The Walking Dead: ביקורת

עופר שוורץ|ביקורת 5 תגובות »

אם איכשהו הצלחתם להימנע מלקבל את הרושם הזה עד עכשיו, זו ההזדמנות שלי להכריז את זה רשמית: אני אוהב משחקים עם עלילה טובה. זה לא שאני לא מסוגל ליהנות אחרת – בדיוק דיברתי בגיימפוד על Super Hexagon, שיש לו פחות עלילה מאשר שחמט – אבל באופן כללי אני מאוד מעריך נרטיב מוצלח ושמח כשיש כזה במשחק שאני משחק בו. וזה נחמד במיוחד כשהעלילה משתלבת יפה עם הגיימפליי ואפשר ממש להרגיש את האינטראקטיביות ואת התחושה שזה באמת לא היה עובד באף מדיום אחר, כמו שעבר מצוין ב-Journey למשל.

The Walking Dead של TellTale הוא לא משחק עם עלילה טובה. הוא פשוט סיפור אינטראקטיבי. עם עלילה טובה. אולי שמעתם שזה בכלל משחק point-and-click, או שזה “משחק זומבים”, אבל למעשה המשחק שהכי קרוב אליו מבחינת סגנון הוא כנראה Heavy Rain. מעבר לפרק הראשון, שבו מאוד מורגש שהשורשים של TellTale הם בז’אנר ה-P&C, זה פשוט סרט אינטראקטיבי בצורה כמעט הכי טהורה שאפשר. האם זה דבר טוב? הו, כן.

Zombies, zombies everywhere

המשך »

גיימפוד, פרק 59: החתול של יוגב

עופר שוורץ|גיימפוד 3 תגובות »

אחרי פרק סיכום השנה שלנו, חוזרים לשגרה עם פרק "רגיל", עד כמה שאנחנו מסוגלים להבין את המילה הזו.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod059-19.1.2013.mp3|titles=Gamepod Episode 59: Yogev's Cat]

להורדה

המשך »

לשחק ב-The Walking Dead מבלי לפחד

דורון יעקבי|כללי 2 תגובות »

אין דבר שמכעיס אותי יותר מאשר לאבד את השמירות במשחק בגלל באג מפגר. בעצם יש: לאבד את השמירות במשחק שבו אי אפשר להעביר את קטעי הקישור. אין ספק ש-The Walking Dead הוא משחק מצוין, אך מישהו ב-Telltale ממש פישל עם גרסת ה-PC, שנוטה למחוק את השמירות שלכם כשהמשחק קורס בגלל סיבה כלשהי. במקרה שלי – ניסיתי לשחק עם שלט ה-Xbox, המשחק לא אהב את זה (‘אנחנו לא תומכים רשמית ב-Windows 8’ גורסים ב-Telltale, וגרמו לי להעלות השערות שונות על פרנסתה של אימא שלהם) והחליט אף להעניש אותי ולמחוק את כל ההתקדמות שלי עד אותה נקודה.

למרבה המזל הייתי רק בפרק הראשון של המשחק כשזה קרה, אך שחקנים רבים איבדו את כל ההתקדמות שלהם לאחר שעות רבות של משחק. אז בתור טיפ לקוראים, אם אתם משחקים ב-The Walking Dead, בצעו את הצעדים הבאים כדי לשחק ללא פחד.

המשך »

תגיות: ,

מבזקי CES

עופר שוורץ|חדשות תגובה אחת »

איכשהו יצא שכבר כמה חודשים בקושי היו חדשות מעניינות. הכרזות קטנות פה ושם, אבל שום דבר גדול באמת, או לפחות לא ריכוז רציני של דברים שאשכרה אפשר לדבר עליהם. כאילו כל הבכירים בתעשייה התאחדו והחליטו: “אוקיי, עוד מעט יש כריסמס, עכשיו זה ה-זמן… לא לעשות כלום!”. זה אפילו הפריע לנו קצת בפודקאסט, כי בכל זאת, כמה כבר אפשר לקשקש על משחקים ששיחקנו בהם? (המווון.)

אבל שבוע שעבר הייתה תערוכת CES בלאס ווגאס, שבה כל חברות הטכנולוגיה הגדולות מציגות פלאי חומרה חדשים כמו טלויזיות OLED תלת-מימד קמורות, מסכי e-ink גמישים, או ראוטר אלחוטי בגודל של אצבע. וכמובן שגם דברים שקשורים למשחקים צצים פה ושם. אז החלטנו, בפרק של “גיימפוד” שהקלטנו היום, לקצר יחסית בבירבורים על משחקים ולהקדיש זמן לכל ההרכזות המעניינות מהשבוע האחרון.

נחשו איך זה עבד.

המשך »

תגיות: , ,

גיימפוד, פרק 58: יום ז'

עידן זיירמן|גיימפוד, סיכום שנה אין תגובות »

לא הספיק לכם לקבל את סיכום השנה שלנו בטקסט? תקבלו אותו באודיו! וגם, אתם יודעים, עוד כמה דברים שלא דיברנו עליהם בסיכום בטקסט.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod058-4.1.2013.mp3|titles=Gamepod Episode 58]

להורדה

המשך »


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS