Final Fantasy XIV – יומן מסע

עופר שוורץ| Rant הוספת תגובה

פוסט זה הוא לא ביקורת על Final Fantasy XIV. הסיבה שאני לא כותב ביקורת היא שנכון לכתיבת שורות אלה, עדיין לא הצלחתי לשחק במשחק. וזה לא שלא ניסיתי…

31.8: הבטא הפתוחה של FFXIV online אמורה להיפתח היום. אני בעיקרון לא אוהב משחקי MMO (ובמיוחד מתנגד לרעיון של פיינל פנטסי MMO, כי זה סותר את כל הדברים שאני באמת אוהב בסדרה), אבל זה חינם, וזה פיינל פנטסי, אז החלטתי לנסות בכל מקרה. אני יוצר חשבון באתר של Square Enix ומחפש איפה נרשמים לבטא.

מכשול מס’ 1: “באגים חמורים” התגלו באופן מפתיע וגרמו לדחייה של הבטא ל”מועד לא ידוע”.

1.9: בטוויסט מפתיע, מסתבר ש”מועד לא ידוע” אומר “עוד יומיים”. הדבר הטוב היחיד שקרה בכל הסיפור הזה.

2.9: הגיע הרגע. אני נכנס לאתר, מוצא את הכפתור ששולח אותי לרישום ולוחץ עליו.

מכשול מס’ 2: ”השרתים עמוסים, תחזור מאוחר יותר”. (נאמר ב-4 שפות ועיצוב מזעזע אחד)

מאוחר יותר: אני מנסה להתחבר שוב, ומקבל הודעה יותר אינפורמטיבית, שטוענת שבגלל עומס על השרתים, החליטו לחסום בינתיים את הרישום לבטא. כנראה שהם, לא יודע, לא חשבו שאנשים באמת ירצו לשחק במשחק שלהם?

3.9: כנראה שהבעיה נפתרה, כי הצלחתי סוף סוף להירשם לבטא. הקוד מגיע במייל, ואני רושם אותו בחשבון שלי ונכנס לאתר של הבטא כדי להוריד את הקליינט.

מכשול מס’ 3: כשהאתר עובד (שזה בערך חצי מהזמן), כל מה שהוא עושה זה להגיד שצריך לוגין בשביל הבטא, להפנות אותי לדף של הלוגין, לחכות הרבה זמן ואז להחזיר אותי לדף שאומר שצריך לוגין בשביל הבטא. וכן הלאה.

אני מחליט לנסות שוב מאוחר יותר.

אוקיי, ברצינות, למישהו יש מושג מה זה אומר?

מאוחר יותר: קיוויתי שהבעיה היא שההרשאות עוד לא התעדכנו, ואם אחכה כמה שעות זה יסתדר. טעיתי. האתר של הבטא ממשיך לטעון בתוקף שהוא פתוח רק לאנשים שקיבלו חשבון בטא, אבל אם אני נכנס לעמוד שבו נרשמים לבטא אני מקבל הודעת שגיאה שאומרת שכבר נרשמתי לבטא. שלחתי מייל לתמיכה של Square Enix, אבל מעבר לזה אין לי יותר רעיונות כרגע.

4.9: עברו 24 שעות ולא קיבלתי אפילו מייל אוטומטי שאומר “קיבלנו את המייל שלך, חכה בסבלנות”. לפי האתר, התשובה אמורה להגיע ביום שני עד שישי בין 9 ל-5 (שעון חו”ל-כלשהו), אבל ציפיתי לפחות לאיזושהי אינדיקציה שהם קיבלו את ההודעה שלי…

בתקווה ביום שני אקבל תשובה מהתמיכה ואצליח סוף סוף להוריד את הקליינט, וכל הבעיות בעולם ייפתרו. אם זה יקרה, אכתוב ביקורת אמיתית, או לפחות אדבר על זה בקצרה בפודקאסט. בינתיים, כל מה שיש לי להגיד על FFXIV זה: נו, בחייאת.

[אם מישהו רוצה לנסות את מזלו, ההרשמה לבטא כאן]

עדכון: 7.9: סוף סוף קיבלתי את המייל המיוחל. הוא מאוד ארוך, כתוב כולו ב-Legalese, ואומר משהו בסגנון "אם זה עובד אז זה עובד, אם לא אז לא. תוודא שאתה בכלל יודע על מה אתה מדבר". אני אישית ויתרתי סופית על FFXIV, אם מישהו מצליח להירשם אשמח לשמוע איך זה.

5 תגובות ל “Final Fantasy XIV – יומן מסע”

  1. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    אין חסימת IP

  2. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    סליחה, זו הייתה שאלה. הבנתי שיש בטא אמריקאית ובטא אירופאית…

  3. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    אני חושב שלא, ויש לי שתי סיבות:
    1) האתר לא אומר שום דבר על זה, רק מתעלם ממני בהפגנתיות.
    2) בכוונה כשיצרתי את החשבון באתר של Square Enix רשמתי שאני גר בישראל, כדי לדעת מראש על בעיות כאלה. קיבלתי מפתח לבטא בכל זאת.

  4. דני מור מאת דני מור:

    מזכיר מאוד את החוויות שלי מ-Heroes of Might and Magic Online.

  5. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    עדכון: לפני כשעה קיבלתי סוף סוף את המייל מהתמיכה, והוא היה מעצבן. פרטים מלאים בסוף הפוסט.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS