גיימפוד, פרק 34: ההיפך מ- Namedropping

עידן זיירמן| גיימפוד,סיכום שנה הוספת תגובה

פרויקט סיכום השנה שלנו לא הספיק לכם? בטח שהספיק לכם. אבל בכל זאת החלטנו לסכם אותה עוד קצת. אתם יודעים, למקרה שפספסנו משהו.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod034-5.1.2012.mp3|titles=Episode 34: The Opposite of Namedropping]

להורדה 

1:30 – משחק השנה של דני מור עידן דקל: Just Cause 2

3:30 – משחק השנה של דקל שבאמת יצא השנה הוא פורטל 2. וגם של העידן השני.

7:50 – אנחנו לא מזכירים את הפאנבויז. ובטח לא את פרק סיכום שנת 2011 שלהם, שעבורו תרמנו קטע אודיו קצרצר.

8:00 – משחק השנה של עופר הוא Dead Island, אבל המשחק הכי טוב שהוא שיחק בו השנה הוא Deus Ex: Human Revolution. מבולבלים? גם אנחנו. זה קטע כזה של עופר.

12:00 – משחק השנה של דני: Duke Nukem Forever Skyrim, המשחק שבו אפשר לכייס לאנשים את הבגדים שהם לובשים ולשים להם דליים על הראש.

18:30 – אנחנו גונבים, ללא בושה, את השאלה "מה המשחק שאנחנו הכי מצטערים שלא שיחקנו בו השנה" (אתם יודעים, מהפודקאסט הזה שאנחנו לא מזכירים).

20:00 – דקל: Saints Row: The Third. זיירמן קופץ על העגלה ומצטרף.

22:00 – עופר מנסה להפתיע עם War of the Worlds ל-XBLA

23:40 – דני: Arkham City

24:10 – הרבה דברים קרו ב-2011. למשל: Duke Nukem Forever. זיירמן מדווח על החוויה. כמו כן, מסתבר שיש לו DLC חדש שאמור להיות יותר נאמן למקור ופחות… גרוע.

26:50 – המספר החזק של 2011: 3.

30:00 – אנחנו מדברים על DRM (כאילו שלא דיברנו עליו מספיק) וההתעללות הכללית של המפיצות בשחקני ה- PC. אנחנו מונים תירוצים ומנסים למצוא את המניעים מאחורי ההתנהגות הזו.

35:20 – האם המודל הנוכחי של DLC הוא טוב? מה צריך להיות ב-DLC ומה לא? זיירמן מזכיר את הפרק שבו הקונסוליירים התעסקו ב- DLC.

43:10 – השנה יצאו בערך מיליון חבילות אינדי צנועות, ועוד שני מיליון חבילות אינדי אחרות. זה נראה טיפשי להתלונן על חבילות של משחקי אינדי בזול, אבל אנחנו עושים את זה בכל זאת.

48:10 – אל תעשו Free2Play, כל הערסים יבואו.

51:00 – כדי לסגור את סיכום שנת 2011, אנחנו מדברים באריכות על משחק שיצא בשנת 2004 – World of Warcraft

56:00 – מה המשחקים שאנחנו הכי מצפים להם ב-2012? (ואף מילה על דיאבלו 3)

59:30 – סיימנו! כרגיל, אתם מוזמנים לבקר גם בדף שלנו ב- iCast, בדף שלנו בפייסבוק או בחשבון שלנו בטוויטר.

16 תגובות ל “גיימפוד, פרק 34: ההיפך מ- Namedropping”

  1. שנאוצר מאת שנאוצר:

    Guess What?
    You guys are Awesome.

    אגב, אם זה בסדר, אני אציין את שמותיהם של כמה משחקים שמעניינים אותי בשנת 2012, ואולי גם אתם תוכלו לקחת משם המלצה או שתיים.

    במקום הראשון נמצא כמובן "מקס פיין 3", המשחק שבשבילו אני קונה מחשב חדש. אחריו נמצאים 2 משחקים מקוריים שנראה ששווים הצצה – "Spec Ops: The Line" (דמיינו את אפוקליפסה עכשיו, רק עם דובאי במקום וייטנאם), ו"Dishonored" (דמיינו את מה שהיה קורה אם ביושוק ודאוס אקס היו עושים גאנג בנג להאף-לייף). אחריהם ישנם כמובן "Bioshock Infinite", "Borderlands 2", "Prey 2", "Far Cry 3" ו"Southpark: The R.P.G.". ישנם כמובן עוד משחקים שלא הוכרזו או לא ברור אם הם יצאו השנה כמו AC3, CoD 9, GTA V ו-Fallout 4. אז כן, נראה שכמו שהיא טובה לקולנוע, 2012 עומדת להיות שנה טובה לגיימינג.

  2. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    תודה! אני גם יצאתי ממש מרוצה מהפרק הזה. היה vibe ממש טוב כשהקלטנו אותו. 🙂

    לא מעט אנשים בוחרים את GTA V בתור המשחק שהם הכי מצפים לו ב- 2012, אבל מתעלמים לחלוטין מהעובדה שלא הוכרז לו תאריך יציאה, וזה בכלל לא בטוח שהוא יצא במהלך השנה הזאת (אולי כן, אבל זה סביר לחלוטין גם שזה לא יקרה).

    לרוב שאר הדברים שכתבת אני מחכה בצורה כזו או אחרת, אבל לא באמת יודע אם יהיה לי זמן לשחק בהם בכלל…

  3. WhyT מאת WhyT:

    "בהשתתפות עופר שוורץ, סטודנט טיפש"
    XD גדול… עכשיו להאזין לפרק בזמן שאני עושה שטיות בסקירים!

  4. אביחי מאת אביחי:

    הסיכוי שמקס פיין יצא משחק טוב הוא אפסי לצערי. זמן פיתוח ארוך מדי לצערי לא מנבא טובות (למעת אצל וולאב) והמעבר הסגנוני הוא קיצוני מדי.
    לגבי האסלה בסיינטס רואו – לאחר שאתה מסיים את המשחק אתה מקבל אותו בתור "לבוש" ככה שאתה בהחלט יכול להסתובב בעיר בתור אסלה, כעבור עשרים שניות בתור אסלה זה כבר נמאס. רוב המשחק הזה מלא בדברים כאלה שאתה אומר וואו זה פשוט גאוני ומופרע אבל זה עובר מהר מדי כי בסופו של דבר אתה צריך לשחק את זה והמכניקה של המשחק היא זהה למשחק האפור ביותר. מזל שהמשחק עצמו הוא ממש טוב ככה שזה לא הורס כלום

  5. מלקולם מאת מלקולם:

    פרק מצוין!
    קצת הפתיע אותי שאף אחד לא מחכה ל-Quantum Conundrum, בהתחשב באהבה (המוצדקת) לפורטל.

  6. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אביחי – אני יותר אופטימי ממך. אנחנו לא יודעים כמה זמן בדיוק נמשך הפיתוח שלו, והמעבר הסגנוני דווקא מעניין אותי. and yet, לא בדיוק אחד המשחקים שאני ממש מחכה אליהם בקוצר רוח. הוא מעניין אותי. וזהו.

    מלקולם – קצת עצוב לי להגיד, אבל אני לא יודע עד כמה אני מחכה ל- Quantum Conundrum. הוא כנראה יהיה משחק פאזלים מאוד מוצלח, אבל אין ברעיון שלו משהו שתופס אותי באופן מיידי כמו שהרעיון של פורטלים תפס אותי ברגע שראיתי את הטריילר הראשון שלו.

  7. שנאוצר מאת שנאוצר:

    מקס פיין 3? מעבר סגנוני? ברוקסטאר טוענים שהוא נשאר אותו דבר, רק עם מנטליות של הדור הבא. הוא עדיין יהיה Run and Gun עם בולט טיים, רק עם מערכת תפיסת מחסה חדשה, למרות שבינינו, אף אחד לא בדיוק הולך להשתמש בה. הם גם טוענים שממבחינת טון וסיפור הוא עדיין יישאר נאמן למקורות, ושאפילו ציורי הקומיקס המפורסמים ישמשו כקטעי המעבר, כמו פעם. עבר הרבה זמן מאז שרוקסטאר פישלו, ואני חושב ש"מקס פיין" האו משהו שקשה מאוד להרוס, אז…

  8. יותם מאת יותם:

    הידעת? ניימדרופינג לקונסוליירים מפחית מכמות המאזינים שלך. זה נאגה-ניימדרופינג.

  9. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אבל תחשוב על כל המאזינים שהגיעו אלינו בעקבות הטראקבאק שהופיע אצלכם באתר! בתור התחלה – אתה! זה כבר אחד!

  10. spipo מאת spipo:

    ההפך מניימדרופינג זה גניפורדמיין

  11. יותם מאת יותם:

    כן, אבל זה הקהל שאתה רוצה? אנשים כמוני?

  12. swym מאת swym:

    פעם אחרונה שרוקסטאר עשו משחק שעבר ממפתחת אחרת, קיבל סגנון קצת שונה והתעכב בפיתוח יותר מידי יצא להם Red Dead Redemption. אם זה מה שיצא ממקס פיין 3? דיינו.

  13. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    ה – DLC הקודם של דיוק (The Hail to the Icons Parody Pack) ניתן בחינם לכל מי שהוריד את הדמו דרך First Access Club, אבל אני מבין שזה לא המצב עם The Doctor who cloned me. ואגב, אחת התוצאות הראשונות בגוגל זה סיקור 5/10 לא מחמיא במיוחד של יורו גיימר.

    כל מקרה, שכנעתם אותי לקנות את Just Cause 2, אבל הייתי חייב את גרסת האקס בוקס כי המחשב שלי לא יצליח לסחוב את 7 וזה סתם ייפגע בביצועים של משחקים אחרים :-(.

  14. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    נ.ב

    אחד הפרקים המצחיקים אם לא ה…

    🙂

  15. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    יותם – אתה לא בוחר את הקהל שלך… 🙂
    swym – כן, מה שאמרת.
    איתי – תודה! לגבי הסיקור של יורוגיימר – כן, הם חתמו בציון 5/10, אבל גם אמרו מפורשות שזה צעד בכיוון הנכון ביחס למשחק עצמו…

  16. גיימפאד » גיימפוד, פרק 58: יום ז' מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 58: יום ז':

    […] – כמו בשנה שעברה, דקל בוחר בתור משחק השנה של 2012 משחק שיצא בשנת […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS