גיימפוד, פרק 55: ספיישל XCOM

עידן זיירמן|גיימפוד 8 תגובות »

אנחנו נאלצים לקטוע השבוע את התוכניות הרגילות שלנו בשביל לעשות משהו שאנחנו מבטיחים שנעשה כבר הרבה זמן: לחפור על XCOM. אז זיירמן, דני, ובחור מוצלח אחד בשם ערן אבירם התכנסו יחדיו בצורה וירטואלית בשביל לראות כמה זמן הם יכולים לדבר על כמה ש- XCOM הוא משחק נהדר. התשובה היא "בערך שעה".

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod055-16.11.2012.mp3|titles=Gamepod, Episode 55: the XCOM Special]

להורדה  המשך »

Xbox. בסמארטפון שלכם.

עידן זיירמן|ביקורת 3 תגובות »

Xbox Smartglass - התפריט הראשיאמנם אי אפשר להשוות את זה מבחינת החשיבות הכלל-עולמית למאסטר צ’יף שעומד על הבמה ואומר “See you soon, Israelis”, אבל אירוע משמעותי נוסף שקרה בשבועות האחרונים הוא השחרור הרשמי של ה- Xbox Smartglass.

ה- Xbox Smartglass היא אפליקציה שיצאה עבור סמארטפונים ומחשבי טאבלט עליה שמענו בתערוכת E3 האחרונה, שמיועדת לחבר אותם לקונסולת ה- Xbox ולאפשר לכם להשתמש בהם כדי לנהל עוד סוג של אינטרקציה עם הדברים שמתרחשים על המסך. כשאתם משחקים במשחק היא אמורה להציג לכם מידע נוסף שרלוונטי למשחק על גבי הסמארטפון. כשצופים בה בסרט דרך Netflix היא אמורה לאפשר לכם לראות דברים כמו את רשימת השחקנים שלו. רעיון, שעל פניו, נראה קצת מיותר, אבל עם פוטנציאל. אז הורדתי אותו לאנדרואיד הנאמן שלי, ושיחקתי איתה קצת במשך כשעה. דיברנו על זה קצת בפרק האחרון של גיימפוד, אבל איתמר ראוך הגיב לנו בטוויטר שאם אין לנו על זה פוסט, זה לא קרה. הבעיה היא שברוב הפיצ’רים המרגשים של Smartglass אין בכלל תמיכה בארץ. אז מה ה- Smartglass אמור לתת לכם, ומה אתם מקבלים באמת?  המשך »

חדש בגיימפאד: תאריכי יציאה

עופר שוורץ|מטא 7 תגובות »

בהשראה מעין הדג, פתחנו עמוד חדש בבלוג שמרכז תאריכי יציאה של משחקים.

הטבלה שלנו מן הסתם לא מלאה – בכל זאת, יש המון משחקי אינדי שיוצאים כל הזמן, ומשחקים קטנים שפחות תופסים כותרות – אבל נשתדל שהיא תכיל לפחות את רוב המשחקים הגדולים, וחוץ מזה כמובן משחקים ספציפיים שמעניינים אותנו אישית. ונשתדל שהיא תהיה מעודכנת עד כמה שאפשר, אבל במיוחד בתעשייה הפכפכה כמו שלנו, אי אפשר להבטיח 100% דיוק. (למעשה, הבעיה העיקרית היא שזה דורש לעדכן את הבלוג, ואתם יודעים כמה אנחנו שונאים לעשות את זה)

אפשר למצוא קישור לטבלה בכותרת של הבלוג. (או בפוסט הזה, ממש כאן למעלה)

אם אתם חושבים על איזה משחק חשוב ששכחנו (ושבאמת יש לו תאריך יציאה ידוע/משוער), אתם מוזמנים להגיב פה ואנחנו נוסיף אותו לטבלה. תודה!

ותודה לאלון שוורץ על הרעיון.

Xbox. בארץ.

עידן זיירמן|חדשות תגובה אחת »

זהו. ימות המשיח הגיעו. הגיהנום קפא. המאיה צדקו בתחזיות שלהם לגבי 2012. ה- Xbox 360 נוחת בארץ.

זה הולך לקרות, באופן רשמי, ב- 21.11, אבל אתם יכולים, אם אתם רוצים, לפתוח חשבון ישראלי ב- Xbox Live כבר עכשיו. זהו. לא צריך יותר לספר לרשת ה- Live שאתם גרים בבברלי הילס 90210.

המם… בערך. המשך »

גיימפוד, פרק 54: המופע של עופר

עופר שוורץ|גיימפוד 12 תגובות »

התקופה הזו של השנה חלשה יחסית, אז גם הפעם היו לנו ממש מעט חדשות ודיברנו בעיקר על משחקים ששיחקנו בהם והמון שטויות אקראיות. אבל היי, בגלל זה אתם אוהבים אותנו, נכון? נכון?

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod054-4.11.2012.mp3|titles=Episode 54: The Schwarz Show]

להורדה  המשך »

אז מה זה Cyberpunk 2077?

עופר שוורץ|חדשות 4 תגובות »

ובכן, בתור התחלה, זה הפרוייקט הנוכחי של CD Projekt. אני אישית לא מאוד אהבתי את The Witcher, בגלל שילוב של דמות ראשית מעצבנת וקרבות משעממים, אבל אי אפשר להכחיש שלפולנים האלה יש הרבה רעיונות מוצלחים וגישות מעניינות לעיצוב משחקים. וכמובן שהם אחראים גם ל-GOG.com, ושם הם בהחלט עושים עבודה מצוינת. עד לא מזמן היו מעט מאוד פרטים קונקרטיים על המשחק הבא שלהם, אבל בשבועיים האחרונים פורסמו כל מיני ראיונות ונחשפו כל מיני דברים (“New shit has come to light”, כמאמר ה-Dude). האמת? נשמע מעניין.

המשך »


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS