גיימפוד, פרק 138: שני שפיישלישטש (ספיישל XCOM 2)

עידן זיירמן|גיימפוד 10 תגובות »

נכון שהתגעגעתם לחפירות של זיירמן ודני על XCOM 2? ידענו שכן. אז הבאנו לכם פרק שלם של חפירות של זיירמן ודני על XCOM 2! ואפילו צירפנו אליהם כמה אנשים שיחפרו ביחד איתם!

כמובן, בערך 4 שניות אחרי שהקלטנו את הפודקאסט הזה, Firaxis הוציאו את העדכון הגדול הראשון ל- XCOM 2, ככה שלפחות חלק מהתלונות שלנו על המשחק כבר לא רלוונטיות כל כך. אבל בהתחשב בזה שלמרות התלונות האלה אנחנו מתייחסים אליו בתור משחק השנה לעשור הקרוב, זה לא כל כך משנה.

כמו כן, נזכיר לכם שבדף הפייסבוק שלנו, ביומיים הקרובים, יש לכם הזדמנות לזכות בעותק של XCOM 2. שלא תגידו שלא אמרנו לכם! (כי אנחנו לא אומרים את זה בהקלטה. העותק הגיע אחרי)

להורדה (1:07:00, 61.3 מגה) המשך »

תגיות: , , , ,

ביקורת: Layers of Fear

ניקול ויינשטוק|ביקורת אין תגובות »

Layers of Fear אם שיחקתם Vampire: The Masquerade – Bloodlines אתם בוודאי זוכרים את הסצינה המצמררת בבית הרדוף, הרגע הזה שבו ראיתם רוח של נערה רצה בתוך הבית לחלקיק שניה ואתם לא באמת בטוחים אם ראיתם את זה או שזה הפחד שמתעתע בכם. Layers of Fear הוא בדיוק הסצינה הזו, רק שמן הסתם הוא קצת יותר מסתם קטעון. זה אומנם לא משחק ארוך, רוב הסיכויים הם שתסיימו אותו באותו יום שתתחילו ולא רק בגלל שלא תוכלו לעזוב אותו. זה משחק שמספר סיפור שיקפיא את הדם שלכם, ואני אומנם פחות מתחברת לז'אנר משחקי אימה שבו אני לא יכולה לירות בדברים, אבל לא יכלתי להתנתק ממנו.

המשך »

תגיות: , ,

גיימפוד, שלב בונוס: Firewatch

עידן זיירמן|גיימפוד - שלבי בונוס 5 תגובות »

שלב בונוס חדש של גיימפוד! כמובטח, רצינו לדבר הרבה על Firewatch עם המון המון ספוילרים, אז הקלטנו פרק בונוס חדש. תהנו!

למקרה שיש ספק – אינסוף ספוילרים.

להורדה (33:00, 30.2 מגה) המשך »

תגיות: , ,

גיימפוד, פרק 137: עידן מבין בדברים

עופר שוורץ|גיימפוד 3 תגובות »

איזה נחמד שיוצאים משחקים חדשים ומעניינים שאפשר לדבר עליהם, הא? כי חדשות אין.

להורדה (56:56, 52 מגה) המשך »

ביקורת: Firewatch

עידן זיירמן|ביקורת 4 תגובות »

Firewatch הוא משחק של 3-4 שעות שעולה 20 דולר. אני אומר את זה כבר מהרגע הראשון מכמה סיבות.

Firewatch is pretty! הסיבה הראשונה היא שקשה להעביר את התחושה של ״מה זה Firewatch״. האינטרנט אוהב להתשתמש במונח ״Walking Simulator״, אבל זה מונח שנועד בשביל להשפיל את הז׳אנר. בתגובה אליו, מבקרי משחקים פלצניים משתמשים במונחים כמו ״ספרות אינטראקטיבית״, אבל אז הם סתם מעוררים תחושת אי-נוחות.

הסיבה השנייה היא שיש הרבה מאוד אנשים שזה סיפור מאוד גדול עבורם.

כבר כתבתי את זה בעבר בביקורת על The Stanley Parable: או שאתם שייכים לקבוצת האנשים שמוכנה לשלם 20$ עבור משחק של 3 שעות, או שאתם יכולים לחכות לכך שהוא יזכה להנחה משמעותית ב- Steam, אבל כך או כך, אני ממליץ לכם בחום לשחק ב- Firewatch.

המשך »

תגיות: , , ,

בואו נשחק SUPERHOT

עידן זיירמן|Let's Play אין תגובות »

בחודשים הקרובים אנחנו הולכים לעבור לתדירות קצת פחות קבועה עם סרטוני ה״בואו נשחק״ שלנו. אתם יודעים, בערך התדירות שהיתה לנו לפני שהתחלנו להעלות באופן קבוע סרטון פעם בשבוע. נשתדל לחזור לקצב קבוע בחזרה בהקדם.

אבל לפני שזה יקרה… זיירמן וארז שיחקו ב- SUPERHOT, והזמן זז עבורם רק כשהם זזו. ואז הרגו את זיירמן מלא. SUPERHOT!

תגיות: , , ,

איפה הם היום: quick time events

עופר שוורץ|חפירות 3 תגובות »

לפעמים קל לשכוח שמשחקי וידאו הם דבר יחסית חדש. עם גרפיקה מדהימה ועולמות גדולים ומרשימים ו-voice acting ועיצוב מוקפד, לא חסרים דברים שיסיחו את דעתנו מהעובדה שעדיין יש לא מעט ללמוד ולשפר. Case in point: עד יחסית לא מזמן נראה ש-quick time events הם פשוט משהו שנצטרך לסבול לנצח. למרות שדי היה קונצנזוס שהם כמעט תמיד גרועים או לפחות לא מוסיפים כלום, הם המשיכו לצוץ בכל מקום, בכל ז’אנר, בלי שום שיפור נראה לעין. דייויד קייג’ אפילו הצליח ליצור ז’אנר שלם שכולו QTEs. ואז, יום אחד, התעוררנו ופתאום שמנו לב שמחוץ למשחקים של Telltale, הם די נעלמו. And there was much rejoicing.

או שמא?

בתמונה: יאצי, מוביל המהפכה המשך »


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS