גיימפוד, פרק 155: תעלת השוורצים

עופר שוורץ|גיימפוד 2 תגובות »

אחרי הרבה זמן שהוא טייל ברחבי העולם ולא יכל להשתתף בפודקאסט, דני סוף סוף חזר! …אבל הוא לא שיחק בכלום כי הוא היה עסוק בלטייל. אבל החלטנו לצרף אותו בכל זאת, כדי שיהנהן ויחייך ויוכל לתרום את הנוכחות שלו (אם לא הרבה מעבר לזה)! …ואז כמה דקות לתוך ההקלטה המחשב שלו מת. בקיצור, אתם מוזמנים לדמיין שדני יושב ברקע, מחייך ומהנהן, לכל אורך הפרק. זה לא מאוד רחוק ממה שבאמת קרה.

להורדה (55:11, 50.5 מגה) המשך »

בואו נשחק Fibbage

עידן זיירמן|Let's Play אין תגובות »

אנחנו ממשיכים את סדרת סרטוני ה"זיירמן ואשתו על הספה עם ניקול ואלון" שלנו עם Fibbage – אחד מהמשחקים מרובי-המשתתפים הטובים והנגישים ביותר שיצאו בשנים האחרונות. תהנו, ואנחנו מצטערים על שגיאות האיות.

יומן משחק XCOM 2, פרק 11: WTF

עידן זיירמן|יומן משחק 2 תגובות »

רוצים לדעת מה קרה בפרקים הקודמים? לחצו כאן בשביל להגיע לרשימת כל הפוסטים שכתבתי בנושא עד עכשיו. אמ;לק – ארגון ה- XCOM ממשיך במלחמתו הבלתי-מתפשרת כנגד החייזרים ובמפקד הדביל שלו.

22/6/2035, Operation Ghost Knife

Suddenly Codexעם פרויקט ה- Avatar על סף סיום (שוב! אני לא יודע מה לעשות עם זה!), ה- Berserker Queen שמסתובבת חופשי, וכמה מחיילי הטובים ביותר שרוצים להרוג אותי, יצאתי למשימת הגנה על מתקן של המחתרת. לצורך המשימה לקחתי את יונדב צבקר בעל היכולות הטלפתיות, עידן דקל הרובוט, בוריס אוליאנסקי המומחה, טל הורוביץ הריינג׳ר, יותם נוי הצלף וגיא סיטון המדען-רימונאי-וואטאבר. לכאורה, מדובר במשימה מאוד פשוטה, חוץ מהקטע הזה שה- Berserker Queen החליטה גם לקפוץ לביקור.

אבל אז קרה משהו מוזר.

רכיב כלשהו מהנשמה המקורית של יונדב צבקר, משהו שעדיין לא נכבש והושמד ע״י מוח הקולקטיב החייזרי, המשיך להסתובב לו ברשת ה- PSI החייזרית… הוא הסתובב בכל מקום, נואש למצוא עוגן, משהו שיאפשר לו להשפיע שוב על העולם… והוא מצא את ה- Berserker Queen.

המשך »

גיימפוד, פרק 154: The Nihilist Atheist Organization of Science

עופר שוורץ|גיימפוד תגובה אחת »

באופן מפתיע, היו לנו הפעם גם הרבה משחקים לדבר עליהם וגם הרבה חדשות מעניינות! אז כמובן שדיברנו חצי מהפרק על Civilization VI.

להורדה (1:00:27, 83 מגה) המשך »

ביקורת: Mafia 3

ניקול ויינשטוק|ביקורת אין תגובות »

Mafia 3גילוי נאות: יקירתכם מעולם לא שיחקה במשחקי Mafia הקודמים, אפילו לאחר הגילוי המדהים והמפתיע ש- Mafia 2  יושב אצלי בסטים, ככל הנראה לאחר שנקנה באחד הבאנדלים של הבאנדל הצנוע והלך לאיבוד בחור השחור שהוא ספריית הסטים שלי. זה לא היה מחוסר רצון, אבל העולם גדול ומלא משחקים ואיכשהו Mafia הוא פרנצ'ייז שפשוט דילגתי עליו עד לאחרונה.

Mafia 3 הגיע אלינו בתחילת אוקטובר ולצערי התחיל ברגל שמאל. היה כמעט בלתי אפשרי לשחק בו במחשב הנייח, אפילו כבעלת כרטיס מסך טוב (970 GTX), נתקלתי בשלל קרטועים, במיוחד בזמן נהיגה – ורוב המשחק הזה הוא זמן נהיגה. התקלות הטכניות תוקנו במלואם לאחר יום אבל אז בעודי חוזרת לשחק במשחק שעכשיו עובד חלק, נשאר לי לתהות האם התקלות האלה היו מוצדקות. בסדר, אז מדובר במשחק עולם פתוח בסגנון GTA, הוא מן הסתם יהיה כבד, יש בו הרבה פרטים, יש בו מקומות מגניבים ויש סרטונים  אדירים עם גרפיקה ממש מושקעת וריאליסטית… אבל בזמן שמבלים בריצה/נהיגה/פריצה לאזורים הגרפיקה היא פשוט מכוערת. שזה חבל. לעומתה, האווירה של המשחק ממש טובה. בזמן אחד החיסולים למשל, הדמות הראשית (הרי הוא לינקולן!) נשלח אל פארק שעשועים נטוש ויש שם קטע שמזכיר את ה-  Broken Knee Exhibit מ- BioShock Infinite. השראה? העתקה גסה? למי אכפת. זה כיף.

המשך »

תגיות: , , , ,


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS