode 85: Eranning Late]

להורדה

 

1:18 – עופר שיחק ב- Broken Age: Act I – לשעבר ה- Double Fine Adventure. הוא יצא מרוצה, בסך הכל. אנחנו מזכירים בכמה מילים את זה ש- Double Fine ניסו לכפות אמברגו ביקורות על Broken Age, ושזה היה מוזר.

10:30 – אנחנו מדברים על איך שהממשק של Broken Age מותאם בצורה מעצבנת לטאבלטים, אבל מאז יצא למשחק עדכון, אז הכל טיפה יותר בסדר עכשיו.

15:40 – חוץ מזה, עופר שיחק גם ב- Magrunner: Dark Pulse. משחק שממש רוצה להיות פורטל, רק עם מגנטים, ומצליח באופן מאוד חלקי.

21:30 – זיירמן שיחק ב- Brothers: a Tale of Two Sons, שעופר לא התלהב ממנו במיוחד לפני כמה פרקים. גם זיירמן לא התלהב ממנו במיוחד.

23:00 – הקטע הוא שזיירמן הוא ממש פלצן. אז המשחק ב- Brothers גרם לו לחשוב על Spider & Web – קווסט מבוסס-טקסט מ- 1998 (!), ולכן הוא מאמין שכולם צריכים לשחק במשחק הזה גם.

24:50 לזיירמן יצא לשחק גם עם ה- Steam In-Home Streaming. או כפי שעופר קורא לו: Steaming.

31:50 – ערן שיחק ב… Cook, Serve, Delicious? מה…?

35:00 – חוץ מזה, הוא גם שיחק ב- Kingdoms of Amalur – משחק תפקידים שהוא בבירור לא Skyrim, חוץ מההיבטים שבהם הוא קצת כן. בתזמון קוסמי נדיר – המשחק נמצא בהנחה עכשיו ב- Steam.

39:00 – אבישי שיחק במשחקים לא מעניינים, ויש לנו עוד מלא חדשות לדבר עליהן. אז הוא מתעלם מהם, ומדבר על Amnesia: The Dark Descent. זיירמן שוב מזכיר את משחק האימה ל- Oculus Rift שהוא דיבר עליו לפני כמה חודשים – Alone.

47:20 – חדשות! אנחנו מתחילים מלעסוק ב- Candy Crush Saga Saga.

50:00 – יכול להיות שהסיפור הזה היה נעצר הרבה יותר מוקדם (מבחינת הסיקור באתרי הגיימינג, לפחות), אם King לא היו מכוונים את התותחים שלהם לעבר משחק האינדי The Banner Saga. קינג, מצידם, טוענים ש- "מה? אנחנו? מה פתאום?! בואו נדבר על פרחים".

55:00 -מפתח אינדי מאשים את קינג בזה שהם בעצמם הפרו זכויות יוצרים עם אחד המשחקים שלהם. קינג אומרים שהוא משקר. ואז מורידים את המשחק מה- App Store.

56:40 – היו הרבה משחקים שעשו טרולינג לקטע הזה של King, אבל אנחנו נדבר על אחד ספציפי, כי אנחנו מכירים אותו אישית. צודק? לא. אבל כיף. הכירו את Can Dick Rush.

57:40 – זיירמן גילה שטלוויזיות חדשות של Sony יתמכו בסיפור הזה של Playstation Now, וזה עושה לו נעים בכל המקומות הנכונים.

1:00:00 – Valve ויתרו על VR, הוסיפו אפשרות ל- Streaming של תוכנות שאינן שייכות ל- Steam, והוציאו גרסה חדשה של מערכת ההפעלה שלהם, SteamOS, שתומכת ב- Dual Boot. עסוקים, החבר'ה האלה.

1:01:30 – הם גם עדכנו את ה- Steam Controller, והעיפו את מסך המגע שלו. בפרק אנחנו מדברים על זה שמחליפים אותו במשטח מגע, אבל לא בטוח לגמרי שזה נכון.

1:04:00 – הגיע זמננו לסיים, ולהזכיר לכם את קיומו של דף הפייסבוק שלנו וחשבון הטוויטר שלנו.

1:05:10 – אבל רגע! זה לא הכל! יש לנו הזדמנות גם להכיר לכם את כנס "גיבורים"! אנחנו לא בטוחים במאה אחוז איך זה קשור למשחקי מחשב, אבל ערן יהיה שם! אז זה קצת קשור! וגם פרסמנו פוסט בבלוג שמבהיר אפילו טיפה יותר איך כל הסיפור הזה עלול להיות קשור. אז, אתם יודעים, לכו לבדוק אם זה מעניין אתכם.

6 תגובות ל “גיימפוד, פרק 85: ערננינג לייט”

  1. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    עוד שני עדכונים ל-Candy Crush Saga Saga: עוד פוסט פסאודו-התנצלות מ-King, ופוסט של אחד המפתחים של Pac-Avoid שמבהיר שגם זה בולשיט.
    http://about.king.com/about/our-approach-to-ip
    http://www.gemfruit.com/articles/king-candy-crushes-developers-saga

  2. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    החבר'ה האלה פשוט לא יודעים מתי להפסיק.

  3. Daniel מאת Daniel:

    Broken Age היה שווה את ההשקעה מהקיק-סטארטאר, משחק ענק, לטעמי.

    כמו לשחק בסרט פיקסאר או דיסני מצוינים. דיבוב מעולה, אנימציה משגעת, דמויות צבעוניות ומטורפות שקשה לא להתאהב בכולן. עלילה מעניינת שככל שמתבהרת יותר ככה גם נהיית יותר אפלה, מטרידה ומורכבת.

    המשחקיות עצמה חביבה, לא מדהימה, אבל זה לא כזה שינה לי, פה הסיפור והדמויות זה מה ששינה והם היו מדהימים. היה שווה לחכות.

  4. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    האמת שרציתי לשחק ב – The Bridge אחרי The Book of Unwritten Tales, אבל לפי שני הפרקים האחרונים, נראה לי שאני באמת אקפוץ ישר ל – Broken Age…

  5. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    זו ההחלטה הנבונה, לדעתי.

  6. גיימפאד » ביקורת: Overcooked מאת גיימפאד » ביקורת: Overcooked:

    […] וכל מיני דברים שהשיא שלהם הוא Cook, Serve, Delicious, שאמנם ערן אבירם מאוד אהב, אבל הוא עדיין בסך הכל משחק בישול! מה אתם כבר יכולים […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS