2020: סיכום שנה – ארז

ארז רונן|סיכום שנה אין תגובות »

הו, איזו שנה זו הייתה.

לא, ברצינות, שמישהו יענה לי על השאלה. איזו שנה זו הייתה? כי אני סגור כל כך הרבה זמן בבית שאני כבר לא בטוח מה קורה סביבי.

בכל מקרה, לא משנה באיזה דרכים מקוריות 2020 הלקתה בכם – היא עדיין נתנה לנו מספיק חומרים לדבר עליהם בסיכום המסורתי שלנו. אז יאללה, פעם אחת אחרונה ודי לשנה זאת: בואו נסכם!

המשך »

2020: סיכום שנה – זיירמן

עידן זיירמן|סיכום שנה אין תגובות »

את 2019 סגרנו עם הסיכום של עופר שאמר "איזה משחקים הולכים לצאת ב- 2020, אה?". ובאמת – שיו, איזה משחקים יצאו ב- 2020. בעוד שהשנה הזאת, עבור המון אנשים ועבור המון צורות בידור, לא היתה מדהימה, בלשון המעטה – בפינת הגיימינג הקטנה שלנו אולי לא הכל היה "עסקים כרגיל", אבל זאת היתה שנה מצוינת.

לשמחתי, עופר כבר כתב על Hades, אז קצת יותר קל לי לסנן את הרשימה הנרחבת שלי לבסך הכל שלושה דברים שאהבתי ב- 2020. אבל היו יותר. הרבה יותר.

המשך »

2020: סיכום שנה – עופר

עופר שוורץ|סיכום שנה אין תגובות »

זו בטוח לא הפעם הראשונה שאתם קוראים את המילים האלה: 2020 לא בדיוק הייתה שנה סטנדרטית. אבל גם היא נגמרה בסוף. ובניגוד לשאר תחומי החיים, למשחקי וידאו דווקא היו אינטראקציות די חיוביות עם הקורונה בסך הכל. נכון, היו דחיות ובלגנים כצפוי, אבל הרבה משחקים גם הפתיעו לטובה ועזרו ללא מעט אנשים לשרוד את הבידוד או להתחבר עם חברים ובני משפחה שהיו מבודדים במקום אחר. או סתם לשמור על כושר או שפיות. קונסולות נעלמו מהמדפים באותה מהירות שהן הופיעו, ואפילו סלבריטאים ופוליטיקאים הגיעו לבקר ב-Animal Crossing ו-Among Us. ובתוך כל זה הגיע גם דור חדש.

עכשיו הגיע הזמן לסכם את השנה המוזרה הזו. למי שלא מכיר את הפורמט, בימים הקרובים יעלו פוסטים של כמה מכותבי הבלוג, שבהם כל אחד יבחר 3 דברים שעשו לו את השנה, ועוד דבר אחד ש… לא. ואז בשבת בערב נסגור את סיכום השנה בפרק לייב חגיגי של הגיימפוד.

אז בואו נתחיל!

המשך »

גיימפוד, פרק 255: העפרון הכי פמיניסט בקלמר

עידן זיירמן|גיימפוד אין תגובות »

בפרק הקודם הבטחנו דיבורים על סייברפאנק? הגיע הזמן לקיים. סייברפאנק! (ועוד כמה דברים אחרים, אבל לפני שאנחנו מגיעים לשם אנחנו עוברים ב- 25 דקות של סייברפאנק)

להורדה (59:05, 81.2 מגה)

המשך »

גיימפוד, פרק 254: דקירות בעין

עופר שוורץ|גיימפוד אין תגובות »

זהו, אנחנו רשמית בעונת המשחקים ויש הרבה משחקים חדשים ומעט מאוד חדשות. וכרגיל, זה לא מפריע לנו לדבר על דברים ישנים או סתם מוזרים, אבל עדיין.

בפרק הבא: סייברפאנק! (ופרק אחרי זה: סיכום שנה!)

להורדה (1:04:24, 48.7 מגה)

המשך »

התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS