מי מפחד מפלייסטיישן 4

עידן זיירמן|Rant, כללי 19 תגובות »

שלשום פורסם בגיימר טור עם הכותרת “מי צריך פלייסטיישן 4?”. בטור, מדברת הכותבת, נועה דוד, על כך שנראה שלסוני ומיקרוסופט לא לחוץ יותר מדי להוציא קונסולה חדשה, ושלדעתה, זה דווקא בסדר גמור. חברות המשחקים, היא טוענת, הבינו שהן לא צריכות חומרה חזקה יותר, וגם אנחנו, בתור גיימרים, לטענתה, יכולים להסתפק במה שיש לנו היום. ואז היא עושה את הטעות הקלאסית של להשוות את עולם המשחקים לעולם הקולנוע. אבל נעזוב את זה בצד לרגע.

קודם כל, אני אגיד למה היא כן צודקת. היא צודקת לחלוטין, כי מירוץ החימוש אחרי הגרפיקה הפוטו-ריאליסטית חייב להפסק מתישהו. אני לא מצליח למצוא את הפוסט הרלוונטי של שמוס יאנג, אבל הוא פעם הציג טיעון מאוד פשוט שעוקב אחרי העלייה בכמויות האנשים ובתקציבים שדרושים על מנת להכין משחק AAA, כפונקציה של השיפור במנועי המשחקים. אין חוכמות וקיצורי דרך בעניין – משחקים שנראים טוב יותר דורשים עלייה מסיבית בכמויות האנשים ובתקציבים שדרושים בשביל לפתח אותם. עם העלייה בתקציבים, ההשקעות בתחום נהיות מסוכנות יותר, ואנחנו מקבלים משחקי AAA שלוקחים פחות סיכונים, כדי להגדיל ככל האפשר את הסיכויים שלהם להחזיר את ההשקעה שלהם. זה תהליך מובן לחלוטין, אבל ככל שהטכנולוגיה משתפרת, הוא נהיה קיצוני יותר, והתעשיה כולה מתחילה להכנס מסביב למשחקי פעולה מלחמתיים בגוף ראשון כי הם בדרך כלל מחזירים את ההשקעה המסיבית בהם. וזה מעצבן.

מצד שני, להגיד שהגענו למצב שבו הטכנולוגיה היא “טובה מספיק” זו טענה אבסורדית. אפילו אם נעצור ונחליט שהגרפיקה של משחקי קונסולות ומחשב לא תשתפר מכאן והלאה לעולם, את כוח העיבוד שיתווסף להם הם יוכלו לנצל באינספור דרכים – מדרכים בנאליות (תמיכה בתלת-מימד, תמיכה בטווח רחב יותר של התקני זיהוי תנועה, או אולי אפילו Cross-Game Chat בפלייסטיישן 3) ועד לדרכים שישפיעו באופן מובהק על המשחקים שאנחנו משחקים – יותר אובייקטים על המסך בכל רגע נתון, שיובילו לעולמות חיים יותר, ושהתושבים שלהם מתאפיינים באינטליגנציה ממוחשבת טובה יותר. ברור שהשיפורים הללו יכולים להתקיים גם מבלי שיפור בכוח העיבוד של הקונסולות. נועה דוד אומרת ש”מדי פעם אנו נתקלים בחידושים מדהימים שכלל לא קשורים להצגתו של מעבד חדש, אלא נשענים על התפתחויות תאורטיות ואלגוריתמיות”. זה נכון לגמרי. אבל מילת המפתח פה היא “מדי פעם”. בעולם התוכנה, הדרך הכי קלה לפתור בעיה היא עדיין, הרבה פעמים, פשוט לזרוק עליה יותר חומרה. חומרה זה זול. זה פתרון שאנחנו מכירים כבר היום. אלגוריתם חדש שישנה באופן מהותי את עומק הסימולציה שאנחנו יכולים לעשות על Xbox 360 מזדקן זה עניין של מחקר מאומץ, ולכו תדעו אם הוא יסתיים בשלוש השנים הקרובות.

וכמובן, עדיין לא דיברתי על ה- PC – עדיין מכונת המשחקים החביבה עלי, שנאלצת להתפשר בגלל שהיא מתחילה לתפוס פער חומרתי גדול מדי על קונסולות המשחקים שקיימות היום. חלקכם בטח לא אנשי PC, ואתם חושבים לעצמכם “נו, שוב אלה תופסים תחת ומדברים על החומרה העליונה של ה- PC”, אבל שתדעו לכם שבדיוק בגלל אותה הסיבה, גם האיכות של משחקי הקונסולות נפגמת, אם כי בצורה פחות בולטת – מרבית השיפורים הטכנולוגיים האמיתיים שנעשים במשחקי קונסולות ומאפשרים להציג קפיצת מדרגה ביכולת טכנית כזו או אחרת נעשים ע”י ניצול העובדה שהקונסולה היא ארכיטקטורה סגורה, וניתן “לחפור” בתוכה ולמצוא מגוון טריקים שאפשר להשתמש בהם על מנת לנצל יותר טוב את המעבד שלה.

אבל הטריקים האלה, מטבע הדברים, הם ייחודיים לכל קונסולה וקונסולה (מכיוון שהם בדרך כלל מנצלים את המבנה הספציפי שלה). כלומר, משחקים שמופצים למספר קונסולות בו-זמנית עדיין יצטרכו להתפשר בדרך כלל, על המכנה הטכנולוגי הרחב המשותף בין שתי הקונסולות, ולא יוכלו לנצל עד הסוף את הידע הרב שנצבר בניצול החומרה של הפלייסטיישן 3 או האקסבוקס 360.

ואגב, באמת שההשוואה לעולם הקולנוע מיותרת. לטעון שסרטי קולנוע מצולמים כבר עשרות שנים “תוך שימוש באותו האמצעי הטכני”, בתחום עתיר חידושים-טכנולוגיים כמו הקולנוע, זה בערך כמו לטעון ששום דבר מהותי לא השתנה במכוניות בעשרות השנים האחרונות כי הן עדיין מסתמכות על מנוע בוכנה.

הבעיה שלי עם כל מה שאמרתי עכשיו היא שכל מה שאני מציג כאן זה טוב ויפה, אבל סביר להניח שבנקודה אחת, הקריטית ביותר, נועה דוד צודקת. וכאן אני חוזר לנקודת ההתחלה: ברגע שייצא הדור הבא של הקונסולות, הצעד הראשון שמפתחות המשחקים ייקחו יהיה לכיוון גרפיקה ריאליסטית יותר. זה פשוט קל יותר. קל יותר לפתח את זה (כן, זה דורש זריקה של הרבה תקציבים, אבל זה עדיין קל, פשוט יקר). קל יותר לשווק את זה. קל יותר למכור קונסולות חדשות בהסתמך על זה. מהסיבה הזו, למרות שאני מזהה את כל המגבלות הטכניות שדור הקונסולות הנוכחי כבר מטיל עלינו (ושמתפשטות הרבה מעבר ל”הגרפיקה לא משתפרת”), באמת שלא אכפת לי להשאר איתו עוד קצת.

הפתעה: האתר של מיקרוסופט עובד

עופר שוורץ|כללי 16 תגובות »

קניתי הרגע את Insanely Twisted Shadow Planet. אלה חדשות מפתיעות בפני עצמן, אחרי שהתלוננתי ש-$15 זה יותר מדי, אבל הדבר המרגש באמת הוא שעשיתי את זה בצורה פשוטה ונוחה דרך האתר של מיקרוסופט.

חלק מכם בטח ניסו פעם לקנות נקודות דרך xbox.com וגילו שזה לא עובד בלי כרטיס אשראי אמריקאי. גם לי הייתה את החוויה הזו, ובעבר קניתי נקודות דרך כל מיני אתרים מפוקפקים ששולחים קודים באימייל ולוקחים קצת יותר כסף ממה שזה אמור לעלות. היום אמרתי לעצמי “טוב, לא מוציאים יותר DLC לגיטר הירו, ואני לא באמת צריך 3000 נקודות שיירקבו לי בחשבון, שווה לנסות ואולי הם תיקנו את השטות הזו בטעות”. מסתבר שהאופטימיות משתלמת.

קניתי 800 נקודות ב-$9.99, שילמתי ב-PayPal, קניתי את ITSP דרך האתר, הדלקתי את האקסבוקס והוא הופיע לי בהורדות של ה-marketplace. כל התהליך לקח בערך 2 דקות. אני כל כך שמח מזה שמיד רצתי לכתוב פוסט. אני מציע לכל בעלי האקסבוקס לרוץ ל-xbox.com ולקנות לכם נקודות בזול ובנוחות, ואז להשתמש בנקודות האלה כדי לקנות אחד מהמשחקים האולי-יקרים-מדי של ה-Summer of Arcade.

הודעה והתנצלויות

עידן זיירמן|כללי אין תגובות »

שתי הודעות שהייתי צריך לכתוב עליהן כאן בבלוג מתישהו בסוף השבוע שעבר, אבל סיבות אישיות (טוב, נו, אני אגלה לכם – מעבר דירה) ומה שבאופן כללי היה אחד השבועות העמוסים ביותר שהיו לי בחיים מזה הרבה זמן, גרמו לכך שלא ממש הגעתי לזה. אז אני אכתוב אותן כאן, עכשיו, ואני מקווה שתסלחו לי:

  1. "המשחקיקון", הכנס של "המשחקיה" – חוזר. התאריך המתוכנן הוא ה- 21.7, המקום המתוכנן הוא גג "בית מעריב" בתל-אביב, והתוכנית היא, באופן כללי, לעשות כל מיני דברים שקשורים למשחקי קלפים, לוח, וקונסולות. אני מזכיר את זה פה בגלל הקטע של הקונסולות, אבל יש סיכוי סביר שאני אהיה שם ובכלל אשחק כל הזמן ב"דומיניון". עוד פרטים, בדף האירוע.
  2. "גיימפוד", פודקאסט המשחקים האהוב ביותר בעולם כולו (אנחנו לא מתחרים בפופולריות של "פאנבויז" ו"המשחקיה", אז לפחות נתיימר להיות "הכי אהובים". זה מה שטוב בדברים סובייקטיביים) – לא יפורסם השבוע. שזו הודעה קצת מיותרת, כי אם אתם עוקבים אחרי "גיימפוד" אתם כבר בטח שמתם לב לזה. אבל אני בכל זאת איידע אתכם שהפרק הבא של "גיימפוד" יצא ביום חמישי, ה- 15.7, לאחר שיעבור הזעם כל הדברים האלה בעולם האמיתי שאני צריך להתעסק איתם.

סיפור קצר על PopCap ועוגה

עידן זיירמן|כללי 14 תגובות »

מדי פעם אנחנו קוראים באינטרנט על כל מיני חברות משחקים (ות’כלס – חברות בכלל, אבל לא הגעתם ל”גיימפאד” כי אתם מתעניינים ברקמה, נכון?) שמתאמצות קצת יותר מהדרוש בשביל המעריצים שלהם. כמו Valve שהטיסה אנשים שהחרימו את Left 4 Dead 2 למשרדים שלה רק בשביל לשכנע אותם שזה יהיה משחק מגניב, או (דוגמה קצת יותר עדכנית) Visceral ששלחו עותק חתום (וציור!) לגיימרית שהכלב שלה השמיד את העותק שבבעלותה. זה מגניב. אבל אתם יודעים מה יותר מגניב? כשזה קורה למישהו שאתם מכירים אישית.

זומה בליץ (אילוסטרציה)למי שלא מכיר, Zuma Blitz הוא הגרסה הפייסבוקית של Zuma, המשחק הממכר-בטירוף של PopCap. כמו כל ה- Zuma שבאו לפניו (ועוד יגיעו בעתיד), אשתי חיבבה אותו מאוד, וגם היתה מוכשרת בטירוף כשהיא שיחקה בו. ובכל דבר אחר שהיא עושה, אבל אנחנו מדברים כאן על Zuma Blitz.

רותם ברוכין, למי שלא מכיר, היא “ההיא עם העוגות”. ידידה מוכשרת ממש שמכינה עוגות מושקעות בטירוף בשלל נושאים. היא נוטה למשוך כל מיני גיקים במגוון רמות, שפשוט חייבים עוגת דלוריאן, או מאפין אנטרפרייז, או עוגת קת’ולהו (אין עדיין תמונה בעמוד שלה, אז תצטרכו לסמוך עלי בקשר לזה).

עוגת זומה בליץ (לא אילוסטרציה)לכבוד יום ההולדת של אשתי, רותם, בתמיכתן הרוחנית של עוד כמה מהחברות של אשתי, הכינה לה עוגת זומה בליץ. עוגה מצויינת עם המון שוקולד, בצק סוכר, וסוכריות בתור הכדורים. מעבר להתלהבות שלנו מהעוגה, המלצנו לה לשלוח תמונה של העוגה לחבר’ה הטובים מ- PopCap, כי חשבנו שהם יאהבו את זה. צדקנו. הם פרסמו את העוגה על הקיר של זומה בליץ בפייסבוק (צריך לעשות “Like” לעמוד של זומה בליץ בפייסבוק בשביל לראות את התמונה), שם היא קטפה קצת יותר מ- 4000 “לייקים” (אף פעם לא כתבתי את המילה הזו בעברית. זה נראה מוזר) ו- 500 תגובות. קצת אחר כך, בחור בשם רוג’ר מ- PopCap חזר אליה באימייל, ושאל אותה מה הכתובת שלה, כי הם רוצים לשלוח לה משהו בשביל להביע את הערכתם. רותם שלחה להם את הכתובת, ותהתה מה היא הולכת לקבל בדואר (“מכתב Cease and Desist מהמחלקה המשפטית שלהם?”).

המתנה של פופקאפהחבילה שהגיעה מספר שבועות לאחר מכן, הכילה עותקים בקופסה של Plants vs. Zombies, Zuma ו- Zuma’s Revenge, חבילת מדבקות “הכניסה אסורה לזומבים” (אחת מהן מעטרת לנו את הרכב עכשיו), סיכה של Zuma Blitz, פד לעכבר (מי משתמש בפדים לעכבר בימינו?), מסגרת לתמונות של Bejeweled, בובות חמודות של Chuzzles, בובת זומבי, ומשהו שאין לנו ברירה אלא להסיק שהוא מפיץ ריח לשירותים של Bejeweled 3.

במילים אחרות, פופקאפ יצאו מגניבים ממש מהסיפור הזה. ויצרו אצל רותם חשק עז להכין עוד עוגות שמבוססות על משחקים של PopCap. אז אם למישהו מכם מתחשק עוגת Plants vs. Zombies, צרו קשר.

תגיות:

Singularity: ביקורת

דורון יעקבי|כללי 26 תגובות »

עולם המשחקים כמרקחה בעקבות E3, אבל תודו שבסך הכל התאכזבתם מהמספר הקטן של הכרזות מעניינות באמת. כדי לשפר את מצב רוחכם, אני הולך לספר לכם על משחק חביב משנת 2010.

Singularity הוא המשחק האחרון של Raven לפני שאקטיוויז’ן הפכה אותה לעוד מכונת Call of Duty משומנת (תוך כדי פיטורין של אחוז נכבד מהעובדים שם). סיום עצוב לתהליך ההדרדרות שחל בחברה בשנים האחרונות. אם בעבר כמעט כל FPS ש-Raven הוציאה זכה להצלחה, בדור החדש הם הוציאו בעיקר כותרים בינוניים שהמבקרים והקהל לא חיבבו במיוחד. נדמה שהם פשוט לא הצליחו לרכב על הגל החדש של משחקי פעולה ונשארו קצת תקועים בעבר. זה חבל: Jedi Knight 2 ו-Star Trek: Voyager – Elite Force היו משחקים מצוינים, ולעומתם Quake 4 ו-Wolfenstein היו פשוט חלשים מדי.

מה שמביא אותנו ל-Singularity. אז האם הניסיון האחרון של Raven לפתח FPS מודרני צלח? במילה אחת: כן. ובשתי מילים: סוג של. בשורה התחתונה נהניתי מהמשחק, כי הוא עושה את כל הדברים הבסיסיים נכון. כלי הנשק כיפיים ומרגישים “נכון”. האווירה האפלה-אם-כי-הומוריסטית מצליחה להלחיץ לעיתים. האויבים לא מפגרים מדי. זהו shooter כמו ש-shooter צריך להיות, וכנראה ש-Raven עדיין יודעת לעשות כאלה.

ובכל זאת, אי אפשר בימינו לעשות “סתם” FPS. אז Singularity מנסה להיות יותר מזה. הוא מנסה להיות BioShock. מאוד. כולל הקלטות אודיו שמפוזרות ברחבי השלב, מנגנון שדרוגים נרחב, וכמובן – כוחות על טבעיים שבהם אתם יכולים להשתמש כדי להרוג אויבים באופן משעשע יותר. הגימיק התורן הפעם הוא מניפולציה של זמן. יש לכם כפפה מיוחדת ואתם יכולים להשתמש בה כדי לעוות את הזמן – לחדש או ליישן גרם מדרגות, לגרום לאויבים להזדקן ולמות, ליצור “בועת זמן” שבה הזמן איטי יותר וכיוצא בזה.

הבעיה עם אלמנטים כאלה היא שהם עובדים רק אם יוצרים עבורכם סיטואציות רבות שבהן אפשר להשתמש בהם – כפי ש-BioShock 2 עשה בצורה נהדרת. Singularity, לעומת זאת, נכשל בכך באופן מוחלט. כך, לדוגמא, כפפת הזמן תשמש אתכם בפאזלים שונים, אך למעשה מדובר תמיד באותו הפאזל בדיוק. נדמה שמעצבי המשחק ישבו וחשבו על הנושא “אילו חידות אפשר לעשות עם מניפולציה של זמן” והצליחו ליצור רשימה שמכילה בדיוק שני פריטים. בקרבות המצב דומה: קל יותר, וכיף יותר, פשוט לירות בכל האויבים. מאוד הייתי רוצה ליישן את הקרקע שעליה עומדים האויבים ולגרום להם ליפול אל מותם, אבל המשחק לא מרשה את זה. האובייקטים שעליהם הכפפה עובדת הם ספורים ומצומצמים.

שלא כמו BioShock, המשחק הוא לינארי לחלוטין, ונוקט בשיטה הידועה של “המשך ישר כדי להתקדם בשלב, בדוק את ההתפצלות כדי להגיע לחדר עם כל התחמושת והבריאות”. חדרים סודיים עמוסי כל טוב? באמת? מה זה פה, Doom? זה לא מפריע לי באמת, אך רק מראה איך במובן מסויים, Raven תקועים בשנות ה-90. העיקר שהם אימצו את ההגבלה הפופולרית לאחרונה של שני כלי נשק בלבד בכל רגע נתון. אם רק הייתי יכול להשתמש בכפפה כדי לחזור בזמן ולחסל את מעצב המשחקים הראשון שחשב על הרעיון ה”מוצלח” הזה.

בעיה נוספת היא רמת הקושי של המשחק. בדרך כלל משחקים שמאפשרים לכם לשדרג את עצמכם בנויים כך שהם הולכים ונהיים קשים יותר ככל שהמשחק מתקדם ואתם הופכים לחזקים יותר. Singularity לא עושה זאת, ולמעשה הופך קל יותר ככל שמתקדמים בו. לבד מכמה קטעים באמצע המשחק שבהם אתם מותקפים על ידי קבוצה ארורה של יצורים קטנים המכונים “Ticks”, האתגר כמעט ולא קיים בו (לפחות ברמת הקושי האמצעית, שבה שיחקתי). ציפיתי לאיזשהו קליימקס גדול בסוף המשחק, אך הוא פשוט לא מגיע.

בצד החיובי יותר: נקודות השמירה קרובות אחת לשניה, בדרך כלל. ושוב בצד השלילי: הגרפיקה לא משהו, אין אפשרות לכתוביות, וכבר ציינתי שה-Ticks ממש מעצבנים?

ולמרות הכל, אני ממליץ. אין כמו FPS מהנה ללילות הקיץ החמים, ו-Singularity נמצא בקטגוריה הזו. הוא בהחלט הרגיש מרענן יותר מכל משחקי Call of Duty האחרונים. חבל שזה כל מה שאנחנו הולכים לראות מ-Raven בעתיד הנראה לעין.

כך תורידו משחקים לאנדרואיד מה- Amazon Appstore

עידן זיירמן|כללי 30 תגובות »

עדכון (22/5/2013, וכנראה שאחרון): דניאל דר יידע אותנו ש- Amazon פתחו את החנות האנדרואידית שלהם לכמעט 200 מדינות שאינן ארה"ב, כך שאתם לא  צריכים לעשות יותר אף אחד מהטריקים שמתוארים בפוסט הזה בשביל לקנות דרכם משחקים. פשוט תכנסו לחנות עם היוזר שלכם, וכרטיס האשראי הרגיל שלכם, ותהנו!

לפני כחודשיים, במהלך שהדרך היחידה לתאר אותו היא בתור אצבע משולשת ענקית ל- Google, פתחה הענקית Amazon חנות אפליקציות משלה לפלטפורמת האנדרואיד, ובכך פתחה אפיק לקניית אפליקציות שלא עובר דרך Google, ומעביר את התמלוגים מהרכישה ל- Amazon. בכך, היא ניצלה את המדיניות הפתוחה של Google כנגדה – ופתחה לעצמה פתח לקצירת הרים של מזומנים בעתיד.

לא שיש לי בעיה עם זה. אני שמח לתת כסף לחברות מסחריות כשזה מגיע להן, אפילו אם זה מגיע על חשבונה של חברה מסחרית אחרת. אבל ה- Amazon Appstore היא תוכנה מסורבלת, מעצבנת, עם כל מיני מגבלות טפשיות (אי אפשר להוריד קובץ של יותר מ- 20 מגה שלא דרך חיבור Wi-fi? אפילו במחירים היקרים של התקשורת הסלולרית בארץ זה מעורר גיחוך) והגרוע מכל – לא מאפשרת קנייה של אפליקציות אם אתם נמצאים מחוץ לגבולות ארה”ב. לא, אפילו לא את האפליקציות החינמיות שהיא מציעה, ובטח לא את אלה שהיא מציעה במסגרת “האפליקציה החינמית היומית” שלה.

מילא. אני רגיל כבר ליחס מזלזל כזה של חברות אמריקאיות בלקוחות שנמצאים מחוץ לארה”ב. אחרי הכל, עד לא מזמן היה לי אקס-בוקס. אז לא הורדתי את הגרסה מחוסרת-הפרסומות של Angry Birds Rio, ושילמתי 2$ למפתחים של Gem Miner. לא ביג דיל.

אבל כש- PopCap סוף כל סוף מביאים לאנדרואיד את המשחק האגדי שלהם, Plants vs. Zombies, ומתכננים לעשות את זהרק דרך ה- Amazon Appstore, שלא נותנת לי לקנות ממנה כלום, זה קצת מעצבן.

אז אם יש לכם אנדרואיד, כך תוכלו לרמות את המערכת (ותודה לפורומים של MoDaCo):

1. צרו חשבון ב- Amazon

כל זה בהנחה שעדיין אין לכם אחד. אם יש לכם אחד כזה, אתם יכולים להשתמש בו. לא צריך ליצור אחד מיוחד. אם לא, ובכן, זה לא כל כך קשה לעשות את זה.

2. הגדירו כתובת אמריקאית ל”רכישות בלחיצה אחת” בחשבון שלכם

בשביל לעשות את זה, לחצו על “Your Account” שנמצא בפינה הימנית עליונה באתר, ואז בחרו את האפשרות “1-Click Settings” ברשימה שתפתח. לאחר מכן, לחצו על Enter a new address, והקלידו כתובת לגיטימית כלשהי בארה”ב. למשל, הכתובת למשלוח מכתבי מעריצים לליידי גאגא. זה לא באמת חשוב.

3. הגדירו כרטיס אשראי אמריקאי לחשבון שלכם

כעת, לאחר שתחזרו למסך ה- 1-Click Settings, חפשו את הכתובת שהקלדתם כרגע ברשימת הכתובות, ולחצו Edit מתחת לכיתוב “Payment method” שמופיע לידה. כאן יש לכם שתי ברירות: אם אתם רוצים להסתפק פשוט ב”קנייה” של האפליקציות החינמיות מהחנות של Amazon, אתם לא צריכים להתאמץ יותר מדי. פשוט השתמשו באחד ממספרי ה”ניסוי” של כרטיסי אשראי שמפורסמים ע”י PayPal. אתם לא יכולים לחייב את “כרטיסי האשראי” האלה בכסף, אבל הם כן יאשרו לכם כל “עסקה” חינמית שתעשו באמצעותם, כל עוד תאריך התפוגה שאתם מקלידים עבורם עוד לא עבר. בחרו להפוך את כרטיס האשראי הזה לברירת המחדל שלכם ברכישות בלחיצה אחת.

עדכון (28/12/2011): נראה שבעקבות עדכון שנעשה לאחרונה בחנות האפליקציות של אמזון, רבים ממספרי הניסוי של כרטיסי האשראי ברשימה הפסיקו לעבוד. אבל מספרי הניסוי של "אמריקן אקספרס" עדיין עובדים, ככל הנראה.

אם אתם רוצים להיות מסוגלים לקנות אפליקציות שעולות כסף, אתם יכולים להעזר באתרים כמו USUnlocked, שיתנו לכם “כרטיס אשראי” משולם מראש, וכתובת חיוב לגיטימית. לא ניסיתי את זה, אז אני לא יודע בדיוק איך זה עובד, אבל החבר’ה מ- MoDaCo טוענים שזה עובד די טוב.

4. הדליקו את האפשרות של רכישות בלחיצה אחת

לאחר שתוחזרו לתפריט הראשי של רכישות בלחיצה אחת, יהיה לכם בצד ימין כפתור שכתוב עליו “Turn on 1-Click”. לחצו עליו.

5. הורידו את חנות האפליקציות של אמזון למכשיר הסלולרי שלכם

אם עדיין אין לכם אותה מותקנת, אתם יכולים לעשות את זה באמצעות אימייל שיישלח אליכם מאמזון.

6. קנו את האפליקציה שאתם חפצים בה

אם ביצעתם את כל ההגדרות נכון עד עכשיו, זה אמור לעבוד.

(עריכה: בשביל להבהיר – קנו את האפליקציה דרך החנות הסלולרית של אמזון. הטריק שמתואר פה לא יעבוד אם תנסו לקנות באתר האינטרנט ה"רגיל").

אם תספיקו לעשות את זה מספיק מהר, תוכלו להוריד היום משחק אחר של PopCap, בשם Chuzzle, לטלפון הנייד שלכם. עד סוף החודש, צפוי להגיע ה- Plants vs. Zombies המדובר לחנות של Amazon. ואז יהיה שמח.

בפעם הבאה: איך לעקוף את ההגבלות האזוריות המעצבנות של Xbox Live בעזרת VPN וקצת סבלנות. אבל יש לי מיליון פוסטים אחרים שאני צריך למצוא זמן לכתוב קודם. אה, ועדיין אין לי Xbox.

EA: "אנחנו מאוד החלטיים לגבי Mass Effect 3. אה, בעצם לא."

עופר שוורץ|כללי 6 תגובות »

הנה כמה מההכרזות שצצו בשבועות האחרונים מכל מיני מקורות ב-EA וב-BioWare:

ניחוש שלי? אפילו האנשים בתוך EA לא יודעים מה יהיה ב-Mass Effect 3, והם סתם ממציאים כדי להישמע חשובים. או שיש צוות מאוד מצומצם של שותפי סוד, והם בכוונה מספרים שטויות אקראיות לכל שאר האנשים בחברה כדי שלא יחשפו אותם.

מבזקים: מתקפת הטריילרים

עופר שוורץ|כללי 3 תגובות »

כנראה שהכריזו על שבוע שעבר כ"שבוע הטריילרים העולמי", כי אני לא זוכר שראיתי ריכוז כזה של טריילרים חדשים אי פעם. יש פה הכל: משחקים חדשים, משחקי המשך, DLC למשחקים קיימים; קטעי CGI קצרצרים וסרטוני in-game מלאים; טיזרים ראשוניים ומשחקים שיוצאים השבוע. אז הנה הם, בליווי תיאור קצרצר לכל אחד.


Assassin's Creed: Revelations – הטיזר הזה הוא בעצם מלפני שבועיים, אבל בקטנה. המשחק הרביעי בסדרה אמור לצאת בנובמבר, ועדיין יהיה עם אציו אבל הפעם לא באיטליה אלא בקונסטנטינופול. הוא אמור להכיל מצב מולטיפלייר משופר, ולסיים בשעה טובה את הסיפור של אציו. פורסמו 5 טיזרים, כולם חסרי משמעות בדיוק באותה מידה, אז הנה אחד אקראי מביניהם:


Hitman Absolution – המשחק החמישי בסדרה טוען שהוא נותן פרספקטיבה קצת שונה על העולם של Hitman דרך סיפור יותר אישי של Agent 47. הברקוד בסוף הטיזר, למי שתוהה, אומר "110706", כלומר התאריך של E3.


Modern Warfare 3 – הוכרז בשבוע שעבר, ומגיע יחד עם ארבעה טיזרים שונים עבור ארבע מדינות שונות (ארה"ב, אנגליה, צרפת, גרמניה). Kotaku חשפו הרבה פרטים על המשחק, שמתוכנן לצאת ב-8 בנובמבר, ויתרחש בהרבה ערים ברחבי העולם. גם כאן, כמו ב-AC: Revelation, כל הטיזרים חסרי אינפורמציה באותה מידה, אז קחו אחד אקראי.


Dark Souls – "המשך רוחני" ל-Demon's Souls (שהוא בעצמו "המשך רוחני" לסדרת King's Field, לפי ויקיפדיה). המשחק מתוכנן לצאת (מחוץ ליפן) באוקטובר.


Diablo III – הגיהנום מתחיל להתחמם קצת, אחרי שהוכרז שהבטא תיפתח ביולי. בינתיים יצא טריילר שמראה את ה-sidekicks שאפשר לגייס במשחק.


Honest Hearts – ה-DLC הראשון (מתוך שלושה שמתוכננים לחודשים הקרובים) ל- Fallout: New Vegas יוצא עוד יומיים לכל הפלטפורמות. הטריילר לא אומר יותר מדי, בתקווה ה-DLC לא יהיה מלא באגים.


LA Noire – המשחק החדש של Rockstar יוצא גם הוא עוד יומיים, וכבר אמרתי עליו בערך כל מה שיש להגיד, אז הנה הטריילר הרשמי:


The Witcher 2: Assassin Of Kings – ההמשך למשחק התפקידים המוזר-אך-מעניין של CD Projekt עוד לא יצא וכבר קיבל אינסוף שבחים וביקורות אוהדות מכל כיוון. המשחק יוצא – ניחשתם נכון – עוד יומיים. אם אתם רוצים לשמוע מה דעתי על The Witcher הראשון, תוכלו להקשיב לפודקאסט הקרוב. בכל מקרה, טריילר.


אוקיי, ועכשיו ברצינות: מה לעזאזל קורה ב-17.5 שכל המשחקים החליטו לצאת בתאריך הזה?


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS