גיימפוד, פרק 201: Dead-Weight זיירמן

עידן זיירמן|גיימפוד תגובה אחת »

כבר בערך חודש אנחנו רוצים לדבר אתכם על ספיידרמן אבל היו לנו כל מיני אירועים מטופשים כמו חגיגות הפרק ה- 200 של גיימפוד וחגים ודברים כאלה, אז לא ממש הצלחנו. אבל הנה זה קורה עכשיו! ביחד עם זה שיצא משחק Tomb Raider חדש והיה Nintendo Direct עמוס וטלטייל נסגרה אז היי, קבלו את הפרק העמוס ביותר ביקום!

להורדה (1:08:05, 93.5 מגה)
המשך »

בואו נשחק Shadow of the Tomb Raider

עידן זיירמן|Let's Play תגובה אחת »

אמנם מסתבר שבתחילת Shadow of the Tomb Raider אין כל כך הרבה קטעי קרב וירי, אבל יש פאזלים סביבתיים והבנו שבכל מקרה זה הקטע המוצלח במשחק וככה אנחנו לא צריכים לספיילר כלום לאף אחד. צפו בנו משחקים ב- Shadow of the Tomb Raider!

EGX 2018

עידן דקל|כללי תגובה אחת »

EGX, שהסתיימה בתחילת השבוע, היא תערוכת הגיימינג הגדולה של בריטניה. ארבעה ימים של משחקים, תחרויות, פאנלים וכל דבר שקשור לגיימינג, שפרושים על 4 אולמות ענק ב-NEC שבירמינגהאם. זה לא Gamescom, אבל זה מספיק בהחלט. וכבונוס, פחות פוטנציאל ל-Choice paralysis.

כמו בכל שנה, גם השנה ביקרתי בה, בשביל לקבל טעימות מהמשחקים שיגיעו לשוק בשבועות ובחודשים הקרובים, ואלה הרשמים שלי ממנה. הם הועלו במקור לקבוצת Working Gamers, ועכשיו מצאו את דרכם גם לבלוג.

שימו לב שאני לא מתיימר לסיקור אובייקטיבי או מקיף של התערוכה. כמו שציינתי, יש בה הרבה יותר מתצוגות של משחקים – יש בה שיחות ופאנלים עם אנשים מהתעשייה, טורנירי Esports, איזורי קוספליי, רטרו-גיימינג ומשחקי קופסה – ואני לא הולך להתייחס אליהם, כי הם לא מה שמעניין אותי.

אני גם לא אתייחס ל-Assassin's Creed: Odyssey או CoD: Black Ops IIII שהוצגו שם, כי אין לי שום כוונה לעמוד בתור של שעתיים בשביל רבע שעה של משחק שאני לא מתכנן לשחק בו כשהוא ייצא לשוק.

מה שכן יש פה זו רשימה אקלקטית של משחקים שתפסו את תשומת לבי בשלושת הימים שביקרתי שם, ואני חושב שראויים לתשומת לב. והנה היא:

המשך »

בואו נשחק Spider-Man

עידן זיירמן|Let's Play אין תגובות »

חוש עכביש? צ'ק. התנדנדות בין בניינים? צ'ק. חתולים שמפריעים לנו בזמן ההקלטה? בטח שצ'ק. זיירמן וארז התיישבו לשחק בספיידר-מן של Insomniac. היה כיף!

תגיות: ,

גיימפוד, פרק 200: קיקסטארטר זה האקמול של ה- Crowdfunding

עידן זיירמן|גיימפוד 2 תגובות »

אוקיי, הגיע הזמן להודות בזה – כל ההנגאאוטים החגיגיים האלה עם המספרים העגולים היפים (אז מה אם זה בסך הכל השני שאנחנו עושים מאז 2014) הם סתם גוש דביק וגדול של נוסטלגיה, נכון?! נכון! אז יאללה, בואו נדבר על נוסטלגיה. לכבוד הפרק ה- 200 ביקשנו מחברי הפודקאסט לבחור 5 משחקים שהיו משמעותיים עבורם, רצוי כאלה מהמאה ה- 20, אבל בהחלט כאלה מלפני עשור או יותר. לא בהכרח הטובים ביותר או החשובים ביותר – פשוט משחקים שהיו משמעותיים עבורם. ואז סידרנו אותם בסדר כרונולוגי ויצאנו לדרך, לקול תשואות ("איך לא הזכרתם את DOOM?!?!??!") הקהל.

להורדה (1:27:20, 119 מגה) המשך »

גיימפוד: על רצפת חדר העריכה 3: שובו של הג'דיי

עידן זיירמן|גיימפוד, שטויות אין תגובות »

היינו פה בפעם האחרונה לפני שנתיים, ולפני זה – לפני ארבע שנים – אז כבר אפשר להכריז על זה כמסורת, לא? בעוד שבוע מעכשיו, נקליט בהנגאאוט חגיגי את הפרק ה- 200 של גיימפוד. עד שזה יקרה – תוכלו להתנחם (?!) בהאזנה לקטעים שירדו בעריכה ב- 50 הפרקים האחרונים. יהיה… טוב, נו, אנחנו לא יכולים להבטיח שיהיה מצחיק. אבל כנראה שיהיה מצחיק.

להורדה (20:41, 28.4 מגה)


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS