גיימפוד, פרק 42ב'

עידן זיירמן| גיימפוד הוספת תגובה

כבר הרבה זמן לא הקלטנו פרק בינלאומי של הפודקאסט. אבל השבוע (ולתקופה הנראית לעין, ככל הנראה), עידן דקל נמצא בלונדון, ויותר מזה – אבישי ועופר נמצאים בחיפה, אז אנחנו לגמרי אנשי העולם הגדול עכשיו.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod042b-17.5.2012.mp3|titles=Gamepod Episode 42B]

להורדה 

3:00 – עופר שיחק עוד קצת ב- Dark Souls, עד שהוא עצבן אותו…

6:20 – ואז הוא עבר לקווסט העתיק Broken Sword. גם הוא קצת עצבן אותו.

8:00 – זיירמן ערך שלבים (ושיחק בשלבים שאנשים אחרים ערכו!) בפורטל 2 בזכות ה- Perpetual Testing Initiative ששוחרר עבור פורטל 2. הוא די מרוצה.

14:30 – אבישי שיחק ב- Total War: Shogun 2 – Fall of the Samurai – חבילת-ההרחבה-שלא-דורשת-את-המשחק-המקורי (Expandalone!) בעלת העודף המזעזע של כותרות משנה (ביקשתם שנדבר קצת על משחקי אסטרטגיה, לא?). הוא מדבר על זה הרבה.

32:30 – Bioshock Infinite נדחה לתחילת 2013. זה מעציב אותנו מאוד.

37:30 – Company of Heroes 2 הוכרז! זה משמח אותנו מאוד.

41:40 – עוד הכרזה לקראת E3 הממשמשת ובאה: The Elder Scrolls Online מוכרז. יש גם טיזר.

51:20 – הסכסוך המשפטי על בין בליזארד ל- Valve בנוגע לזכויות על השם DOTA נפתר. שתי החברות הגיעו להסכמה, שנשמעת לנו באופן חשוד כאילו Valve פשוט ניצחו.

54:20 – שחקנים שמשחקים ב- Rock Band על ה- iOS קיבלו הודעה שהמשחק יפסיק לעבוד בסוף החודשEA טוענת שזה היה בטעות.

57:10 – בפינת ה- WTF (זה רשמי? באמת יש לנו פינה כזאת מעכשיו?): חברת Croteam מוציאה DLC ל… Serious Sam: the Second Encounter. אתם יודעים, המשחק הזה שיצא לפני כמה שנים, ולא Serious Sam 3 שיצא כרגע. אה, והמולטיפלייר שלו הופך ל- Free to Play. שוב, המולטיפלייר של Serious Sam: the Second Encounter. לא, חס וחלילה, זה של Serious Sam 3.

1:00:10 – משהו לסיום: החל מהפרק הבא, אנחנו הולכים לתת לכם הזדמנות להיות קצת יותר מעורים בפרקים – דרך חשבון הטוויטר שלנו אנחנו הולכים להודיע בכל פעם לפני שאנחנו מקליטים פרק, ובמהלך הפרק, נעלה קישור עם מידע על הנושא שאנחנו מדברים עליו כמה דקות לפני שאנחנו באמת מתחילים לדבר עליו. לכם תהיה הזדמנות להגיב (דרך טוויטר! למרות שאם אתם מתעקשים ממש אתם יכולים לשלוח מייל ל- contact@gamepad.co.il על הנושא הזה), להעיר איזו הערה שיש לכם ואתם רוצים שתשמע, או סתם לתת לנו כיוון ספציפי שאתם רוצים שנדבר עליו. אם נראה שיש לזה ביקוש – נמשיך עם זה. אבל באמת – תשתפו פעולה. יהיה כיף.

1:02:00 – עוד הודעת מערכת – זוכרים שלפני כמה פרקים אמרנו שנחלק קוד להורדת The Splatters עבור ה- XBLA? ובכן, מי שזכה בקוד הוא יותם נוי, שהזכיר לנו את קיומו של "עכבר באפלה", המשחק הישראלי המפורסם. תתחדש, יותם!

1:03:30 – וכרגיל – אנחנו מפנים אתכם לבקר בדף הפייסבוק שלנו, חשבון הטוויטר שלנו, או לדרג אותנו בדף שלנו ב- iCast או ב- iTunes.

14 תגובות ל “גיימפוד, פרק 42ב'”

  1. blisf מאת blisf:

    אם קיימת אפשרות לעשות את הקטע עם ההקלטה סימולטנית גם בטוויטר וגם בפייסבוק זה יהיה נחמד.

  2. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אני חושב שיש גבול לכמות הדברים שאני מסוגל לבדוק סימולטנית תוך כדי הקלטה, ובאופן כללי אני חושב שזה פורמט שיתאים פחות לפייסבוק. אנחנו כן הולכים להגיד בפייסבוק לפני שההקלטה מתחילה, כדי שאנשים שאין להם טוויטר בכלל יוכלו לעקוב אחרי מה שקורה בחשבון שלנו ולשלוח מייל אם מתחשק להם – אבל זה לא כזה סיפור גדול לפתוח טוויטר רק לצורך הזה.

  3. blisf מאת blisf:

    Well, Time to open twitter 🙂

  4. שנאוצר מאת שנאוצר:

    כמו תמיד, אחלה פרק. נחמד לשמוע שוב את דקל ורויטבלט. אם כי אני חייב לתקן משהו קטן שראיתי שחוזר אצלכם: עופר התייחס לסקיירים בתור אי שנמצא בטמריאל, וככה גם דני באחת הפעמים הקודמות שדיברתם על המחשק הזה. אז סתם לידע כללי, סקיירים היא לא אי, אלא פשוט מחוז צפוני ביבשת הזאת:
    http://www.skyrimportal.com/media/blogs/skyrim/empireoftamriel.gif

  5. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    קודם כל, תודה. 🙂

    לגבי סקיירים – אוקיי, מקבל את הטעות (אני חושב. זו לא בדיוק הטעות שלי, אבל שיהיה, אני מקבל אותה בכל מקרה). אבל בתור מישהו שלא שיחק במשחק, אני לא מבין – המשחק לא מתרחש כולו על אי?

  6. שנאוצר מאת שנאוצר:

    לפי מה שהבנתי, מדובר במחוז יבשתי רגיל שנמצא שם. בהעידר גוף מים גדול שיפריד אותו מהיבשה, אני מניח שמה שמגביל את השחקן להישארות במחוז הזה בלבד הוא… אממ… ה… דבר הזה ש… חוסם אותך במשחקי עלם פתוח.

  7. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    צודק, אף פעם לא התעניינתי כל כך בגיאוגרפיה וטמריאל היא לא יוצאת דופן. לא זוכר למה זכרתי שמדובר באי, אבל זה כמובן לא באמת משפיע על שום דבר שאמרתי אז אני מניח שזה בסדר.

    מה שתוחם את המפה בסקיירים הוא, אם הבנתי נכון (לא בדקתי בעצמי), אותו דבר כמו בכל המשחקים של בתסדה – גבולות שרירותיים לחלוטין שהמשחק מתעצבן אם מנסים לעבור אותם.

  8. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    אגב, זיירמן, אתה סתם מלכלך. Broken Sword לא "עיצבן" אותי, הוא פשוט לא היה מספיק מעניין לטעמי.

  9. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    בדמיון שלי, הכל מעצבן אותך. ואז אתה הופך לענק הירוק ושובר דברים.

  10. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    אתה מבלבל אותי עם Film Crit Hulk.

  11. swym מאת swym:

    אם אני לא טועה אז מה שמחייב אותך להישאר בסקיירים לאורך רוב הגבול זה פשוט הרים מאד גבוהים שאי אפשר לעבור. אבל בזכות כמה גליצ'ים או NOCLIP אפשר לעבור אותם, ואז לגלות שאפשר להמשיך לתוך מרכז היבשת ולכיוון Cyrodiil, שאשכרה נמצאת במשחק (ברמת פירוט נמוכה, אבל עדיין):
    http://www.youtube.com/watch?v=DHURPMELRsw

  12. אנדר מאת אנדר:

    הייתי נרגש מאוד לקראת השקת עורך המפות של פורטל 2; למעשה, מאז שהוא יצא לא שיחקתי בשום משחק, לא ניסיתי אף מפה, רק התעסקתי איתו.
    אני רוצה לציין שאני מעולם לא הייתי טוב בכל סוג של crafting באשר הוא, אבל עורך השלבים פשוט להפליא.
    היו כמה דברים שהפריעו לי בו, אבל בשורה התחתונה הצלחתי ליצור מפה! ואפילו חביבה למדי לדעתי.
    הבעיה העיקרית שלי איתה, היא שקשה לי לדעת מה באמת רמת הקושי שלה, כי אני, מן הסתם, ידעתי לפתור אותה עוד לפני שניסיתי.
    אתם מוזמנים לנסות אגב.
    http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=72908938

  13. גיימפאד » Total War: Shogun 2: Fall Of The Samurai: Expandalone: Gamepad Revew מאת גיימפאד » Total War: Shogun 2: Fall Of The Samurai: Expandalone: Gamepad Revew:

    […] אחרי שדיברתי על המשחק בפודקאסט ולא הספקתי להגיד את מה שאני רוצה, הטלתי את המחשבות שלי […]

  14. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אנדר – בהזדמנות הקרובה שלי אני אבדוק ואגיד לך. 🙂

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS