בואו נשחק Watch Dogs: Legion

עידן זיירמן|Let's Play אין תגובות »

לא! עיניכם אינן מטעות אתכם! הקלטנו סרטון ״בואו נשחק!״. עשינו את זה במסגרת הניסיון שלנו להשיק ערוץ טוויץ׳ ל- Working Gamers! רגע, מה? ערוץ טוויץ׳ ל- Working Gamers? ובכן, כן, בואו נסביר. אבל קודם כל – הנה הסרטון.

המשך »

גיימפוד, פרק 251: על ה-Kart

עידן דקל|גיימפוד אין תגובות »

הפעם בגיימפוד, אנחנו מדברים על "האדס" משחק בו אתה יכול לבלות עשרות שעות בנסיונות בריחה מממלכת השאול, רק בשביל להתחיל הכל מהתחלה (אסקפיזם, אתם יודעים), ועל משחקים שהם לא "האדס" שגורמים לנו להתגעגע ללשחק ב"האדס".

להורדה (1:07:50, 49.6 מגה)

המשך »

גיימפוד, פרק 250: שורפים משחקים, מנסרים קלטות

עידן זיירמן|גיימפוד אין תגובות »

אופס, עשינו את זה שוב. הגענו למס' עגול והחלטנו לחגוג בהנגאאוט שכולו התרפקויות נוסטלגיות. ולכבוד דור הקונסולות החדש הבא עלינו לטובה, החלטנו על תמה של מלחמת הקונסולות! איזה קונסולות היו לנו לאורך השנים? ממתי דקל התחיל לשנוא את נינטנדו? כמה מהפלייסטיישנים של זיירמן היו בבעלותו? האם ארז הוא יותר איש של נינטנדו או של סגה? ולמה יש כל כך הרבה קונסולות להומלסים שגרים ברחוב של גיא? את ההזדמנות לשמוע את התשובות לשאלות האלה בלייב כבר פספסתם, אבל כרגיל, אתם יכולים להשלים את הכל!

להורדה (1:32:09, 127 מגה) המשך »

גיימפוד: על רצפת חדר העריכה 4: מזל שאנחנו מנקים פה פעם בשנתיים

עידן זיירמן|גיימפוד, שטויות תגובה אחת »
מאזינינו הותיקים כבר מכירים את המסורת, ומאזינינו הלא-ותיקים… טוב, זה לא כזה ביג דיל. זו מסורת ממש פשוטה יחסית. מחר (יום ראשון, 11/10, 21:30 לפי שעון ישראל) אנחנו הולכים להקליט בהנגאאוט חי ומרגש את פרק 250 של גיימפוד (תוכלו לצפות בו כאן). קצת לפני שזה קורה – קבלו כל מיני קטעים שהורדנו מ- 50 הפרקים האחרונים בזמן שערכנו אותם, ואז תבינו למה בכלל צריך עריכה, בעצם! או שלא, לא יודע. בכל מקרה, תהנו!

להורדה (22:37, 31.1 מגה)

מבזקים: הריבוט

עופר שוורץ|מבזקים אין תגובות »

וואו, זוכרים שהיינו עושים פעם פוסטים של "מבזקים" עם כל מיני חדשות מעניינות שלא נכנסו לפודקאסט? בטח שאתם לא זוכרים. הפוסט האחרון היה לפני 5 וחצי שנים. רובכם בטח אפילו לא זוכרים שהיו לנו פעם פוסטים כתובים שאינם סיכומי שנה. רגע, אמרתי 5 וחצי שנים? פאק.

ובכן, בשבועות האחרונים היו ממש הרבה חדשות. היו דברים די גדולים שלא הספקנו לדבר עליהם, ודברים שלגמרי שכחנו מהם כי הרשימה הייתה ארוכה מדי. והפרק הבא הוא הנגאאוט סיכום שנה, אז גם אל העדכון הענק הנוסף שהיה שבוע שעבר לא ייצא לנו להגיע בשבועות הקרובים. הגיע הזמן ללמוד קצת מתעשיית המשחקים ולהבין שכל דבר יכול לקום לתחייה, לא משנה כמה זמן עבר.

המשך »

תגיות: , , ,


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS