מה אני חושב על הזמנות מוקדמות

עידן זיירמן|חפירות אין תגובות »

למקרה שהצלחתם לפספס את זה, הנושא החם בעולם המשחקים הוא נושא ההזמנות המוקדמות של משחקים. בקבוצת הגיימרים בפייסבוק שאני מנהל נפתחים דיונים על הנושא בערך כל 14 שניות, בהם המון אנשים מתכנסים בשביל להביע בצורה קולנית במיוחד את הדעות החזקות שיש להם בנושא. אז במקום להגיב בכל אחד ואחד מהדיונים האלה, ולחזור שוב ושוב על אותן הנקודות, החלטתי לרכז את הדעה שלי בפוסט. הדעה השקולה היטב והבלתי מתפשרת שלי. הזמן שבו אני רוקע ברגליים ומכריז בקול גדול, למען ישמעו כולם…

תזמינו משחקים בהזמנות מוקדמות אם בא לכם.

"אבל אתה הורס את התעשיה!", "אנשים כמוך אחראים לשפל של תעשיית המשחקים!", "כואבת לי הרגל!", אני שומע אתכם צועקים. ובכן, לא. כלומר, כן, אולי זה לא הדבר הכי חכם להזמין משחקים בהזמנה מוקדמת. כן, לחברות המשחקים יש אינטרס ברור שיזמינו את המשחקים שלהם בהזמנות מוקדמות כמה שיותר. אבל בשם הגנה על היישות האמורפית שנקראת "עולם המשחקים", אנשים נוטים להפוך את זה ליותר מהחלטה צרכנית פשוטה, אלא אמירה שיש לה השלכות חוצות גבולות. כלומר, זה שאתם קונים משחקים בהזמנה מוקדמת לא רק הורס לכם – הוא הורס לכולם.

המשך »

Dragon Age: Inquisition – הקדמה + ביקורת מקוצרת

עופר שוורץ|ביקורת 11 תגובות »

קרה לכם פעם שנתקלתם בבעיה עם פתרון כל כך פשוט-עד-כדי-גיחוך וברור מאליו שאפילו לא חשבתם בכיוון הזה? אם לא, בטח לא שיחקתם ב-The Talos Principle – אבל את זה נשמור לביקורת הבאה. בכל מקרה, אחרי כמה ימים של חשיבה וכתיבה על Dragon Age: Inquisition, ישבתי אתמול מול חצי-פוסט ביקורת עם מעל 1000 מילה, מתלבט ומתחבט איך להמשיך הלאה באופן שגם יכסה את כל מה שיש לי להגיד על המשחק, וגם יסתכם בפחות מאורך של מאמר אקדמי ממוצע. רק כשהלכתי לישון הבנתי שאני דביל והתשובה היא פשוטה-עד-כדי-גיחוך וברורה מאליה. ובכן:

ברוכים הבאים לסדרת הפוסטים על Dragon Age: Inquisition! בשבועיים (בערך) הקרובים אני אעלה פוסט חדש כל יומיים-שלושה, כל פוסט על נושא ספציפי אחר שקשור למשחק. הפוסטים האלה יהיו יחסית קצרים ומגוונים. אני עוד לא יודע כמה בדיוק יהיו, אבל יש לי הרבה רעיונות מעניינים. תקבלו יותר תוכן, במנות סבירות, ואני לא אצטרך לערוך פוסט באורך ספר שלם. כולם מרוויחים!

DAI המשך »

בואו נשחק ב- The Banner Saga

עידן זיירמן|Let's Play אין תגובות »

כבר יותר משנה שאני שומע שבחים על The Banner Saga, והשוואות מחמיאות בינו לבין יקיר-נפשי, XCOM. אז סוף סוף, בעזרת קצת תמריץ חיצוני, התיישבתי לשחק בו. והתוצאות… מעורבות. דיברתי על זה קצת בפרק האחרון של "גיימפוד" – הוא טוב, אבל הוא לא טוב מספיק.

אבל תעזבו את זה. לפחות מה שיצא מזה זה שאני יכול להראות לכם קצת איך הוא נראה. אז שיחקתי בו, והקלטתי אותי ואת דני מקשקשים על המשחק תוך כדי ואותי מתעלם מכמה שיותר מהעצות שלו. היה מגניב.

(הערה טכנית: זו הפעם הראשונה שבה ניסיתי להקליט את הסרטון עם תוכנה חדשה, שמאפשרת לנו לשלב את הפרצופים שלנו גם כשאנחנו לא יושבים ביחד באותו החדר. אבל התאורה בדירה של דני חשוכה מדי, ו- The Banner Saga לא ממש מאפשר לנו לשחק עם הווליום של המוזיקה שלו, אז ההקלטה יצאה בעייתית קצת. בסרטון הבא, שיפורסם כאן בעוד כמה ימים, כבר פתרנו את בעיית הסאונד. אבל דני עדיין צריך לקנות תאורה נורמלית לדירה שלו)

תגיות: ,

גיימפוד, פרק 109: כמו לגנוב נעליים מעיוור

עידן זיירמן|גיימפוד 4 תגובות »

המון זמן לא היה לנו פרק "קלאסי". ועד שיש לנו אחד, מסתבר פתאום שיש לנו מלא משחקים לדבר עליהם. אז אנחנו מדברים! אוהו, כמה שאנחנו מדברים.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod109-23.1.2015.mp3|titles=Episode 109: Like Stealing Shoes from a Blind Person]

להורדה (1:14:15, 67 מגה) המשך »

בואו נשחק ב- Five Nights at Freddy’s 2

עידן זיירמן|Let's Play תגובה אחת »

הסרטון שבו אנחנו משחקים ב- Five Nights at Freddy’s היה אחד מסרטוני ה”בואו נשחק” הכי פופולריים שהעלינו. גם אנשים שמעולם לא שיחקו במשחקי מחשב קפצו לראות במה מדובר כשהבטחתי להם שהם יזכו לשמוע אותי צורח בבהלה כמו ילד בן 4. זה היה טבעי ש- Five Nights at Freddy’s 2, עם יציאתו, יהפוך לאחד מהסרטונים הכי מבוקשים בקרב קוראי הבלוג וסתם אנשים שמכירים אותנו כאחד. אז הנה זה. אני, ארז ושני השוורצים משחקים ב- Five Nights at Freddy’s 2. יש צעקות. וחתול. ועוד כמה מילים (אם כי לא הרבה מהן) אחרי הקפיצה.

המשך »

בואו נשחק ב- Geometry Wars 3: Dimensions

עידן זיירמן|Let's Play אין תגובות »

הרגע הגיע! ארבעה מחברי “גיימפאד” התיישבו ביחד על ספה אחת כדי לשחק במערכת הקו-אופ החדשה של Geometry Wars 3… ודי התאכזבו, האמת. המשחק לשחקן יחיד הרבה יותר טוב! מה נסגר איתם?

אבל עזבו שטויות, בואו ותראו את ארז, זיירמן ושני השוורצים הולכים לאיבוד בכאוס המוחלט שהוא Geometry Wars 3.

בואו נשחק ב- Super Smash Bros.

עידן זיירמן|Let's Play תגובה אחת »

חדש בסרטוני “בואו נשחק” של “גיימפאד”: מצלמת פנים! ארבעה שחקנים שמשחקים בו-זמנית! משחק שאף אחד לא מבין מה לעזאזל קורה בו!

אז, מה דעתכם על האפשרות לראות אותנו בזמן המשחק? מוסיף, או שאתם מעדיפים בהרבה לראות מה קורה בחלקיק המסך השמאלי-עליון? ספרו לנו בתגובות!

תגיות: ,

גיימפוד, פרק 108: מסכמים את 2014

עידן זיירמן|גיימפוד, סיכום שנה 2 תגובות »

או יותר נכון: הפרק הזה שבו מזכירים את Dragon Age: Inquisition אפילו יותר ממה שזיירמן מזכיר את Alien: Isolation.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod108-4.1.2015.mp3|titles=Episode 108: Summary of 2014]

להורדה (1:22:58, 79 מגה)

 

המשך »


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS