“גיימפוד” עובר דירה!

עידן זיירמן|גיימפוד, מטא 3 תגובות »

tl;dr (זה פופולרי בימינו): אם אתם מורידים פרקים של “גיימפוד” באופן אוטומטי דרך אפליקציה שאינה iTunes, ייתכן שתצטרכו לעדכן את הכתובת של הפיד שהיא מקבלת בשביל להמשיך לעשות את זה.

חלק מהמאזינים הקבועים שלנו שמו לב בוודאי לכך שקצת יותר קשה להתעדכן בפרקים חדשים של “גיימפוד”. הסיבה לכך היא ש- iCast, הפלטפורמה עליה התארחו הפרקים, סבלה מכל מיני בעיות טכניות שחלקן לא נפתרו עד היום. מהסיבה הזאת, החלטנו להפסיק להשתמש בשירותיהם, והעברנו את כל פרקי “גיימפוד” לאחסון מקומי על השרת שלנו.

מאזיני iTunes לא אמורים לשים לב להבדל (למרות שאם אתם כן שמים לב לאחד כזה – מאוד נשמח אם תודיעו לנו בהקדם). כל השאר – בדקו את התוכנה שדרכה אתם מתעדכנים בפרקים חדשים של “גיימפוד”, ובדקו מאיפה הפיד שמזין אותה לקוח. אם הכתובת שלו מתחילה ב- icast.co.il – הפיד הזה הולך להפסיק להתעדכן בקרוב. אם זה המקרה, עדכנו את הכתובת של הפיד ל- https://www.gamepad.co.il/gamepod.xml.

אם לא תעשו את זה, הפרקים הקרובים של “גיימפוד” יעלו כרגיל, אבל במקום פירוט של קישורים ועל מה דיברנו מתי, תהיה הפניה זהירה לפוסט הזה. מפרק 114 והלאה, הפרקים יעלו לפיד החדש בלבד.

אנחנו מתנצלים על אי-הנוחות, אבל היי, זה אומר ש”גיימפוד” יפסיק לעשות לכם בעיות כל הזמן!

ביקורת: Sunless Sea

עידן זיירמן|ביקורת, פוסט אורח תגובה אחת »

זוכרים את Sunless Sea, המשחק הזה שערן מאוד אהב חוץ מהקטע הזה שלמה לעזאזל הוא Roguelike? אז גם שחר לנגבהיים שיחק בו, ואחרי שזה קרה, הוא עשה את הדבר הזה ששחר לנגבהיים עושה לפעמים – שלח לנו ביקורת אורחת.

אתמול בערב לקחתי תריסר ארונות קבורה לסיור נופים. אתמול בערב תמכתי במושבת חזירי ים ימי-ביניימים במאבקם כנגד עכברושים מודרניים. אתמול בערב שייטתי דרך שלדן של מפלצות ים ענקיות ולא מזוהות, כססתי ציפורניים כשבחנתי בקפידה את המפה, מנסה לתכנן נתיב מאי-לאי כדי להספיק לחזור לנמל לפני שייגמר לי הדלק, ואתמול בלילה, כמו בכל לילה השבוע, לא הפסקתי לשחק ב- Sunless Sea עד שספינתי עגנה בנמל הבטוח של לונדון, מתודלקת, מתוקנת ומוכנה למסע נוסף היום בערב.

Sunless Sea מזמן לא נסחפתי על ידי משחק כמו ש- Sunless Sea סוחף אותי. מזמן לא ביליתי שעות במהלך היום, מתכנן מה אעשה בערב, כשיתפנה לי זמן לשחק ואצא שוב לחקור את הים התחתון של לונדון השקועה. ואני מופתע, כי לאחר שהבנתי מה המוקד של המשחק, ציפיתי להשתעמם מהמשחק הזה, לא לאחת מהחוויות המשחק המהנות ביותר שהיו לי בשנים האחרונות. הביקורת הזו, כמו הביקורות המוקדמות שקראתי בחודשים האחרונים, היתה גורמת לי לפני שבוע להאמין ש- Sunless Sea לא בשבילי, כי המשחק עושה נכון את כל הדברים שחשבתי שפחות מעניינים אותי, ונכשל דווקא בדברים שחשבתי שהכרחיים להנאה שלי.

כך חשבתי לפני שבוע, כשהתחלתי לשחק. טעיתי. אני מקווה שאתם לא תחזרו על הטעות שלי. המשך »

תגיות: ,

בואו נשחק Captain Toad

עידן זיירמן|Let's Play תגובה אחת »

ארז כבר הביע את דעתו בפודקאסט על כמה שהוא אוהב את Captain Toad ל- Wii U, אבל אלה היו דיבורים באוויר. עכשיו הגיע הזמן לשלב העדויות! צפו בנו משחקים ב- Captain Toad ומתלהבים מכמה שהוא היה מושלם אם הוא רק היה זול הרבה יותר מ- 40$!

בצורה מוזרה, נינטנדו "סימנו" לנו את הוידאו הזה כמשהו שמכיל חומר שיש להם זכויות יוצרים עליו… אבל רק החל מ- 22 דקות ו- 10 שניות. למה? למה?! מה קורה ב- 22 דקות ו- 10 שניות שהקפיץ את מזהה התוכן של נינטנדו? בין הפותרים נכונה יוגרל מגנט דקורטיבי עם תמונה של זיירמן.

תגיות: ,

גיימפוד, פרק 111: הרוגלייק של שרודינגר

עידן זיירמן|גיימפוד 15 תגובות »

משחקים חדשים! משחקים ישנים! משחקים חדשים שנראים כמו משחקים ישנים! משחקים קטנים! משחקים גדולים! פרויקטים מאכזבים בקיקסטארטר! בפרק הזה יש לנו הכל! הכל!

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod111-21.2.2015.mp3|titles=Episode 111: Schrödinger's Roguelike]

להורדה (1:07:48, 62.1 מגה) המשך »

בואו נשחק NEO Scavenger

עידן זיירמן|Let's Play תגובה אחת »

העניין עם NEO Scavenger הוא שהוא ממש מכוער. אבל אם אתם מסתכלים מעבר לכיעור הזה, אתם מגלים בעצם שהוא גם ממש לא נוח. אבל אם מסתכלים מעבר לסרבול הזה, מגלים משחק קשה בטירוף. אבל אם אתם עוברים את כל זה בהצלחה, אתם מגלים את אחד המשחקים הכי טובים שזיירמן שיחק בהם בחודשים האחרונים. צפו בו מנסה לשכנע את דני (ומצליח!) שזה המצב.

תגיות: , ,

על Evolve ושיווק מטומטם

עידן זיירמן|חפירות 10 תגובות »

שמעתם על Evolve? נו, בטח ששמעתם. משחק מולטיפלייר א-סימטרי, מהמפתחים של Left 4 Dead, יצא לפני כמה ימים, זוכה לביקורות טובות… אה, ומחלטר בתור אויב האנושות התורן לפברואר 2015.

Evolve

המשך »

ביקורת: Life is Strange

ארז רונן|ביקורת 3 תגובות »

החיים הם עסק משונה. רגע אחד אתם מנמנמים בשיעור צילום באקדמיה היוקרתית לאמנויות בה אתם לומדים, ורגע אחד לאחר מכן אתם מוצאים את עצמכם צופים בסופת טורנדו מטורפת שמאיימת להשמיד את כל מה שעומד בדרכה. ואה, אז אתם מתעוררים ומגלים שאתם יכולים לשלוט בזמן. בהחלט עסק משונה, וכזה גם Life is Strange, משחק ההרפתקאות (או אם נרצה לקרוא לילד בשמו – הקווסט) החדש של Square Enix: משחק משונה. אבל בקטע הכי טוב שאפשר.

אם אתם קצרים בזמן ועדיין לא זכיתם ביכולת להחזיר אותו לאחור, הנה סיכום קצר של כל מה שאתם צריכים לדעת על המשחק הזה: זה קווסט במיטב המסורת של Telltale, עם דגש על בחירות מוסריות ולא על פאזלים, רק שבניגוד למשחקים של Telltale יש לו ערכי הפקה הרבה יותר מוצלחים, שגורמים לו להרגיש כמו משחק הרבה יותר מודרני מ-Walking Dead או Wolf Among Us. העלילה היא שילוב של דרמת תיכון (טוב נו, דרמת אוניברסיטה) עם אלמנטים על טבעיים. אם אתם בקטע של דוסון קריק ובוורלי הילס ומתבאסים שאין יותר מדי משחקים שמבוססים עליהם – אתם הולכים לאהוב את זה. ואה, כן – זה משחק אפיזודיאלי. הפרק הראשון ששוחרר ייגמר לכם תוך שעתיים במקרה הטוב וחבל – שקופית ה"המשך יבוא" מגיעה בדיוק כשהעניינים מתחילים להתחמם.

lis1

מצאתם מספיק זמן ואתם רוצים לקרוא עוד? ההמשך מחכה לכם אחרי הקיפול, ואתם יכולים גם לקפוץ ולראות את ה-Let's Play שהקלטנו עליו בשבוע שעבר.

המשך »

פוליטיקה, ריקודים והתנקשויות: אחת המשימות המעניינות שראיתי בשנים האחרונות

עופר שוורץ|ביקורת, חפירות 3 תגובות »

וכך, כמו הרבה דברים טובים (וגם כמו תיכונים אמריקאיים), סדרת הפוסטים שלי על Dragon Age: Inquisition מסתיימת בנשף גדול.

המשך »


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS