גיימפוד, פרק 213: געגועיי לגוגל רידר

עופר שוורץ|גיימפוד, כללי אין תגובות »

הפתעה/ספוילר: שבוע הבא יעלה פרק מיוחד על Kingdom Hearts! כדי לאזן את זה, ולחלוטין לא כי הקלטנו את שני הפרקים האלה ברצף ולאף אחד לא היה כוח, הפרק השבוע קצר יחסית.

להורדה (37:19, 27.3 מגה)

המשך »

גיימפוד, פרק 212: Russian Dogvania

עידן דקל|גיימפוד אין תגובות »

הפעם בגיימפוד, משחקים חמים מהתנור כמו Anthem ו-Devil May Cry 5, משחקים פחות חמים כמו Monster Boy ו-Horizon: Zero Dawn, אבל בעיקר – למה Valve מעפנים?

להורדה (01:09:23, 95.3 מגה)

המשך »

ביקורת: Anthem

עופר שוורץ|Rant, ביקורת תגובה אחת »

מאז שנות ה-2000 מאוד אהבתי את BioWare. אמנם פספסתי את ימי הזוהר של Baldur's Gate ושאר משחקי ה-D&D, אבל הם ממש לא עצרו שם. KOTOR, Dragon Age ו-Mass Effect כולם היו מצוינים, ובאופן כללי אני מאוד אוהב את הסגנון שלהם. אפילו במשחקים הבינוניים כמו Dragon Age 2 אפשר לצפות לבניית עולם מאוד עמוקה, דמויות כיפיות ודיאלוגים מעניינים.

בלי שום קשר לזה, מאוד נהניתי מ-Destiny 2. לא באמת יצא לי לחוות את ה-endgame שלו, אבל המכניקה הבסיסית ממש מגניבה, הקמפיין משעשע מספיק כדי להעביר את הזמן, האלמנט האונליין שלו עובד מצוין, וכבר מימי דיאבלו אנחנו יודעים כמה זה מרגש למצוא ציוד עם מספרים יותר ויותר גבוהים, בטח כשהוא מגיע עם שם מגניב וצבע סגול או צהוב. מבחינה מכנית טהורה, באנג'י פשוט… gets it.

אז כש-EA הכריזה ש-BioWare מפתחת משחק שהוא לגמרי-לא-חיקוי-Destiny-נשבעים-נגענו-באדום, כמובן שהתגובה שלי הייתה… אכזבה גדולה. מהרגע הראשון זה נשמע כמו רעיון רע, וכל טריילר שיצא רק הוריד את ההתלהבות שלי עוד קצת. אבל עמוק בפנים, עדיין חשבתי שיש לזה פוטנציאל וקיוויתי שייצא משהו טוב. שאולי עוד יש תקווה לעתיד של BioWare. וכך, קוראים יקרים, הצלחתי להתאכזב ממשחק שלא היו לי שום ציפיות ממנו.

המשך »

תגיות: , ,

גיימפוד, פרק 211: פרק ספיישל: מלכלכים על זיירמן

עופר שוורץ|גיימפוד אין תגובות »

מה עושים כשהמבוגר האחראי לא נמצא? מבזבזים אפילו יותר זמן מהרגיל על שטויות, אבל יותר חשוב: מנצלים את הזמן כדי לדבר עליו מאחורי הגב! ומקליטים את הכל כדי שיוכל לשמוע את זה בזמנו הפנוי, כמובן.

לפני שמתחילים, עדכון אחד חשוב, חדש מהתנור: גיימפוד סוף סוף הגיע למאה ה-21 ואתם יכולים למצוא אותנו עכשיו גם ב-Spotify!

להורדה (55:20, 41 מגה) המשך »


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS