גיימפוד, פרק 88: לא מדברים על Marvel Puzzle Quest

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

לא היה לנו פרק כבר חודש שלם, אז היו לנו המון דברים לדבר עליהם. למעשה, היו לנו כל כך הרבה דברים לדבר עליהם שנאלצנו לעשות קצת הקרבות ולוותר על חלק מהמשחקים ששיחקנו בהם.

ואתם יודעים כמה אנחנו טובים בלא לדבר על דברים. במיוחד כשעופר מעורב בעניין.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod088-30.3.2014.mp3|titles=Episode 88: Not talking about Marvel Puzzle Quest]

להורדה 

0:50 – זיירמן שיחק הרבה ב-Marvel Puzzle Quest, אבל הוא לא רוצה לדבר עליו הפעם. Famous last words.

1:00 – עופר כן רוצה לדבר על Marvel Puzzle Quest. הוא נהנה אבל חושב שיש כמה בעיות מהותיות במשחק, בעיקר מהיותו free to play. זיירמן טוען שזה משתפר בהמשך. כמו כן, זיירמן מוסיף חברים בפייסבוק רק כדי שישלחו לו דברים במשחק.

8:34 – עופר לא מדבר (באמת! לא מדבר!) על Ur-Quan Masters, כי הוא כתב עליו פוסט. הוא כן מדבר על העונה השנייה של The Walking Dead, שלא מזמן יצא הפרק השני שלה. היה מאכזב.

12:00 – עופר שיחק ב-Drunken Robot Pornography, המשחק החדש של הסטודיו שעשה את A Reckless Disregard for Gravity, שהוא סוג של bullet-hell shooter בגוף ראשון, אבל לא באמת, ולא כזה מוצלח.

13:58 – המשחק המעניין באמת של השבועות האחרונים: A Dark Room. זוכרים את Candy Box? אז בחור אחד בשם Michael Townsend שיחק בו ומאוד נהנה, אבל רצה משהו עם יותר נרטיב, וכך נוצר A Dark Room. או איך שזיירמן תיאר את זה: הוא עושה ל-Candy Box ו-Cookie Clicker את מה ש-Half Life עשה לז'אנר ה-FPS. התחושה הכללית מאוד מזכירה דווקא את Don't Starve, וכולנו הסכמנו שזה משחק מומלץ. והנה הראיון של לי אלכסנדר עם היוצר.

18:27 – שמעתם שהוסיפו בניין חדש ל-Cookie Clicker?

19:13 – בזמן שאנחנו בזבזנו את כל הזמן שלנו על A Dark Room, רוב שאר האנשים בעולם בזבזו את רוב הזמן שלהם על 2048. למקרה שאחד מ-5 האנשים שעוד לא שמעו על זה קורא את הבלוג שלנו, מדובר במשחק פאזל קטן ופשוט שמבוסס על משחק אייפון בשם Threes!, ולא מזמן נהיה הדבר הכי ויראלי מאז גנגנאם סטייל.

24:00 – עוד משהו מעניין ב-2048 הוא שמכיוון שזה משחק פשוט עם קוד פתוח, נוצרו לו מיליון וריאנטים מוזרים ומעניינים, כמו גירסת ה-Dogeגירסה תלת-מימדית (וגם ב-4 ו-5 מימדים!) וגירסת פיבונאצ'י.

26:58 – אפרופו משחקי פאזל מהירים, נחשו על איזה משחק חזרנו לדבר עכשיו. כלומר, אחרי שזיירמן נזכר איך לדבר.

29:02 – חדש בגיימפוד: משחקי ספורט! טוב, משחק ספורט. אלון מדבר על NBA 2K14, משחק ה-NBA המאוד-מושקע של 2K, שמתברר שנקרא ככה כדי להבדיל אותו מ-NBA Live ולא סתם כי הם ניסו להתחכם. בהיותנו מבינים גדולים במשחקי ספורט ובספורט בכלל, אנחנו מדברים על משחקי FIFA ישנים ועל אקזיסטנציאליזם.

36:06 – כאמור, היו לנו יותר מדי דברים לדבר עליהם בפרק הזה ולכן יש עוד כל מיני משחקים ששיחקנו בהם והחלטנו לא לדבר עליהם הפעם. בפרט, אנחנו לא מדברים על Hearthstone. במשך כמעט 2 דקות. ובמהלך הדיון עולה עוד איזה משחק f2p שיכול להיות שכבר הוזכר פעם-פעמיים בפרק הזה.

40:41 – אחרי שני נסיונות כושלים לעבור לחדשות, בפעם השלישית סוף סוף הצלחנו. היו הרבה חדשות מ-GDC, אבל ה-דבר הגדול של השנה הוא בלי ספק VR. למשל, גם לסוני יש טכנולוגיית VR בפיתוח, בשם הזמני Project Morpheus, וזה אפילו עובד.

43:54 – הכרזת ה-VR הגדולה השנייה מ-GDC: ה-Dev Kit 2 של Oculus, עם רזולוציה משופרת ותמיכה מובנית באינטגרציה עם מצלמה ועוד. אה, כן, והדגם הבא שיוצא יהיה הגירסה הפומבית לצרכנים.

45:54 – הדבר השני שהיה מאוד בולט בשבועות האחרונים הוא הכרזות על משחקי המשך למלא סדרות. למשל, שמועה ש-Mirror's Edge 2 יכלול רכיב מולטיפלייר always online עם עולם פתוח ו-persistent ואהההההההה.

47:50 – בחדשות קצת יותר משמחות, המשחק הבא של באטמן, Arkham Knight, מפותח ע"י Rocksteady, ויכיל דמות חדשה לגמרי שנכתבה במיוחד בשביל המשחק. ועיר גדולה פי 5 מזו של Arkham City. ואת הבאטמוביל. אנחנו תוהים אם שני האחרונים יהיו לטובה או לרעה.

52:14 – המשחק הבא של Angry Birds יהיה… Turn-based RPG?

52:34 – Far Cry 4 ייצא בחצי הראשון של 2015 ויתרחש בהרי ההימלאיה.

53:59 – Assassin's Creed Unity, המשחק הבא בסדרה, יתרחש בזמן המהפכה הצרפתית. סוף סוף. לקונסוליירים יש הרבה בדיחות על זה.

55:08 – יש קיקסטארטר למשחק המשך ל-Frog Fractions. לא ברור מה יהיה בו או איך יקראו לו, אבל יש לו וידאו הזוי ו-stretch goals, אממ, מעניינות. יש לכם עוד קצת יותר משבוע לתרום לו, ובזמן העלאת הפרק הוא עומד על כ-80% מהסכום המבוקש. אנחנו חושבים שזה משהו שכדאי שיהיה קיים בעולם. אתם יכולים לשמוע את דקל משחק ב-Frog Fractions הראשון בלייב אחרי הסוף של פרק 67 (בזמן 50:00).

57:54 – צמד ידיעות משמח לסיום: באותו שבוע, Sim City קיבל עדכון שמאפשר משחק אופליין, ודיאבלו 3 קיבל עדכון שהורג סופית את ה-auction house. אבל עזבו אתכם מדיאבלו 3, יש את Path of Exile שאמנם דורש חיבור לאינטרנט, אבל הוא לפחות חינמי.

59:16 – Valve פיתחו משחק חדש! טוב, זה משחק לוח של Portal, אבל עדיין. והוא נקרא Uncooperative Cake Acquisition Game. ואם כבר מזכירים את Valve, לא מזמן יצא Free to Play: The Movie, הסרט שלהם על Dota 2.

1:02:00 – אנחנו מתנצלים שפספסנו פרק אחד. מתברר שיותר קשה להקליט פרק כשכולנו נמצאים באותה מדינה ובאותו איזור זמן. אבל חשבנו לעשות ניסוי ולהקליט פרק לייב ב-Hangouts, מה אתם אומרים? אתם מוזמנים להביע התעניינות או את דעתכם בתגובות בבלוג או בפייסבוק/טוויטר.

תגובה אחת ל “גיימפוד, פרק 88: לא מדברים על Marvel Puzzle Quest”

  1. גיימפאד » ביקורת: Marvel Puzzle Quest מאת גיימפאד » ביקורת: Marvel Puzzle Quest:

    […] הזה אינספור פעמים בפרקים שונים של "גיימפוד" (למשל פה, או פה), אבל למקרה שאתם לא מקשיבים לפודקאסט שלנו (למה, […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS