בואו נשחק Firewatch

עידן זיירמן|Let's Play תגובה אחת »

אז שיחקנו ב- Firewatch.

ארז ואני סיימנו את המשחק לפני שהקלטנו אותו, ולמרות זאת נמנענו מספוילרים (לפחות עד 26 דקות לתוך הסרטון). בקרוב גם תפורסם ביקורת על המשחק פה בבלוג, אבל אם אתם רוצים לראות כמה הוא יפה (וגם אם אתם רוצים לשמוע אותנו מלהגים עליו קצת עם ספוילרים ואין לכם כוח לחכות לפרק הבונוס של גיימפוד שיוקלט עליו) – היי, זו הזדמנות טובה!

תגיות: , ,

גיימפוד, פרק 136: זיירמן הוא חתיכת ז– היי, Golden Cookie!

עידן דקל|גיימפוד 4 תגובות »

לא יודעים אם שמעתם, אבל בימים האחרונים יצא לשוק משחק קטן בשם XCOM 2, והיתה לו השפעה מסויימת על שעות השינה, הזוגיות, חיי החברה, העבודה והלימודים של חלק מחברי הפודקאסט. חוץ ממנו, אנשים אחרים שיחקו במשחקים אחרים, ובעולם הגיימינג לא קרה שום דבר מעניין ששווה לדבר עליו.

להורדה (1:03:20, 57.9 מגה) המשך »

בואו נשחק Lego Marvel's Avengers

עידן זיירמן|Let's Play 3 תגובות »

תמיד היה לנו (טוב, נו, לי) פינה חמה בלב למשחקי לגו. הם מצחיקים ומשעשעים ונחמדים וכיף לשחק אותם עם אנשים אחרים ועם הילדים שלכם אם יש שלכם כאלה או ילדים של אחרים אם יש להם כאלה ואתם יכולים לשחק איתם בלי שזה יהיה מוזר. ככה שהציפיות שלי מ- Lego Marvel's Avengers לא היו מטורפות, אבל אכן היו חיוביות למדי. אבל הרושם הראשוני שהמשחק יוצר בחצי השעה הראשונה שלו הוא… פחות מוצלח. תראו בעצמכם.

בואו נשחק The Witness

עידן זיירמן|Let's Play אין תגובות »

The Witness הוא משחק פאזלים חדש של ג׳ונתן בלואו, שידוע בעיקר בתור ״הזה שפיתח את Braid״. הוא לא דומה ל- Braid. בכלל. אז מה קורה בו? צפו!

(הוידאו מכיל דוגמאות רק מתחילת המשחק, כדי להרוס כמה שפחות ממנו)

תגיות: , , ,

גיימפוד, פרק 135: דיסנילנד של רצח (ספוילרים ל- Witcher 3!)

עופר שוורץ|גיימפוד תגובה אחת »

בשבועיים האחרונים יצאו כמה משחקים שאנחנו מאוד מתלהבים מהם ורוצים לדבר עליהם. משחקים שאנחנו מחכים להם כבר הרבה זמן, ויש לנו המון דברים מעניינים להגיד על כל אחד מהם. וכמובן שכולם יצאו מאוחר מדי בשביל להיכנס להקלטה של הפרק הזה.

אז בינתיים ניצלנו את הזמן המת כדי להקליט פרק ספוילרים ל-The Witcher 3, שזה עוד משהו שחיכינו לו כבר הרבה זמן. למקרה שזה לא ברור, הפרק הזה מכיל המון ספוילרים ל-The Witcher 3. אל תקשיבו לו אם לא שיחקתם במשחק.

להורדה (57:13, 52.3 מגה) המשך »

תגיות:

XCOM: Enemy Unknown – ביקורת

עידן זיירמן|ביקורת 2 תגובות »

רצה הגורל, ומעולם לא היתה בגיימפאד ביקורת XCOM: Enemy Unknown. הקלטנו עליו פרק מיוחד של ״גיימפוד״, שיבחנו אותו בתור אחד ממשחקי השנה של 2012, הזכרנו אותו שוב ושוב בבלוג ובפודקאסט לאורך השנים, אבל ביקורת? מעולם לא. אז, באיחור קליל, קבלו את הביקורת ל- XCOM.

התמונות לקוחות ממשחק עם ההרחבה, כי באמת שלא שמרתי תמונות מהתקופה שבה היא עדיין לא היתה מותקנת זה סיפור ישן וידוע. הקלישאה הכי גדולה בספר הקלישאות הגדולות של המדע הבדיוני. חייזרים פולשים לכדור הארץ. יש להם כלי נשק מתקדמים וחלליות מפחידות וכל מה שיש לנו זה קצת נשק קונבנציונלי וכמה אנשים עם הרבה מוטיבציה. אבל יש שתי סיבות עיקריות שבגללן UFO: Enemy Unknown (או XCOM: UFO Defense, תלוי איפה גרתם ב- 1994) כל כך התעלה מעל הקלישאה הזאת. הראשונה היא שהוא ניגש לסיפור הזה בגישה של סימולטור – מנסה לתת אווירה ריאליסטית ומפורטת ככל האפשר לסיפור ההגנה הנואש על המין האנושי. השנייה היא האכזריות שלו – הוא לא נתן לכם לשכוח לרגע שאתם נלחמים בקרב אבוד נגד אויב חזק בהרבה, והיה נותן לכם לבנות לאורך שעות משחק רבות את החיילים האהובים עליכם ביותר לפני שהוא היה הורג אותם בתור אחד בלי שתהיה לכם הזדמנות להגן עליהם. המשך »

תגיות: , , , ,

בואו נשחק XCOM 2

עידן זיירמן|Let's Play אין תגובות »

הנה זה מתחיל. זיירמן עשה לדני, ניקול ואחותו שקד סיבוב קצר בנפלאותיו של XCOM 2. אין פה בכלל ספוילרים, ואפילו ״ספוילרים למכניקה״ יש פה רק לכמה מכניקות וסוגים של חייזרים שנתקלים בהם בחודשיים הראשונים של המשחק. יש מספיק דברים מגניבים להראות ב- XCOM 2 בכל מקרה.

מצד שני, קצב הפריימים הוא לא מוצלח כל כך. מצטערים על זה.

תגיות: , , ,


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS